تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۱۵۵۱۹
امام جمعه یاسوج:

مردم ایران هرگز زیر بار زورگویی نمی‌روند

۰
مردم ایران هرگز زیر بار زورگویی نمی‌روند
کبنا ؛حجت الاسلام سید علی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز (۲2 آذر ماه ۹۸) شهر یاسوج که در محل مصلای امام خمینی این شهر بزگرار شد با اشاره به مناسبت های مختلف هفته به سالروز شهادت آیت‌الله دکتر محمد مفتح و روز همبستگی حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: 27 آذر روزی بزرگ در تاریخ ایران اسلامی است که منشا وحدت حوزه و دانشگاه است.
وی با یادی از آیت‌الله شهید دکتر مفتح گفت: آن روحانی والامقام و عالم ربانی و اندیشمند و دانشمند دینی حق بزرگی بر گردن دانشگاه و حوزه‌های علمیه دارد.
این خطیب جمعه در ادامه به اعتراض‌های یک سال اخیر در کشور فرانسه و کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم آن کشور و بازداشت‌های گسترده مردم اشاره کرد و گفت: مردم علیه دولت سرمایه‌داری و تبعیض‌های معیشتی و اقتصادی در آن کشور قیام کرده‌اند.
حسینی افزود: فرانسه و انگلیس به رهبری اربابشان آمریکای جهانخوار تحریم‌های ظالمانه‌ای علیه ملت ایران به کار گرفته‌اند تا بلکه ایران را به زانو درآورده و به خواسته های خود برسند.
امام جمعه یاسوج گفت: آنها بی‌وفایی و بدعهدی خود را به اثبات رساندند اما نمی‌دانند که خواب آن‌ها در مورد ایران تعبیر نمی‌شود زیرا ایران کشوری مستقل و آزاد و البته انقلابی است و مردم آن نشان داده که هرگز زیر بار زورگویی نمی‌روند.
وی به آشوب‌های ساماندهی شده در کشورهای عراق و سوریه و لبنان و دست آخر ایجاد آشوب در ایران در قضیه بنزین اشاره کرد و گفت: آن‌ها امنیت کشور را هدف قرار داده بودند اما ملت ایران در یک مدت زمان بسیار کم اربابان آن‌ها را مایوس کردند و فهمیدند که ایران هرگز به خواسته‌های نامشروع آن‌ها تن نمی‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1