تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۴
کد مطلب : ۴۰۹۲۰۲
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

مقابله با مطالب غیرواقعی دشمنان علیه انقلاب در فضای مجازی

۰
مقابله با مطالب غیرواقعی دشمنان علیه انقلاب در فضای مجازی
کبنا ؛سید محمدکاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست روز (دوشنبه 9 اردیبهشت ماه 98) ستاد بزرگداشت ارتحال امام و روز جهانی قدس اظهار کرد: مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) به طور باشکوه در استان برگزار و به دلیل تقارنی که با ماه مبارک رمضان پیدا کرده معنویت این روز را چندین برابر کرده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دیده‌گاه‌های حضرت امام در حوزه‌های مختلف تبیین شود تا نسل جوان بیشتر با وصیت‌نامه و آثار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی آشنا شوند.
وی به سی‌امین سال آغاز رهبری مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بهترین انتخاب برای رهبری انقلاب اسلامی بوده و ایشان با درایت مثال زدنی خود انقلاب اسلامی را از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در امان نگه داشته و از گردنه‌های سخت عبور داده است.
این مسوول عنوان کرد: دستگاه‌های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی تلاش کنند سالگرد ارتحال امام باشکوه‌ و پر رنگ‌تر از سال‌های گذشته باشد که در این خصوص اقدامات لازم از جمله نصب بنر، تبلیغات میدانی و فضاسازی شهری به خوبی انجام شود.
وی در خصوص برخی مطالب غیرواقعی و نادرست در فضای مجازی علیه انقلاب گفت: این تحرکات اقدام دشمن است و باید با پخش مطالب به روز، مفید و موثر این توطئه شوم دشمنان را خنثی کرد.
نظری به اهمیت روز جهانی قدس امسال اشاره و عنوان کرد: اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسرائیل و الحاق جولان سوریه به سرزمین‌های اشغالی حساسیت روز جهانی قدس امسال را دو چندان کرده و مردم با حضور باشکوه خود این اقدامات را محکوم می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: نباید در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در این استان تنها به سخنرانی یا فضاسازی شهری اکتفا کرد بلکه آرمان های امام (ره)، نظام و انقلاب هر چه بیشتر مطرح شود.
حجت الاسلام سید جواد خاضع اظهار داشت: روزهای 14 و 15 خرداد فرصتی مناسب برای معرفی هر چه بیشتر آثار، تألیفات، ابعاد شخصیتی و وصیت نامه سیاسی، الهی امام خمینی (ره) به قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان است.
وی افزود: آیین سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به دلیل تقارن با عید فطر و بر اساس تصمیم ملی در روز 13 خردادماه برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و محور وحدت مسلمانان جهان است.
حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: به دلیل برخی تحولات منطقه خاورمیانه و جهان اسلام شامل انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی و اقتدار جبهه مقاومت و کسب پیروزی های چشمگیر از سوی آن در عراق و سوریه حساسیت روز جهانی قدس امسال مضاعف شده است.
وی ابراز داشت: حضور ملت ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس سال های گذشته تأثیرگذار بوده به طوری که هم اینک دولتمردان رژیم جعلی صهیونیستی به دلیل ترس اقدام به دیوارکشی در اطراف این کشور کرده اند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال نیز مردم بابصیرت این استان همراه با ملت ایران و مسلمانان جهان حضور گسترده ای در راهپیمایی روز جهانی قدس خواهند داشت.
حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس امسال جمعه 10 خردادماه مصادف با 26 ماه رمضان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی افزود: ضرورت برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس و اهمیت حضور گسترده در آن به منظور حمایت از بیت المقدس و ملت مظلوم فلسطین باید بیش از پیش برای نسل جوان کشور و کهگیلویه و بویراحمد تشریح شود.
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: کمیته های پنج گانه شامل مراسم، فضای مجازی، تبلیغات و اطلاع رسانی، فضاسازی شهری و فرهنگی، هنری برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس امسال در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1