تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۴۰۰۵۱۳
طی حکمی:

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد برکنار شد / «موسایی» جایگزین «ظریفی» شد

۲۱
۲
رئیس دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد برکنار شد / «موسایی» جایگزین «ظریفی» شد
کبنا ؛ محمد حسین امید رئیس دانشگاه علمی کاربردی در حکمی امین موسایی عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یاسوج را به عنوان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

موسایی با مدرک دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مونیخ آلمان و فوق دکترای فیزیک پلاسما از دانشگاه ETH زوریخ سوئیس عضو هیئت علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یاسوج، معاون پژوهشی دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه، مدیریت دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه یاسوج و معاون آموزشی دانشکده فنی و مهندسی را در کارنامه خود دارد.
«موسایی» دارای مدرک دکترا و فوق دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه فنی مونیخ آلمان و فوق دکترای فیزیک پلاسما از دانشگاه ETH زوریخ سوئیس است.
 کسب مدال نقره جشنواره جوان خوارزمی در سال ۱۳۸۴ از دیگر افتخارات این نخبه هم استانی است.

 وی دارای تالیفات و مقالات متعددی در زمینه های مختلف مهندسی مکانیک است و در زمینه های گوناگون علمی مطالعات گسترده ای دارد.

 دکتر موسایی پیش از بازگشت به ایران مدتی استاد دانشگاه فنی مونیخ بوده است.
 امین موسایی جایگزین عباس ظریفی شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عسکری
Iran, Islamic Republic of
تبریک به دکتر عزیز و دوس داشتنی ان شاالله موفقیت های بیشتر
علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر موسایی از نخبگان جامعه دانشگاهی است که انصافا حق او بالاتر از اینها است
Iran, Islamic Republic of
لطفا دربراه وضعيت علمي كاربرديها تجديد نظر اساسي كنيد.
. دانشگاه را برده اند
Iran, Islamic Republic of
عرض تبریک به این نخبه استانی
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر وضعيت . علمي كارديها را بررسي كنيد. دانشگاهها را برده اند و تبديل ب. شده اند. دقت كنيد .نه حتي كارگاه.
اين ساختمانهاي مدرسه اي بايد جمع شوند. به اسم دانشگاه و بدون برگزاري حتي كلاس
با شعار مهارت آموزي و ماوريت گرايي.
كدام مهارت آموزي... كلاسهاي نظري . چه برسد به كلاسهاي عملي و دوره هاي كارورزي
كدام ماموريت گرايي. هر مرك.ي از رشته هاي مختلف علوم انساني و مهندسي و علوم پايه و و و است.
نياز به نظارتهاي جدي و بازنگريهاي اساسي دارند.
همکار
United States
یا ایشون نخبه نیستند
یا هم....
قبولی چنین پستی از یه نخبه بعیده.
گکو
Iran, Islamic Republic of
درود برگچساران
گکو
Iran, Islamic Republic of
درود برگچساران
گکو
Iran, Islamic Republic of
درود برگچساران
Iran, Islamic Republic of
دكتر ظريفي خسته نباشيد.
Iran, Islamic Republic of
تغییر زود به زود مدیران دانشگاه ها رویکر د.مطلوبی نیست
همکار خبری
Iran, Islamic Republic of
دستکاری منابع دولتی به سمت منا.د اداری است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد، در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز با اشاره به اینکه شكستن قوانین، پارتی بازی، عدم رعایت ملاحظات اجتماعی، عدم توجه به ظرفیت¬های مناسب حرفه¬ای، دستکاری و هدایت جريان اطلاعات و منابع دولتی به سمت منافع شخصي و سو استفاده از اختیارات، نوعی فساد اداری محسوب می¬گردد، گفت؛ هر كسي كه برای بقا خود و اخذ امتیازات سیاسی و شغلی به انجام باج سیاسی و قومیتی فرانقش قانون تن ¬دهد، معاملة. را پذیرفته است.
وی با تاکید بر این نکته که مدیران دلسوز، مردمی و صادق، اهداف، منابع و ماموریت سازمانی را بر پارتي‌بازي و نفوذهای سیاسی ترجيح ‌می¬دهند، خطاب به مدیرانی که به قدرت تصميم‌گيري درخصوص توزيع منابع دولتی دسترسي دارند، توصیه نمود تا پارتي‌بازي را درچنگال وجدان و عدالت خویش مکنون و له نموده و امتيازات اصلی را از خداوند متعال طلب کنند نه افراد و کسان خاص.
