تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۲۵۳۳۱
مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تامین اجتماعی کشور در آیین تودیع و معارفه مدیران درمان تامین اجتماعی؛

ناراحت می شویم وقتی که در ستادهای مرکزی در توزیع منابع عدالت رعایت نمی شود / سخنان مسئول کشوری در خصوص صفا و صمیمیت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد/ قول غفاری برای به کارگیری پیام اکبری در سطح مدیریت کشوری

۱
۰
ناراحت می‌شویم وقتی در ستادهای مرکزی در توزیع منابع عدالت رعایت نمی‌شود
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز با حضور شهرام غفاری مدیرکل درمان غیر مستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور، احمدی مدیرکل امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین اجتماعی استان، پروانه نیک مرام مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات سازمان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
دکتر شهرام غفاری مدیر کل درمان غیرمستقیم سازمان تأمین اجتماعی کشور در این آیین اظهار کرد: بعد از بیست سال این توفیق نصیبم شده که خدمت مردم این استان برسم. جو بسیار خوبی در استان برقرار است.
غفاری اظهار کرد: حق مردم هست که از خدمات خوبی در حوزه درمان برخوردار شوند.
وی گفت: سلامت ارزشمندترین دارایی استان است، تنها دارایی فقرا است، کسانی که در حوزه سلامت فعالیت می‌کنند، با مردمی زندگی می‌کنند که در اقل معیشت خودشان هستند، سلامت تنها داراییشان است و ما داریم از تنها دارایی‌شان حفاظت می‌کنیم، و این چقدر وظیفه ما را سنگین می‌کند.
غفاری افزود: حوزه‌ای که در آن هستیم، همیشه از اهمیت برخوردار است، توقعاتی از ان هست و مشکلاتی هم هست.
وی خطاب به اکبری مدیریت پیشین گفت: از آقای اکبری بسیار تشکر می‌کنم، حتماً سازمان تأمین اجتماعی قدردان شما هست، و کار شما را از یاد نخواهد برد.
غفاری خطاب به مدیریت جدید اظهار کرد: این مسئولیت را شما از فردی می‌گیرید که اقدامات بزرگ و شایسته‌ای کرده و انتظارات از شما بالا است، شما هم حتماً این توان را دارید که با اتفاق نظر و دل بتوانید نیازهای استان را براورده کنید.
وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی بودجه 174 میلیارد تومان دارد، مستقیماً از وضعیت کلان اقتصاد تأثیر و تأثر می‌گیریم. اگر سازمان تأمین اجتماعی یک روز کارش عقب بیفتد، باید نگران شویم که مشکلات امنیتی پیش خواهد آمد.
غفاری بیان کرد: کشور امروز بیش از هر زمانی به فعالیت همه نیاز دارد، همه با هم باید خدمات بدهیم.
وی گفت: بیست سال پیش به اینجا امدم و خاطره‌ای از این استان دارم. این استان را خیلی دوست دارم ولی دلیلش را نمی‌دانم، شاید از نظر جغرافیایی به زادگاه ما نزدیک است. از صفا و صمیمیت مردم استان لذت می‌برم، و در عین حال ناراحت می‌شویم وقتی که در ستادهای مرکزی در توزیع منابع عدالت رعایت نمی‌شود.
وی در اهمیت تلاش مدیران برای اخذ اعتبارات از مراجع خود، گفت: از اینکه مدیران استانی کمک می‌کنند که گناه ما در ستاد سبک‌تر شود و منابع عادلانه توزیع شود نه تنها به مردم کمک می‌کنید بلکه مسئولیت ما را هم کم می‌کنید.
وی افزود: میانگین سرانه‌ای که در استان هزینه می‌شود به سرانه کشوری بسیار نزدیک است، خوشبختانه میانگین هزینه‌های هر بیمه شده‌ی شما با میانگین کشوری فاصله ندارد.
بیش از 200 میلیارد بودجه استان است که نزدیک 60 درصدان در درمان غیرمستقیم و 40 درصد در درمان مستقیم است. درمان مستقیم شما وزن بیشتری دارد و نشان می‌دهد که مردم شما از خدمات به شکل بهتری بهره مندند و خدمات رایگان دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
صرفا ناراحت میشید؟؟
کاری نیست که برای تعادل و عدالت در توزیع انجام دهید؟؟
ناراحتی بدون عملی جهت رفع مشکل آیا حاصلی در پی دارد؟؟
فقط بلدید ناراحت بشید؟؟ یه حرکتی؟ تحصنی؟
استعفاء یی؟ نامه ای ب رییس و مسئولی؟؟
اقلاً ناراحتی رو ابراز میکردید ک بقیه بدون و شاید اونا یکاری کنن!!!!
منم ناراحتم واستون که اینقدر دغدغه دارید😓😔😥😪
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1