تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۴۰۹۵۲۸
امام جمعه سوق:

نیروهای انتظامی باید با هنجارشکنان در «ماه رمضان» برخورد کند

۱
۰
نیروهای انتظامی باید با هنجارشکنان در «ماه رمضان» برخورد کند
کبنا ؛حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل امام جمعه سوق در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اقدام ایران در پاسخ به زورگویی آمریکا را قاطعانه دانست و تصریح کرد: تقریبا یک سال از خروج آمریکا از برجام می‌گذرد و قرار بود که اروپا  تحریم‌ها را جبران کند اما هر روز اقدام ظالمانه دیگری بر ملت ایران تحمیل می‌شود.
امام جمعه سوق با یادآوری فرموده رهبری مبنی بر اینکه «من به این سه کشور هم اعتماد ندارم و می‌گویم به اینها اعتماد نکنید اگر می‌خواهید قرارداد ببندید تضمین واقعی و عملی بگیرید.»،گفت: رهبری بارها تأکید داشتند که به آمریکا اعتماد نکنید این هم نتیجه‌اش.
وی افزود: چرا که صرف حرف زدن آنها اعتباری ندارد و در عالم دیپلماسی کاملا بی‌اخلاق عمل می‌کنند ولی برخی خواستند اروپا را هم امتحان کنند.
کیانی‌اصل ادامه داد: با گذشت یک سال از خروج امریکا از برجام با وجود حسن نیت جمهوری اسلامی در عرصه بین‌المللی و پایبندی دقیق ایران به تعهدات حداکثری و از طرف دیگر بی تعهدی، بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن سردمداران خون آشام آمریکا و هم پیمانانشان نه تنها هیچ مشکلی از مشکلات قبلی حل نشد بلکه دشمنان با اقدامات ضد بشری و ضد انسانی تحریم‌های ظالمانه‌ای را در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی و روانی اعمال کردند و به نوعی آرایش جنگی در مقابل ملت گرفتند و آحاد ملت را هدف قرار دادند.
وی در ادامه با بیان اینکه برجام دیگری رخ نخواهد افتاد، بیان کرد:کشورهای اروپایی باید کور بخوانند که برجام دیگری صورت بگیرد. همین برجام یا حفظ می‌شود یا از بین می‌رود و بهتر است کشورهای اروپای به جای اینکه از ایران بخواهد به برجام پایبند باشند تعهدات خودشان را اجرائی کنند.
خطیب نماز جمعه سوق به رعایت شئونات اسلامی در ماه مبارک اشاره کرد و گفت: مردم عزیز سعی کنند با کسانی که هنجارشکن هستند و تظاهر به روزه خواری در ملا عام دارند به خوبی آنها را امر و نهی کنند و اقدامات فرهنگی را انجام دهند و از طرفی دیگر نیروهای انتظامی باید با هنجارشکنان برخورد کند.
وی با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان گفت: همه ما باید از این ماه عزیز و مبارک به نحو احسن استفاده کنیم و از این ماه پر برکت غافل نشویم.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه روزه خواران خیلی بی انصافی می کنند .روزه که نمی گیرند طوری جلوی ادم جولان می دهند که دل هر انسانی را بدرد می آورند .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1