محمود مومن نسب، اظهار نمود؛ مسئولین به عنوان متولیان امر که به لطف همین مردم در گوشه¬ای توفیق تولیت موضوعی را به عهده گرفته¬اند و مردم از انتصاب آنان دل¬خوش کرده¬اند با اختیارات قانونی خشنودی و رضایت مردم را در بخش¬های دولتی و وابسته به دولت فراهم کنند و تلاش نمایند که مردم به احسن وجه به مطالبات به حق و قانونی مورد انتظار دست پیدا کنند.
چنانچه اقدامات 9 ماهه اخیر را مجسم کنید فرآیند به سمت آزمون و رقابت هدایت شده است.
بازرس¬ وزارت کشور در استانداری، بیان داشت؛ کسانیکه احیاناً پدیده تبعیض را به یک روال عادی تبدیل کنند و با رفتارشان موجب رنجش بخش¬های از مردم و بدبینی نسل جوان، نخبه و تحصیل¬کرده شوند، حتما در برابر عملکرد غیرتکلیفی خود مقابل خدا، مردم، وجدان و تاریخ مسئول و محکوم هستند و جوانان دانشگاهی و مردم بدانند این دسته افراد تا بمیرند در زجر و نا آرامی هستند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در ادامه با اشاره به اینکه ماجرای برخی بکارگیری¬ها در ذهن و فکر مردم به گونه‌ای تداعی شده که در همه دوره¬های مدیریتی نفوذ، رانت، لابی¬گری و مافیای قدرت موثر است نه عدالت و قانون، گفت؛ از زمان پذیرش تصدی مسئولیت بازرسی و امور حقوقی (قریب به یکسال پیش) تاکنون بارها در خصوص بکارگیری¬های اتفاق افتاده و حفظ حقوق مردم به آنچه که احساس شد مقتضای رضای خدا و حق الناس هست بصورت شفاهی، جلسه¬ای و کتبی پیگیری شده است.
وی در ادامه افزود؛ دغدغه و سئوال اساسی مردم در محافل و مجالس بعضاً این است که اقدام این طیف جذب¬ها موضوعی است که به صورت سیستمی در چنبره یکسری مافیای قدرت واقع شده است و تلاش مقام عالی استان، دستگاههای نظارتی و شما نمی¬تواند تغیری در آن ایجاد کند.
مومن نسب، گفت؛ گرچه دغدغه مردم قابل چشم پوشی نیست و در اندک دستگاههای هنوز نگرانی¬های به گوش می¬رسد و تا اصلاح فرآیندها و حذف این رویه¬ها زمان نیاز است، اما چنانچه اقدامات 9 ماهه اخیر بویژه بعضی از عزل¬های مدیریتی را مجسم کنید، به روشنی خواهید پذیرفت که به کمک مدیریت ارشد استان و دستگاههای امنیتی و نظارتی اراده¬ای استوار و محکم¬تر برای مقابله با جذب¬های به قولاً فله¬ای شکل گرفته است. بطوری که این فرآیند به سمت آزمون، مصاحبه و رقابت هدایت شده است.
بیکاری جوانان با تحصیلات عالیه در قالب شعار رفع نمی¬شود
این مسئول نظارتی در استانداری استان، اظهار نمود؛ بیکاری جوانان شایسته با تحصیلات عالیه و آکادمیک موضوعی است که با آمارها و شعارهای رنگ و لعاب دار رفع نمی¬شود. تنها چیزی که به رفع این موضوع منجر خواهد شد باور به بیکاری این نسل، خصوصا نسل دهه 60 تی ها با رویکرد جامع نگری، برنامه¬ریزی منسجم و پایدار، تقویت تولید داخلی و مدیریت هوشمند در کوتاه مدت است، که امیدواریم تا حدودی این نگرانی مهم در دولت تدبیر و امید به نحو مناسبی کاهش یافته و انشاالله شاهد زمینه¬های اشتغال جوانان نخبه، حرفه¬ای و تحصیل¬کرده عزیز باشیم.
وی با اشاره به اینکه باید همه بپذیریم جذب¬های حرفه¬ای و قانون¬مند استان را بسوی پیشرفت حرکت می-دهد، افزود؛ نکته قابل تامل این است که در فرآیند جذب¬ها بخش قابل توجهی از برخی فرصت¬های طلایی پشت سرگذاشته شده و هزینه¬برها و ضعیف¬ترین¬ها بکار گرفته شده¬اند تا نیروهای نخبه و حرفه¬ای از جذب باز بمانند.
مومن نسب با تبیین مزایا و آثار منابع انسانی متخصص، گفت؛ اگر افراد نخبه و متخصص وارد سیستم¬ها و چرخه نظام اداری شوند علاوه بر کاهش هزینه، نیاز به دوره¬های آموزشی و برنامه¬های توجیهی پی در پی نیز از بین می¬رود و مسئولیت¬ها به بهترین وجه انجام می¬شوند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، اضافه نمود؛ در شرایطی که مقیاس و گستره انتخاب شایسته و شایسته¬گماری بسیار وسیع است، خدای ناکرده با انتخاب نادرست و جذب عوامل غیر ماهر فرصت طلایی را تبدیل به تهدید جدی و هدر رفت هزینه¬ها برای سازمان¬ها و نظام ادری نکنیم.
