تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۲۶
کد مطلب : ۴۱۶۶۷۴
منتظریان در جمع تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویراحمد:

هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد چراغدار آینده عرصه هنر هستند

۳
۰
هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد چراغدار آینده عرصه هنر هستند
کبنا ؛  نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با بخشنامه و سخنرانی و قول‌های بی عمل نمی‌توان، هنرمندان را از خلق هنرمندانه باز داشت.
به گزارش کبنا، شامگاه ( پنجشنبه 26 دی ماه 98) جمعی از اهالی فرهنگ و هنر با نادر منتظریان معاون اسبق سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نامزد انتخابات مجلس بویراحمد و دنا، دیدار کردند. منتظریان در این دیدار با بیان اینکه در روزهای سخت و پر مصائبی هستیم، اظهار کرد: اما آنچه در طول سالیان سال اندوه را از جامعه کم می‌کند، حضور هنرمندان و خلق آنها ست که بستر توازن بخشی را به جامعه هدیه می‌کند.
وی افزود: این روزها شاهد خروج بخشی از هنرمندان از جشنواره فجر هستیم. اما آنچه برای ما اهمیت دارد حضور شجاعانه هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فیلم و تئاتر فجر است.
منتظریان گفت: نه فقط این جشنواره، بلکه همه ایران باید محفل هنرنمایی شما باشد. جشنواره‌های فیلم و تئاتر فجر حاصل سالها زحمات اساتید سینما و تئاتر است و بزودی شما در قامت شاگردان شایسته این اساتید، چراغدار آینده این مسیر هستید.
وی گفت: بی شک تئاتر و سینما در جهان معاصر جایگاهی شایسته دارد و من برای هنرمندان روزهای خوبی را مسئلت می‌نمایم. جهان ما بدون سینماگر و صحنه تئاتر دچار نقص است و همه مسئولین و کسانی که می‌توانند در بهبود این عرصه مؤثر باشند، باید در این مسیر متواضعانه، هنرمندان را یاری نمایند. اینکه استان ما با دو اثر در جشنواره تئاتر فجر و یک اثر در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، نشان از شایستگی هنرمندان این خطه دارد.
منتظریان در پایان گفت: هنرمندان را نمی‌توان فریب داد و غافل کرد از شرایط ملتهب اجتماعی، و این حقیقتی واضح است.  و نمی‌توان با بخشنامه و سخنرانی و قول‌های بی عمل، این قشر را از خلق آثار هنرمندانه بازداشت. برای هنرمندان آرزوی توفیق و بهروزی دارم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مهر
Iran, Islamic Republic of
امثال شما که ذاتا با هنر و بخصوص سینما مخالفید چرا حرف دل و زبونتون یکی نیس
دولت خواه
Iran, Islamic Republic of
فقط منتطریان
hosein
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر حاج منتظریان عزیز
سی سخت حامی شما هستیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1