تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۴۰۷۶۶۸
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد

باید به جوانان اعتماد کنیم و به آن‌ها میدان دهیم

۰
باید به جوانان اعتماد کنیم و به آن‌ها میدان دهیم
کبنا ؛مجمع انتخابات هیات هاکی استان برگزار می شود
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات هیات هاکی استان با حضور رئیس و دبیر فدراسیون خبر داد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با بیان این خبر گفت :مجمع انتخابات هیات هاکی استان با حضور رئیس و دبیر فدراسیون هاکی کشور مجمع انتخابات این هیات در یاسوج برگزارمی شود.
علوی از برگزاری 15 مجمع انتخابات هیات های استانی در سال جاری خبر داد و ادامه داد:
از ابتدای سال 1397تاکنون 15مجمع انتخاباتی با حضور رئیس یا دبیران فدراسیون ها برگزار شده و پیش بینی می شود تاپایان سال مجمع انتخابات هیات های اسکواش ،بسکتبال و نابینایان برگزار خواهد شد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از برگزاری مجمع انتخابات هیات ورزش کارگری در محل سالن جلسات اداره کار ،تعاون و رفاه اجتماعی خبر و اظهار امیدواری کرد با برگزاری این مجمع مشکل نمایندگان ورزش کارگری مرتفع و کارگران ورزشکار سهمی در ورزش قهرمانی و همگانی داشته باشند.
 
توجه به ظرفیت و استعداد های جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت های دستگاه ورزش و جوانان است
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد توجه به ظرفیت و استعداد های جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت های دستگاه ورزش و جوانان ذکر کرد.
سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد گفت : توجه به ظرفیت و استعداد های جوانان و نخبگان ورزشی از اولویت های دستگاه ورزش و جوانان است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به الزمات ملی گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری عنوان شده است، افزود: یکی از آنها استفاده از نیروی جوانان و به کارگیری قدرت دانش کشور برای پیشرفت‌های اقتصادی، سیاسی و .... و کاهش آثار تحریم‌های ناعادلانه بر علیه کشور است .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌تواند موجب تضمین بقای انقلاب اسلامی شود، مشارکت قشر جوان در مدیریت آن و به کارگیری نیروهای جوان در پست های مهم کشور است، گفت: تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی برای بکارگیری جوانان در پست‌های کلیدی کشور و بر اساس شایسته سالاری، امروز امری مهم و لازم‌الاجرا است .
مدیر ارشد ورزش و جوانان استان با بیان اینکه ضعف‌ها و کاستیها، خسارت‌ها و عقب ماندگی‌هایی که موجب ایجاد مشکلات در وضع امروز کشورمان شده را نمی‌توان کتمان کرد، گفت: استفاده از خلاقیت، انرژی، تخصص و تعهد نسل جوان می‌تواند نسخه درمانی این مشکلات باشد .
علوی از محاصره تبلیغاتی دشمنان انقلاب به عنوان یکی از حربه‌های گسستن پیوند نسل چهارم و پنجم انقلاب با آن یاد کرد و افزود: هدف از این محاصره و پروپاگاندای تبلیغاتی نا امید ساخت نسل جوان انقلاب از ماندگاری آن است .
وی با تاکید به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به مباحث مرتبط با نسل جوان به برگزاری منظم و بدون وقفه ستاد ساماندهی امورجوانان درمرکز استان اشاره و خاطرنشان کرد: لازم است فرمانداران سایر شهرستان‌ها نیز به برگزاری این جلسات اهتمام ویژه ورزند .
مدیرکل ورز ش و جوانان استان ورود جوانان از حاشیه به متن را یکی از ثمرات این جلسات عنوان کرد و افزود: پیش از این نیز بارها گفته‌ایم که هرکجا به جوانان اعتماد کردیم زیان ندیده‌ایم .
سید محمد تقی علوی با بیان اینکه محور بیانیه مقام معظم رهبری جوانان هستند بر لزوم فراهم آوردن شرایطی برای شنیدن حرف‌های این نسل تاکید کرد و گفت: باید جلسه‌های تحلیل گفتمان در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی فرهنگی تشکیل شود تا ضمن شنیدن حرف‌های این نسل بتوان و با ارائه راهکارهای مناسب ایده و فکرهای آنها را عملیاتی کرد .
 
 برگزاری کارگاه قبل از ازدواج در دهدشت
 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه از برگزاری کارگاه قبل از ازدواج در شهر دهدشت با همکاری موسسه قرب مهر ایثار خبر داد.
رضا نیکویی زاده  اظهار داشت: کارگاه قبل ازدواج در محل اداره ورزش وجوانان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
نیکویی زاده افزود :این کلاس روزهای 10 لغایت 11 اسفندماه با حضور ۹۶شرکت کننده با حضور مشاوران اداره بهزستی ومدرسان دانشگاه دهدشت به مدت ۴ ساعت برگزار شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ادامه داد:دراین کارگاه با محوریت ازدواج و نحوه آشنایی جوانان درفضای مجازی وآسیب های اجتماعی برگزازشد.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه تصریح کرد:از ابتدای سال جاری 9کارگاه ازدواج در شهرستان کهگیلویه توسط سازمان های مردم نهاد برگزار شده و پیش بینی می شود تا پایان سال جاری سه کارگاه آموزشی قبل از ازدواج در شهرستان کهگیلویه برگزار شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1