کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

باید به جوانان اعتماد کنیم و به آن‌ها میدان دهیم

13 اسفند 1397 ساعت 14:05

پیش از این نیز بارها گفته‌ایم که هرکجا به جوانان اعتماد کردیم زیان ندیده‌ایم .جلسه‌های تحلیل گفتمان در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی فرهنگی تشکیل شود تا ضمن شنیدن حرف‌های این نسل بتوان و با ارائه راهکارهای مناسب ایده و فکرهای آنها را عملیاتی کرد .


مجمع انتخابات هیات هاکی استان برگزار می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات هیات هاکی استان با حضور رئیس و دبیر فدراسیون خبر داد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر گفت :مجمع انتخابات هیات هاکی استان با حضور رئیس و دبیر فدراسیون هاکی کشور مجمع انتخابات این هیات در یاسوج برگزارمی شود.
علوی از برگزاری 15 مجمع انتخابات هیات های استانی در سال جاری خبر داد و ادامه داد:
از ابتدای سال 1397تاکنون 15مجمع انتخاباتی با حضور رئیس یا دبیران فدراسیون ها برگزار شده و پیش بینی می شود تاپایان سال مجمع انتخابات هیات های اسکواش ،بسکتبال و نابینایان برگزار خواهد شد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری در محل سالن جلسات اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی خبر و اظهار امیدواری کرد با برگزاری این مجمع مشکل نمایندگان ورزش کارگری مرتفع و کارگران ورزشکار سهمی در ورزش قهرمانی و همگانی داشته باشند.
 
توجه به ظرفیت و استعداد های جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت های دستگاه ورزش و جوانان است
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد توجه به ظرفیت و استعداد های جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت های دستگاه ورزش و جوانان ذکر کرد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : توجه به ظرفیت و استعداد های جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت های دستگاه ورزش و جوانان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به الزمات ملی گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است، افزود: یکی از آنها استفاده از نیروی جوانان و به کارگیری قدرت دانش کشور برای پیشرفت‌های اقتصادی، سیاسی و .... و کاهش آثار تحریم‌های ناعادلانه بر علیه کشور است .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند موجب تضمین بقای انقلاب اسلامی شود، مشارکت قشر جوان در مدیریت آن و به کارگیری نیروهای جوان در پست های مهم کشور است، گفت: تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی برای بکارگیری جوانان در پست‌های کلیدی کشور و بر اساس شایسته سالاری، امروز امری مهم و لازم‌الاجرا است .
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ضعف‌ها و کاستیها، خسارت‌ها و عقب ماندگی‌هایی که موجب ایجاد مشکلات در وضع امروز کشورمان شده را نمی‌توان کتمان کرد، گفت: استفاده از خلاقیت، انرژی، تخصص و تعهد نسل جوان می‌تواند نسخه درمانی این مشکلات باشد .
علوی از محاصره تبلیغاتی دشمنان انقلاب به عنوان یکی از حربه‌های گسستن پیوند نسل چهارم و پنجم انقلاب با آن یاد کرد و افزود: هدف از این محاصره و پروپاگاندای تبلیغاتی نا امید ساخت نسل جوان انقلاب از ماندگاری آن است .
وی با تاکید به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مباحث مرتبط با نسل جوان به برگزاری منظم و بدون وقفه ستاد ساماندهی امورجوانان درمرکز استان اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است فرمانداران سایر شهرستان‌ها نیز به برگزاری این جلسات اهتمام ویژه ورزند .
مدیرکل ورز ش و جوانان استان ورود جوانان از حاشیه به متن را یکی از ثمرات این جلسات عنوان کرد و افزود: پیش از این نیز بارها گفته‌ایم که هرکجا به جوانان اعتماد کردیم زیان ندیده‌ایم .
سید محمد تقی علوی با بیان اینکه محور بیانیه مقام معظم رهبری جوانان هستند بر لزوم فراهم آوردن شرایطی برای شنیدن حرف‌های این نسل تاکید کرد و گفت: باید جلسه‌های تحلیل گفتمان در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی فرهنگی تشکیل شود تا ضمن شنیدن حرف‌های این نسل بتوان و با ارائه راهکارهای مناسب ایده و فکرهای آنها را عملیاتی کرد .
 
 برگزاری کارگاه قبل از ازدواج در دهدشت
 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از برگزاری کارگاه قبل از ازدواج در شهر دهدشت با همکاری موسسه قرب مهر ایثار خبر داد.
رضا نیکویی زاده  اظهار داشت: کارگاه قبل ازدواج در محل اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
نیکویی زاده افزود :این کلاس روزهای 10 لغایت 11 اسفندماه با حضور ۹۶شرکت کننده با حضور مشاوران اداره بهزستی ومدرسان دانشگاه دهدشت به مدت ۴ ساعت برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ادامه داد:دراین کارگاه با محوریت ازدواج و نحوه آشنایی جوانان درفضای مجازی وآسیب های اجتماعی برگزازشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:از ابتدای سال جاری 9کارگاه ازدواج در شهرستان کهگیلویه توسط سازمان های مردم نهاد برگزار شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری سه کارگاه آموزشی قبل از ازدواج در شهرستان کهگیلویه برگزار شود.
 


کد مطلب: 407668

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/407668/باید-جوانان-اعتماد-کنیم-آن-ها-میدان-دهیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1