این مقام مسئول؛ خطاب به مدیران دستگاههای دولتی که به نحوی از بودجه عمومی دولت استفاده می¬کنند، خاطر نشان کرد؛ تلاش کنند تا هرگونه کارمندیابی بر مبنای شایسته¬گزینی، شایسته¬یابی، تخصص و متناسب با شاخص¬های حرفه¬ای، شرح شغل و شرط احراز در طرح یا پروژه مطابق با قانون و رعایت الزامات اجتماعی صورت گیرد.
وی در بخش دیگر با اشاره به اینکه نباید به بهانه شرکتی، مطالعاتی، حجمی، فاکتوری، ساعتی و ... اعتماد و اطمینان عمومی و الزامات اجتماعی نادیده گرفته شود. توصیه نمود؛ هرگونه کارمندیابی و کارگریابی و موارد مشابه در بخش¬های دولتی تحت هر عنوانی برابر مقررات جاری به مردم اطلاع رسانی و اطمینان داوطلبین واجد شرایط را از فرصت برابر در برنامه های جذب و یا آزمون¬های استخدامی فراهم سازند.
اولویت خدمت باید توجه به تحصیل¬کرده بیکار باشد
مدیرکل بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، در تبیین نقش و اولویت خدمت به مردم افزود؛ دین اسلام دینی اجتماعی است که بر همه ابعاد و زوایای زندگی بشری نظارت و توجه دقیق دارد و رابطه انسان با خدا را فقط در چارچوب انجام یک سلسله عبادات دستوری مانند نماز و روزه خلاصه نمی¬کند، بلکه عبادت خداوند در قالب مظاهر و جلوه¬های بسیار متنوع از جمله مقوله خدمت¬رسانی به مردم نمایانگر است.
وی در ادامه بیان داشت؛ مطابق روایات و احادیث خدمت خالصانه و صادقانه به مردم و برآوردن موانع و حاجات قابل انجام آنان، در نظام فکری اسلام از زیباترین و با فضیلت¬ترین عبادات و متضمن ثواب اخروی و پاداش فراوان نزد خداوند متعال است.
مومن نسب در پایان، با تاکید بر سخن حضرت امام (ره) در مراسم تحلیف شهید رجایی سال 1360 که فرمودند، عزت و شرافت همه ما این است که به خلق خدا خدمت کنیم، افزود؛ شایسته است با تکیه بر فرمایش گهربار حضرت امام همه مدیران در رعایت حقوق حقه و مشروع مردم بویژه مراعات حقوق قانونی در اولویت خدمت به اقشار فارغ التحصیل دانشگاهی و مطالبات به حق آنان کوتاهی نکنند.
صادق
Iran, Islamic Republic of
چرا رفت علمي كاربردي؟؟؟؟
کارمند علوم پزشکی
Iran, Islamic Republic of
انشاالله هر چه سریعتر ریاست علوم پزشکی تغییر کنه.
Iran, Islamic Republic of
عرض تبربک خدمت دکتر موسایی و خانواده شریف و فرهنگی ایشان و مردم عزیز سیسخت
Iran, Islamic Republic of
مثل همیشه موفق و سربلند باشید .دکتر امین موسایی افتخار شهر سیسخت .
شاگرد
Iran, Islamic Republic of
در زندگی از اینکه شاگرد دکتر بوده ام بسیار برایم باعث افتخار بوده و با دیدی که از شخصیت این بزرگوار دارم لیاقت پست های خیلی بالاتر را دارند . به هر حال به استاد عزیز و دوست داستنی ام تبریک عرض میکنم.
Iran, Islamic Republic of
چرا خیلی زود رئیس علمی کاربردی را تغییر دادن
Iran, Islamic Republic of
یاد مرحوم کامیار موسایی گرامی باد
Iran, Islamic Republic of
آخه این چه نخبه ایه که چنین پستی رو قبول می کنه اگه کسی پول داشته باشه یا دولت هزینه تحصیلاتش رو بده دانشگاه مونیخ که سهله دانشگاه MIT هم میشه درس خوند، خیلی از دانشگاه ها کاری به سابقه تحصیلی ندارن فقط از اینکه پول تزریق بشه به دانشگاه خوشحال میشن، تعداد دانشگاه های مثلاً کشور آلمان که کشور صنعتیه یک صدم دانشگاه های ماست بعد ما یه کشور در حال توسعه این همه دانشگاه داریم و تعداد اونها برابر با کشور آمریکاست که یه ابر قدرته، نه ظریفی نه موسایی هیچکدوم نمی تونن کار مثبتی با این شرایط اناجم بدن کار از ریشه خرابه، نگاه بیزینس محور به دانشگاه باعث ایجاد این شرایط شده وقتی دانشگاه علمی کاربردی و پیام نور توی بنرهاشون مینویسه بدون نیاز به حضور در کلاس این مشکله، اگه بخوام ادامه بدم میشه مثنوی هفتاد من
سعیدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نخبه سی سختی
ایشان همیشه از سی سخت بودن خود افتخار میکند ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1