تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۰۷۳۸۶
در نشست صمیمی مطرح شد:

تقدیر امام جمعه کهگیلویه از عملکرد میراث فرهنگی/ باقری: زیر ساخت‌های گردشگری خوبی در کهگیلویه ایجاد شده است

۱
۰
تقدیر امام جمعه کهگیلویه از عملکرد میراث فرهنگی/ باقری: زیر ساخت‌های گردشگری خوبی در کهگیلویه ایجاد شده است
کبنا ؛در نشست صمیمی مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و امام جمعه مرکز شهرستان کهگیلویه باهم دیدار و گفت وگوی کردند.
امام جمعه شهر دهدشت با اشاره به ظرفیت های کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد:خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات خوبی توسط میراث فرهنگی استان در زمینه اشتغال زایی صنایع دستی انجام شده است که جای تقدیر دارد.
 حجت الاسلام سید نصیر حسینی با بیان اینکه  امروز ظرفیت خوبی برای مردم ایجاده شده تا از  فرصت تسهیلات اشتغالزایی صنایع دستی استفاده کنند تصریح کرد: تسهیلات ارزان قیمت صنایع دستی و گردشگری سبب اشتغال زایی  و درآمد زایی در روستاهای استان شده است.

وی با اشاره به اینکه تمام نقاط کهگیلویه وبویراحمد نیاز مند توجه ویژه مسئولان استانی و کشوری است افزود:مسئولان برای خدمات دهی به مردم شریف استان باید تلاش بیشتری انجام دهند.
 مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان نیز در این نشست با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید به دنبال اشتغال زایی برای جوانان استان در زمینه گردشگری و صنایع دستی بودیم اظهار کرد: برای ایجاد شغل برای مردم استان تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آنها قرار دادیم و تلاش شد تا این فرصت در جهت ایجاد شغل استفاده شود.
محمود باقری با بیان اینکه امروز در تمام نقاط استان شاهد ایجاد کارگاه های کوچک و بزرگ صنایع دستی و سرمایه گذاری های بزرگ گردشگری هستیم تصریح کرد: خوشبختانه گام های بزرگی در چند سال اخیر برای درامد زایی و اشتغال زایی مردم در حوزه گردشگری و صنایع دستی برداشته شده است.
وی همچنین ایجاد زیر ساخت های گردشگری برای رفاه حال  مسافران را از دیگر اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در چند سال اخیر عنوان کرد و گفت: در شهرستان کهگیلویه بزرگ ترین پارک اسکان را افتتاح کردیم که امسال مسافران نوروزی مشکل اسکان در مرکز این شهرستان را ندارند.
دبیر ستاد خدمات نورزی  در کهگیلویه وبویراحمد با بیان یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان کهگیلویه  که مسافران از کمبود زیر ساخت ها در این مکان گلایه مند بودند آبشار کمر دوغ بود، افزود : خوشبختانه در سالهای 96و97بالغ بر 400میلیون تومان توسط میراث فرهنگی استان در این مکان زیر ساخت گردشگری ایجاد شده است.
محمودباقری، ساخت آلا چیق،سکونشینمن،محموطه سازی و سیرویس بهداشتی را از مهم ترین زیر ساخت های ایجاده شده در آبشار کمر دوغ عنوان کرد.
برچسب ها :
نام شما

آدرس ايميل شما

علی قلی
Iran, Islamic Republic of
خدا کنم راست باشد اعتبارات را به پیشنهاد استاندار اسبق مهندس خادمی بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1