تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۴۰۷۳۵۶
در نشست شورای اداری شهرستان گچساران؛

خوانپایه: مردم نباید قربانی اختلافات دستگاه ها شوند

۰
خوانپایه: مردم نباید قربانی اختلافات دستگاه ها شوند
کبنا ؛اولین حضور فرماندار جدید شهرستان گچساران در نشست شورای اداری این شهرستان با حضور مدیرکل استاندارد استان و رؤسای ادارات شهرستان گچساران برگزار گردید.
علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران در ابتدای صحبت خود بحث انضباط اداری را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: چه در حوزه فعالیت های اداری و چه در خصوص حضور به موقع در جلسات اداری رعایت نظم و انضباط اداری اهمیت زیادی دارد. 
خوانپایه در ادامه گفت: اگر نظم در ادارات حاکم نباشد باعث اختلاف خواهد شد، هرچند بر اساس مصوبات دولت یکی از وظایف فرماندار حل اختلافات میان دستگاه هاست ولی نباید بدین شکل باشد که با کوچکترین مشکلی وقت از مجموعه فرمانداری گرفته شود.
خوانپایه مدیران را به تفکر و مطالعه درباره وظایف تخصصی خود توصیه کرد و گفت: به مشکلات بزرگتر شهرستان رسیدگی کنید، مردم نباید قربانی اختلافات دستگاه ها شوند، من سایر دستگاه ها را به تعامل و همکاری دعوت می کنم که از رووی ناآگاهی یا آگاهانه به اختلافات دامن نزنند، اگر اینطور شود قطعا به گونه دیگری رفتار خواهیم کرد. برخی از مشکلات به همین اختلافات ربط دارد.
خوانپایه ابراز داشت: مشکل اساسی مردم تنظیم بازار و تامین مایحتاج ضروری مردم است، مسئولین باید نظارت بیشتری داشته باشند، گرانی و گرانفروشی دو بحث جدا است، اگر گرانی در سطح کشور وجود دارد یک بحث است ولی اگر گرانفروشی و سوء استفاده در بازار وجود دارد بحث دیگری است که در این زمینه باید نظارت بیشتری صورت بگیرد. به دستگاه های ناظر بر توزیع و مصرف تذکر می دهم که در این مدت پیگیر شوند و نظارت جدی بر بازار داشته باشند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1