تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۴۲۱۸۰۲
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه خبر داد؛

۳ ماه فرصت برای تکمیل تونل کوه پات کهگیلویه داده شد

۰
۳ ماه فرصت برای تکمیل تونل کوه پات کهگیلویه داده شد
کبنا ؛عبدالله سعادتیان از فرصت ۳ ماهه برای تکمیل تونل کوه پات خبرداد و اظهار کرد: عمده تصادفات در نقاط حادثه خیز اتفاق می‌افتد و شهرستان کهگیلویه نیز از این قضیه مستثنی نیست و آمار تصادفات جاده ای در نقاط حادثه خیز سالیانه رو به افزایش است.


به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد؛ وی با تاکید بر احیای حقوق عامه، ضمن بازدید از نقاط حادثه خیز جاده های شهرستان کهگیلویه از رئیس راهداری خواست تا در اسرع وقت نسبت به رفاه حال مردم شهرستان و جهت مرتفع نمودن این نقاط حادثه خیز اقدام بعمل آید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود: یکی از مطالبات مردم و وظایف مدعی العموم حفظ امنیت جانی مردم است که متاسفانه اکثر راه های ارتباطی شهرستان دارای نقاط حادثه خیز است و از امنیت خوبی برخوردار نیستند که به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کرده ایم.
وی اظهار کرد: در این راستا پلیس راه به اتفاق اداره راهداری نقاط حادثه خیز را مشخص کنند و اداره راهداری موظف است در اسرع وقت به مرتفع نمودن موارد فوق اقدام کند و نتیجه را به دادستانی گزارش دهد.
دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه همچنین در بازدید از جاده اصفهان و تونل کوه پات، ضمن احضار نماینده قرارگاه از آخرین وضعیت این جاده مطلع و با اشاره به اینکه احداث جاده اصفهان طولانی شده است خواستار سرعت کار در این رابطه شد.
وی اظهار کرد: فرصت سه ماهه ای به پیمانکار جهت تکمیل تونل کوه پات داده شده و پیمانکارموظف است ظرف سه ماه تونل را تکمیل نماید.

سعادتیان همچنین از اداره راهداری و پلیس راه خواست همکاری ویژه جهت سرعت کار و نظارت جهت مسائل ایمنی داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1