کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نقش شهرداری ها در توسعه ورزش

21 آذر 1397 ساعت 16:06

مدیرکل ورزش و جوانان استان بر نقش مهم شورای اسلامی و شهرداری در توسعه ورزش شهرها تأکید کردو گفت: تأثیر گذاری این نقش غیر قابل انکار است.


سید محمد تقی علوی افزود: محدود کردن توسعه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش در چارچوب وظایف ورزش و جوانان نگاهی تک بعدی و محدود است.
وی، ورزش همگانی را موثرترین حق اجتماعی یک شهروند در مسیر برخورداری از یک زندگی سالم و بانشاط دانست و افزود: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند در نشاط و شادی احاد مردم نقش مهمی را ایفا کند شهرداری است.
علوی با اشاره به تغییر نگاه شهروندان به شهرداری‌ها افزود: با گسترده شدن روزافزون خدمات شهرداری‌ها بعید می‌دانم شهروندان خدمات شهرداری را تنها به آسفالت کردن معابر و جمع آوری زباله‌ها محدود بدانند.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به دغدغه شهردار و نمایندگان مردم در شورای اسلامی در خصوص بحث سلامت جسم وروح شهروندان گفت: گستردگی وظایف و خدمات در مدیریت شهری باعث نشده تا شورا و شهرداری از توجه به ورزش و تندرستی شهروندان غافل شوند.
این مقام مسئول در عین حال خواستار تعیین ساز و کاری قانونی برای ورود شهرداری به حوزه ورزش قهرمانی شد و افزود: در برخی از شهرهای کشور شهرداری با ورود به این حوزه منشأ اتفاقات بسیار خوبی در شهرها شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برنامه‌های شهردار اشاره کرد و افزود: ورزش یکی از ارکان اصلی مدیریت شهر بر اساس دیدگاه انسان محوری است.
وی نادیده گرفتن انسان در معادلات شهری را خطایی بزرگ در مدیریت شهری دانست و گفت: اعتقاد داریم با افزایش سطح تعاملات و هم پوشانی بین شورای اسلامی شهر با مجموعه ورزش و جوانان بسیاری از دغدغه‌های موجود نظیر استاندارد سازی اماکن ورزشی احداث شده توسط شهرداری نیز مرتفع خواهد شد.
علوی در پایان از حمایت‌های شهردار و اعضای شورای شهرها در توسعه زیر ساختهای ورزش قهرمانی و همگانی تقدیر کرد.


کد مطلب: 405302

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/405302/نقش-شهرداری-توسعه-ورزش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1