کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

۳ ماه فرصت برای تکمیل تونل کوه پات کهگیلویه داده شد

19 خرداد 1399 ساعت 11:06

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه عمده تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق می افتد و شهرستان کهگیلویه نیز از این قضیه مستنثی نیست، فرصت ۳ ماهه برای تکمیل تونل کوه پات به پیمانکار داده شده است.


عبدالله سعادتیان از فرصت ۳ ماهه برای تکمیل تونل کوه پات خبرداد و اظهار کرد: عمده تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق می‌افتد و شهرستان کهگیلویه نیز از این قضیه مستثنی نیست و آمار تصادفات جاده ای در نقاط حادثه خیز سالیانه رو به افزایش است.


به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ وی با تاکید بر احیای حقوق عامه، ضمن بازدید از نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان کهگیلویه از رئیس راهداری خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفاه حال مردم شهرستان و جهت مرتفع نمودن این نقاط حادثه خیز اقدام بعمل آید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: یکی از مطالبات مردم و وظایف مدعی العموم حفظ امنیت جانی مردم است که متاسفانه اکثر راه های ارتباطی شهرستان دارای نقاط حادثه خیز است و از امنیت خوبی برخوردار نیستند که به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده ایم.
وی اظهار کرد: در این راستا پلیس راه به اتفاق اداره راهداری نقاط حادثه خیز را مشخص کنند و اداره راهداری موظف است در اسرع وقت به مرتفع نمودن موارد فوق اقدام کند و نتیجه را به دادستانی گزارش دهد.
دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه همچنین در بازدید از جاده اصفهان و تونل کوه پات، ضمن احضار نماینده قرارگاه از آخرین وضعیت این جاده مطلع و با اشاره به اینکه احداث جاده اصفهان طولانی شده است خواستار سرعت کار در این رابطه شد.
وی اظهار کرد: فرصت سه ماهه ای به پیمانکار جهت تکمیل تونل کوه پات داده شده و پیمانکارموظف است ظرف سه ماه تونل را تکمیل نماید.

سعادتیان همچنین از اداره راهداری و پلیس راه خواست همکاری ویژه جهت سرعت کار و نظارت جهت مسائل ایمنی داشته باشند.
 


کد مطلب: 421802

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/421802/۳-ماه-فرصت-تکمیل-تونل-کوه-پات-کهگیلویه-داده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1