تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۴۰۵۳۰۲
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

نقش شهرداری ها در توسعه ورزش

۱
۰
نقش شهرداری ها در توسعه ورزش
کبنا ؛سید محمد تقی علوی افزود: محدود کردن توسعه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش در چارچوب وظایف ورزش و جوانان نگاهی تک بعدی و محدود است.
وی، ورزش همگانی را موثرترین حق اجتماعی یک شهروند در مسیر برخورداری از یک زندگی سالم و بانشاط دانست و افزود: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند در نشاط و شادی احاد مردم نقش مهمی را ایفا کند شهرداری است.
علوی با اشاره به تغییر نگاه شهروندان به شهرداری‌ها افزود: با گسترده شدن روزافزون خدمات شهرداری‌ها بعید می‌دانم شهروندان خدمات شهرداری را تنها به آسفالت کردن معابر و جمع آوری زباله‌ها محدود بدانند.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به دغدغه شهردار و نمایندگان مردم در شورای اسلامی در خصوص بحث سلامت جسم وروح شهروندان گفت: گستردگی وظایف و خدمات در مدیریت شهری باعث نشده تا شورا و شهرداری از توجه به ورزش و تندرستی شهروندان غافل شوند.
این مقام مسئول در عین حال خواستار تعیین ساز و کاری قانونی برای ورود شهرداری به حوزه ورزش قهرمانی شد و افزود: در برخی از شهرهای کشور شهرداری با ورود به این حوزه منشأ اتفاقات بسیار خوبی در شهرها شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان در بخش دیگری از صحبت‌هایش به برنامه‌های شهردار اشاره کرد و افزود: ورزش یکی از ارکان اصلی مدیریت شهر بر اساس دیدگاه انسان محوری است.
وی نادیده گرفتن انسان در معادلات شهری را خطایی بزرگ در مدیریت شهری دانست و گفت: اعتقاد داریم با افزایش سطح تعاملات و هم پوشانی بین شورای اسلامی شهر با مجموعه ورزش و جوانان بسیاری از دغدغه‌های موجود نظیر استاندارد سازی اماکن ورزشی احداث شده توسط شهرداری نیز مرتفع خواهد شد.
علوی در پایان از حمایت‌های شهردار و اعضای شورای شهرها در توسعه زیر ساختهای ورزش قهرمانی و همگانی تقدیر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
شهرداری کارش رسیدن به امور شهری است نه تامین هزینه ورزش استان کار تربیت بدنی تیم داری و تامین هزینه های ورزشه این همه کارمند تو تربیت بدنی بی کار می نشینن و اضافه کار هم میگیرن کنار بگذارید و وضع نابسامان تربیت بدنی را سامان دهید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1