تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۲۵۴۰۰
توسط مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان؛

تشریح پویش طرح آجر به آجر در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
تشریح پویش طرح آجر به آجر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛در برنامه زنده تلویزیونی مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد گفت:در این طرح با ایجاد زمینه مشارکت همگانی – تعمیر-تجهیز-تخریب وبازسازی-تهیه تجهیزات وساخت فضاهای جدید آموزشی انجام می شود.
پیروز کرمی اشاره ای به پروژه های در دست اجرا کرد و افزود :در حال حاضر ۶۴ پروژه .احداث فضا های آموزشی ، نمازخانه و سالن های ورزشی با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در قالب ۲۶۰ کلاس درس در دست اجرا داریم.
پیروز کرمی در برنامه زنده نگاه روز  که از شبکه استانی {دنا } پخش میشد پویش طرح آجر به آجر را  از برنامه های سند تحول بنیادین در زیر نظام فضا وتجهیزات دانست و افزود: در قالب این طرح تمامی مردم می توانند با مراجعه به سامانه مهر مدرسه مدارس نیازمند حمایت را انتخاب واز کمترین مبلغ به میزان 10 هزار تومان تا امکان تمکن مالی به ساخت وتجهیز مدارس کمک نمایند.
وی گفت:  در سالهای اخیر شاهد توجه دولت در بحث پروژه های مشارکتی در نوسازی مدارس بوده ایم  و در سال 1399 جهت احداث و تکمیل پرو ژهای خیری اعتباری بالغ بر 3000میلیارد تومان  برای کشور در نظر گرفته شده است .
پیروز کرمی  اشاره ای به پروژه های در دست اجرا کرد و افزود :در حال حاضر 64 پروژه  .احداث فضاهای  آموزشی، نمازخانه و سالن های ورزشی با مشارکت خیرین ارجمند مدرسه ساز با اعتباری بالغ بر 34 میلیارد تومان در قالب 260 کلاس درس در دست اجرا داریم.
مدیرکل نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد  در خصوص احداث پروژه های به دست مبارک خیرین مدرسه ساز گفت: در صورتی که در مناطق شهری 50 درصد و در روستاها وعشایر 30 درصد هزینه ساخت توسط خیرین تأمین شود بقیه را نوسازی،توسعه وتجهیز مدارس تأمین وفضا ساخته می شود.
وی گفت: جهت مرتفع نمودن کمبود فضاهای آموزشی در استان دست خیرین مدرسه ساز کشور و استان را به گرمی می فشاریم و استدعا داریم که در این امر خیر و نیکو مشارکت داشته باشند.
کرمی در خصوص نحوه مشارکت خیرین مدرسه ساز گفت: سامانه ای با کد دستوری *6655*6699#  تنظیم و راه اندازی شده است و شماره حساب 0221056511003بانک ملی شعبه زاگرس یاسوج  جهت دریافت کمکهای خرد و کلان این عزیزان در نظر گرفته  شده است..
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
طرح از ملته
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1