تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۴۲۳۱۵
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد

سود سهام عدالت سال ۹۹ کی پرداخت می شود؟ / آخرین تصمیم ها در مورد سهام عدالت

۰
سود سهام عدالت سال ۹۹ کی پرداخت می شود؟ / آخرین تصمیم ها در مورد سهام عدالت
کبنا ؛رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار مورد پرداخت سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹ گفت: این موضوع در جلسه آتی شورای عالی بورس مطرح می‌شود و در مورد نحوه دریافت مبالغ از شرکت‌ها تصمیم گیری خواهد شد.
به گزارش کبنا به نقل از همشهری آنلاین، مجید عشقی در مورد سود سهام عدالت سال ۱۳۹۹  گفت: این موضوع در جلسه آتی شورای عالی بورس مطرح می‌شود و در مورد نحوه دریافت مبالغ از شرکت‌ها تصمیم گیری خواهد شد. امیدواریم پرداخت سود تا پایان سال انجام شود.
وی در مورد پرداخت سود سهام عدالت نیز توضیح داد: ۹۸ درصد سود سال ۱۳۹۸ پرداخت شده و تنها دو درصد متعلق به مخابرات باقی مانده است. برای این عدم پرداخت نیز از شرکت مخابرات شکایت شده و سازمان خصوصی سازی نیز در حال پیگیری آن است.
عشقی از تشکیل صندوق بازارگردانی شرکت‌های سرمایه گذاری سهام عدالت خبر داد و گفت: قرار است منابعی در قالب صندوق بازارگردانی برای شرکت‌های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت در نظر گرفته شود. البته این موضوع منوط به این است که آئین‌نامه اجرایی به جای سهام عدالت اصلاح و مدل نهایی آن در شورای عالی بورس تصویب شود.
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پاسخ به سوال دیگری درمورد سهام عدالت نیز گفت: مسیری که در سال گذشته در این زمینه طی شد، ابهامات و ایرادات اساسی داشت که برای حل این ابهامات کارگروهی تشکیل شده تا ساختار فرایند اجرایی سهام عدالت مورد بررسی قرار بگیرد که این دارایی ارزشمند به نحو احسن مدیریت شده و به مالکان اصلی آن داده شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

علاقه اصولگرایان به دولت در سایه

دولت در سایه امر سیاسی مرسومی در کشورهای توسعه‌یافته است و اگر به صورت سازمان‌یافته پیش ...
ایده آقا‌محسن در دست رئیس

ایده آقا‌محسن در دست رئیس

صاحب‌نظران معتقدند وضعیت فعلی کشور فعلا اجازه هیچ آزمون و خطایی، آن‌هم در حد تغییرات ...
هرگز این نوع چایی را ننوشید

هرگز این نوع چایی را ننوشید

چای تازه‌دم یکی از سالم‌ترین نوشیدنی‌هاست که مصرف آن در جامعه ما طرفداران زیادی هم دارد،...
1