کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

منتظریان در جمع تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد:

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد چراغدار آینده عرصه هنر هستند

26 دی 1398 ساعت 23:26

  نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بخشنامه و سخنرانی و قول‌های بی عمل نمی‌توان، هنرمندان را از خلق هنرمندانه باز داشت.


  نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بخشنامه و سخنرانی و قول‌های بی عمل نمی‌توان، هنرمندان را از خلق هنرمندانه باز داشت.
به گزارش کبنا، شامگاه ( پنجشنبه 26 دی ماه 98) جمعی از اهالی فرهنگ و هنر با نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا، دیدار کردند. منتظریان در این دیدار با بیان اینکه در روزهای سخت و پر مصائبی هستیم، اظهار کرد: اما آنچه در طول سالیان سال اندوه را از جامعه کم می‌کند، حضور هنرمندان و خلق آنها ست که بستر توازن بخشی را به جامعه هدیه می‌کند.
وی افزود: این روزها شاهد خروج بخشی از هنرمندان از جشنواره فجر هستیم. اما آنچه برای ما اهمیت دارد حضور شجاعانه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فیلم و تئاتر فجر است.
منتظریان گفت: نه فقط این جشنواره، بلکه همه ایران باید محفل هنرنمایی شما باشد. جشنواره‌های فیلم و تئاتر فجر حاصل سالها زحمات اساتید سینما و تئاتر است و بزودی شما در قامت شاگردان شایسته این اساتید، چراغدار آینده این مسیر هستید.
وی گفت: بی شک تئاتر و سینما در جهان معاصر جایگاهی شایسته دارد و من برای هنرمندان روزهای خوبی را مسئلت می‌نمایم. جهان ما بدون سینماگر و صحنه تئاتر دچار نقص است و همه مسئولین و کسانی که می‌توانند در بهبود این عرصه مؤثر باشند، باید در این مسیر متواضعانه، هنرمندان را یاری نمایند. اینکه استان ما با دو اثر در جشنواره تئاتر فجر و یک اثر در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، نشان از شایستگی هنرمندان این خطه دارد.
منتظریان در پایان گفت: هنرمندان را نمی‌توان فریب داد و غافل کرد از شرایط ملتهب اجتماعی، و این حقیقتی واضح است.  و نمی‌توان با بخشنامه و سخنرانی و قول‌های بی عمل، این قشر را از خلق آثار هنرمندانه بازداشت. برای هنرمندان آرزوی توفیق و بهروزی دارم.
 


کد مطلب: 416674

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/416674/هنرمندان-کهگیلویه-بویراحمد-چراغدار-آینده-عرصه-هنر-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1