تاریخ انتشار
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۴۰۰۰۵۹
امام جمعه سوق:

پروژه جاده سوق با این روند بهره‌برداری نمی‌رسد

۰
پروژه جاده سوق با این روند بهره‌برداری نمی‌رسد
کبنا ؛
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند است و همه ما باید به این ماه اهمیت زیادی بدهیم و تا می توانیم خودمان را در این ماه بسازیم.

وی در ادامه تصریح کرد: این ماه، ماه شب زنده داری، ماه عبادت، ماه تلاوت قرآن، ماه استغفار،ماه صدقه دادن و ماه روزه گرفتن است، این ماه با این ویژگی های مهم، سیر و سلوک روحی و معنوی را برای انسان فراهم می کند.

امام جمعه سوق به موضوع خروج آمریکا از برجام اشاره و یادآور شد: آمریکا شیره برجام را تا آخرین لحظه مکید و بعد هم تفاله‌های آن را دور انداخت مهمترین فایده برجام ابطال نظریه تعامل با کدخدا و آمریکا بود.

وی گفت: اگر کسانی امروز به این فهم رسیده باشند که اعتماد به آمریکا اشتباه بود جای تبریک دارد با خروج آمریکا از برجام دست ایران برای برنامه‌های مختلف باز است البته ایران به شرطی برجام را با اروپا ادامه خواهد داد که تضمین‌های قطعی و محکم از اروپا اخذ کند.

امام جمعه سوق افزود: سخنان رهبر انقلاب تاکید بر این موضوع است ایشان فرمودند بنده در جلسات خصوصی و عمومی به مسئولان درباره پرهیز از اعتماد به آمریکا مکرر تذکر دادم به مسئولین گفتم قبل از قرارداد از طرف مقابل تضمین واقعی بگیرید به حرفهای آنها اعتماد نکنید من به این سه کشور اروپایی هم اعتماد ندارم و می‌گویم به این ها هم اعتماد نکنید.

کیانی‌اصل تصریح کرد: مسؤولان مردم و کشور را به دامان اروپا حواله ندهند چرا که اروپا قابل اعتماد نیست، مسئولان و مردم بدانند و بدانیم تنها مسیر پیشرفت کشور و حل مشکلات، بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی و اجرای اقتصاد مقاومتی است.

وی گفت: البته اروپایی‌ها هم بدانند که بر جام مکمل و متمم دیگری ندارد و سرمایه بزرگ اثبات غیرقابل اعتماد بودن دشمن که با هزینه‌های سنگین به دست آوردیم با خوشبینی به اروپا و دیگر دشمنان تابلودار نباید به تاراج ببریم.

امام جمعه سوق بیان کرد: البته مردم و مسئولان هم بدانند اصلی‌ترین هدف آمریکا برای خروج از برجام دامن زدن به اختلافات داخلی، و ایجاد شکاف میان مردم و مسئولان است و ما باید یکپارچگی ملی را حفظ کنیم و بزرگترین تهدید برای ملت ایران دو قطبی شدن است و فشار اقتصادی هم با هدف ایجاد شکاف اجتماعی صورت می‌گیرد و همه باید مراقب باشیم. 

وی به پیروزی انتخابات لبنان و پیروزی مقاومت اشاره و عنوان کرد: پیروزی در انتخابات پارلمانی لبنان نشان از توجه مردم به حزب الله لبنان و جریان مقاومت و شکست دلار های سعودی و طرح‌های آمریکایی برای لبنان است.

کیانی اصل ادامه داد:  امروز متأسفانه در سایه سکوت شرم‌آور سران کشورهای عربی و نهادهای حقوق بشری انتقال سفارت آمریکا از تل اویو به قدس آن هم با قربانی کردن ۷۰ نفر از مردم و مجروح کردن بیش از 2000 هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین انجام شده و مدعیان حقوق بشری واکنش جدی نشان ندادند.

وی گفت: چرا که آنها هم همراه با آمریکا و اسرائیل و در خدمت منافع آنان هستند و البته خون شهدای فلسطینی همچون سیل خروشانی پایه‌های لرزان و حکومت آل سعود و هم‌پیمانان ضعیف و حقیر آنان را بر باد خواهد داد فلسطینیان بدانند که تنها راه نجات قدس مبارزه و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس است.

امام جمعه سوق افزود: انتقال سفارت آمریکا به زودی مقدمات زوال رژیم‌ صهیونیستی را سرعت می‌بخشد ولی مردم ایران مثل همیشه مسئله فلسطین را جزء سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی ایران می‌دانند و همچنان مساله فلسطین را مسئله اول دنیای اسلام می‌دانند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می‌کنند.

وی به سفر امام جمعه، شهردار و شورای شهر سوق به تهران جهت مشکلات شهر هم اشاره و خاطرنشان کرد: سفر شهردار و شورا و بنده به تهران برای حل مشکلات فرهنگی و عمرانی شهر که جا دارد از دغدغه شورای محترم و شهردار محترم برای حل مشکلات شهر تقدیر و تشکر کنیم.

وی گفت: جا دارد تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشیم از نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی که نهایت همکاری و مساعدت را با ما داشتند هم دیدارهایی را برای ما ترتیب دادند که در آن جاها مشکلات شهر را مطرح کردیم و هم برای تلاش برای حل مشکلات شهر سوق ایشان حتی با وجود مشغله های زیادی که داشتند با ما به جاهای مختلف برای حل مشکلات شهر و بخش سوق آمدند.

کیانی اظهار کرد: قول مساعد گرفتند برای کمک به شهر سوق چه در زمینه مسائل عمرانی و شهری و چه در زمینه مسائل فرهنگی که پروژه آبرسانی به حومه غربی را هم گفتند، اول خرداد قرارگاه خاتم تجهیز کارگاه را شروع خواهد کرد.

امام جمعه سوق گفت: همچنین پل عابر پیاده برای روستای شهید طیب هم پیگیری شد که انشالله به زودی انجام می‌شود و بحث پروژه جاده دژکوه بود که دارد کار می‌شود کمک به مساجد و قبور شهدای گمنام و جامعه القران را قول دادند که با تلاش‌های ایشان به زودی حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه جاده سوق از مسؤولان محترم می‌خواهیم همانطور که وعده دادند در هفته دولت به پایان خواهد رسید البته با این روندی که کار می‌شود بعید می‌دانم در هفته دولت به بهره برداری برسد و نظارت کنند و سرعت بدهند به این پروژه که لازم است تقدیر و تشکر ویژه از نماینده مجلس بخاطر پیگیری مشکلات شهر سوق داشته باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1