تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۴۰۱۷۶۶
در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر:

کشفیات «مواد مخدر» در کهگیلویه و بویراحمد ۴۴ درصد افزایش یافت

۱
۱
کشفیات «مواد مخدر» در کهگیلویه و بویراحمد ۴۴ درصد افزایش یافت
کبنا ؛علی محمد احمدی چهارشنبه (3 مردادماه 97) در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: هماهنگی و همکاری دستگاه ها برای جلوگیری از همپوشانی در حوزه اشتغال بهبود یافتگان مواد مخدر ضروری است.
احمدی با بیان اینکه سن بهبود یافتگان مواد مخدر عموما بالا نیست، خواستار اتصال و معرفی این افراد به دستگاه های تخصصی اشتغال زای استان با هدف آموزش، ارائه تسهیلات و ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه هدف شد.  
وی با اشاره به اهمیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از مهمترین شوراها محسوب می شود و باید به آن توجه ویژه ای شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعامل مسئولان شهرستانی به تحقق بهتر اهداف کمک می کند، اظهار کرد: مصوبات جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید خروجی محور باشد.
احمدی تصریح کرد: در بخش توزیع اعتبارات نیز برنامه ریزی های کارشناسی شده عملیاتی خواهد شد
وی خواستار هدفگذاری صحیح در حوزه نیروهای کارشناسی مرتبط با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با محوریت فرمانداری ها شد و گفت: در هر شهرستان فعالیت کارشناس تخصصی به بهبود روند اقدامات و برنامه ها کمک می کند.
استاندار به موضوع تکمیل چارت فرمانداری ها اشاره کرد و عنوان داشت: رایزنی هایی برای دریافت مجوز از سازمان استخدامی کشور برای جذب نیرو و تکمیل این چارت ها انجام خواهد شد.
کشفیات مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد ۴۴ درصد افزایش یافت
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش ۴۴ درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
 کیقباد مصطفایی در این نشست اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون  یک تن و 858 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 44 درصد افزایش داشتیم.
وی با بیان اینکه تاکنون 647 نفر در این رابطه دستگیر شده است، افزود: در چند روز گذشته نیز 704 کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشتیم.
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان مواد مخدر، عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون برای 25 نفر از بهبودیافتگان شغل ایجاد کردیم.
مصطفایی بیان کرد: سال گذشته 13 میلیون تومان از صنایع دستی بهبودیافتگان مواد مخدر به فروش رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

ا
Iran, Islamic Republic of
احسنت..که استاندار.به همه اقشار آسیب پذیر توجه ویژه دارد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1