تاریخ انتشار
جمعه ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۴۲۱۱۴۳
یادداشت؛

منتخبین جدید از مجلس دهم درس عبرت بگیرند

غلامرضا پاکدل
۲
۰
منتخبین جدید از مجلس دهم درس عبرت بگیرند
کبنا ؛
فاعتبروا یا اولی البصار. مجلس دهم به کار خود پایان داد. مجلسی که خیلی ها گفتند باید آن را به توپ بست، خیلی ها گفتند اکثر نمایندگانش وکیل الدوله اند نه وکیل المله، خیلی ها گفتند جای امثال مدرس در این مجلس خالیست، وکلایی که پاسخگو نبودند، گفته شد در کنار دولت بدترین دوران معیشتی را رقم زدند، خیلی ها گفتند نمایندگانش کاسبند، به فکر خود و اطرافیانشان هستند، دنبال کسب و حفظ منافعند، با وزرا زد و بند دارند، سوال از وزیر، امضای فرم استیضاح و پس گرفتن امضا از روی معامله گری یا لابی گریست و حتی نطقشان بعنوان موافق و مخالف گاهاً برای مردم قابل قبول نبود و در یک کلام اکثر موکلینشان به آنها اعتماد نداشتند و این روزها می گویند بالاخره از دست این مجلس خلاص شدیم.
حال آنکه آقای لاریجانی فرمودند مجلس دهم مظلوم بود، شاید یکی از دلایل مظلومیت این باشد که وقتی کسی یا گروهی از روی ضعف یا بی توجهی یا نداشتن دفاعی از عملکرد، پاسخگوی منتقدین یا معترضین نباشد و آنها نیز دست بردار انتقاد و اعتراض نباشند علی الظاهر فرد یا گروه مورد انتقاد مظلوم می نماید. براستی مجلس که یکی از سه قوه مملکت است و نمایندگانی که حتی جواب تلفن و انتقاد مردم را نمی دادند را می توان گفت مظلومند؟ قطعا نه، بلکه باید گفت در این لحظه آخر بجای عذر خواهی مظلوم نمایی می کنند.
اما واقعیت این است که همه نمایندگان اینگونه نبودند و در این مجلس هم افراد دلسوز کم نبودند و به هر حال باید بخاطر حرکتها و اقدامات خوب مجلس هم تشکر کرد و برای نمایندگان آن آرزوی عاقبت بخیری نمود.
مهمترین نکته اینکه منتخبین جدید و به عبارتی نمایندگان مجلس یازدهم امروز را ببینند و عزم خود را جزم و بر سر عهدشان با مردم بمانند و طوری عمل کنند که چهار سال دیگر مردم قضاوت بهتر و حس متفاوتی به آنها داشته باشند.

غلامرضا پاکدل
۳۱ اردیبهشت ۹
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزاد راهدار
Iran, Islamic Republic of
درود به مدیر توانمند و باغیرت شهرمون.کاش تمام مدیران کشوری مانند شما توانمند و پشتکار داشتند.شرکت نفت گچساران بعد از رفتن شما کلا ضعیف شده.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای پاکدل اگر در تحلیلتان کمی انصاف بخرج میدادی قطعا از انتشارش بدین نگارش منصرف میشدی.
اینروزها در نقدها وتحلیلها که عاری از عنصر انصاف هستند چیزی جز تسویه حسابهای شخصی سیاسی وجناحی دیده وخوانده نمیشود .
از بدو شروع مجلس نهم ودولت روحانی برادرانی که داعیه اخلاقمداریشان گوش فلک را کر کرده است کمر همت بستند تا اولا -اثبات کنند جناح مقابل ناکارآمد است دوما-ثابت کنند که در دولتهای گذشته اگر برخوردی با جناح مقابل کرده اند ویا کودتای انتخاباتی کرده اند به صلاح مردم بوده سوما آخرین بازماندگان جناح مقابل کاملا در تیر رس قرار بگیرند تا بتوانند آنها را حتی با استخدام .یا روشهای خیلی ناپسند تری از بین ببرندودر نهایت برادر عزیز دولت ومجلس گرچه دو قوه از سه قوه هستند اما هر دو قوه کمتر از ۳۰درصد اختیارات اداره مملکت وتصمیم گیری را داشتند وبه دلیل همسو وعملکرد نبودن با جناح دارای قدرت همان ۳۰درصد هم با هزار تهمت وافترا کارشکنی از دستشان خارج شد..
/اصلا رویشان میشود که بگویند وکیل ملت هستیم .وهمه این مشکلات وبدبختی که ملت دچار آن بود وهست حاصل کینه توزی واعمال ناشایسته کسانی هست که به ظاهر دوستدار ملت و وطن هستند اما همان تزویر در لباس دیانت هستند.مجلس یازدهم باید تشکیل نمیشد چون حتی نصف ملت هم اورا قبول ندارند ومشارکت در تهران زیر ۲۴درصد بود یعنی یک پنجم که آنهم نیروهای وابسته به قدرت بودند که مسبب اصلی مشکلات ورنج ودرد مردم هستند.
جناب پاکدل از روزی که سمتی از شما اخذ شده تنها خود شما چندین بیانه زده ای وهمه همفکران جوابتان بیشتر از شما.خداوند همه مارا به راه راست هدایت کند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1