تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۴۰۱۹۸۶
خبرهای ورزشی:

مربیان تیم نفت و گاز گچساران کنار رفتند / اختلافات مالی در باشگاه

۲
۰
مربیان تیم نفت و گاز گچساران کنار رفتند / اختلافات مالی در باشگاه
کبنا ؛سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: فرزاد نیکمنش و سعید قنواتی دو مربی نام آشنای گچساران که متاسفانه از لحاظ مالی با باشگاه به توافق نرسیده بودند از تیم نفت جدا شدند.
 علی نیکبخت  اظهار کرد: اولویت اول خود را جذب بازیکنان مستعد بومی قرارداده‌ام و در صورتی که در برخی پست‌ها نیازمند بازیکن بهتر و قویتر هستیم به اجبار بازیکن تقویتی جذب خواهیم کرد.
نیکبخت تصریح کرد: نظم اردو آماده سازی در تهران و گچساران بسیار خوب بوده و با بازیکنان بومی و تقویتی به توافق نهایی رسیدیم و همچنان در جستجوی بهترین گزینه برای این تیم هستیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر از همکاری کادر سرپرستی، اجرایی، هواداران و رسانه‌ها که در این مدت آرامش را به تمرینات تیم  هدیه کردند، گفت: حاصل تلاش همه دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران موفقیت این تیم خواهد بود.
نیکبخت با اعلام رضایت از عملکرد اعضای کادر فنی خود  اذعان کرد: کادر فنی با تلاش شبانه روزی در تلاش هستند که هرچه بهتر و سریعتر تیم را به عرصه مسابقات راهی کنند.
وی یادآور شد: فرزاد نیکمنش و سعید قنواتی دو مربی نام آشنای گچساران و از مربیان با اخلاق اردو اول تیم ما بودند که متاسفانه از لحاظ مالی با باشگاه به توافق نرسیده و از تیم جدا شدندکه برایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم.
سرم بی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه  خاطرنشان کرد: اردو آماده سازی یک هفته ای در شیراز به منظور برگزاری چند بازی تدارکانی از امروز استارت زده خواهد شد.

قهرمانی تیم فوتبال نونهالان نفت و گاز گچساران در لیگ استان کهگیلویه وبویراحمد
تیم فوتبال نونهالان نفت و گازگچساران قهرمانی لیگ استان را از آن خود کرد.
مسابقات  فوتبال قهرمانی در رده سنی نونهالان  استان کهگیلویه وبویراحمد  به میزبانی گچساران برگزار شد.
 بر اساس این گزارش این مسابقات که از تاریخ 7 الی 12 مرداده ماه به میزبانی گچساران  و با حضور تیم‌های شرکت کننده از مناطق مختلف استان از جمله  پرسپولیس جوان یاسوج، پرستو  بهمئی، نفت و گاز گچساران، شاهین بهمئی و سپاهان دهدشت در  ورزشگاه شهید بشارت گچساران برگزار شد.
گفتنی است، تیم فوتبال  نونهالان نفت و گاز گچساران  در اولین روز از مسابقات قرعه آنها با استراحت بود.
 در دومین روز از مسابقات  به مصاف تیم دهدشت رفته و توانست مهمان خود را در این دیدار با 8 گل شکست دهد.
 در سومین روز از  رقابت‌های نونهالان نفتی گچساران  به مصاف تیم پرستو بهمئی رفته و توانستند مهمان خود را با نتیجه  6 بر3 مغلوب خود کنند.
براساس این گزارش تیم فوتبال نونهالان نفت و گاز گچساران در چهارمین دیدار خود  در روز پنج شنبه به مصاف تیم شاهین بهمئی رفته  و در این دیدار توانستند با نتیجه  5 بر2 حریف خود شاهین بهمئی را شکست دهند.
 تیم فوتبال نونهالان نفت و گاز گچساران در آخرین دیدار خود در لیگ استان عصر روز گذشته در ورزشگاه شهید بشارت گچساران به مصاف حریف یاسوجی خود پرسپولیس جوان رفت و با نتیجه ٣ بر ٢ به پیروزی رسید و جام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.
شاگردان بابک لیرائی پور که در این مسابقات خوش درخشیدند و بدون باخت با نتایج پرگل پیام آور نسل جدیدی از آینده سازان فوتبال استان شدند.
بی شک نونهالان نفت و گاز گچساران نسل جدید بازیکنان بومی خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار
Iran, Islamic Republic of
مشكل مالي نبود.بحث بي احترامي بود.نظرهاشون مهم نبود.مربي گلرها حق داره خوذش انتخاب كنه ن ايكه نيكبخت بره گلر سال قبل با تباني بياره.
هوادار نفت وگاز
Iran, Islamic Republic of
قهرمانی نونهالان نفت و گاز پس از 30سال مبارک باد.
واقعا تیم روئایی بود و دل مردم را شاد کردند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1