تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : ۴۷۲۳۲۸
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| محمد بهرامی در سی‌‍سخت: من عذرخواهی می‌کنم به‌خاطر القاب نادرستی که به شماها انتساب دادند / ما باید به سمت شایسته سالاری گام برداریم/ این جریان یک جریان مردمی است و در کنار مردم و متعلق به مردم خواهد بود

۱
کبنا ؛فعال سیاسی و اجتماعی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون گفت: ما باید به سمت شایسته سالاری گام برداریم، این جریان یک جریان مردمی است و در کنار مردم و متعلق به مردم خواهد بود.
به گزارش کبنا، محمد بهرامی عصر امروز (پنجشنبه 19 بهمن‌ماه 1402) در جمع هواداران خود در شهر سی‌سخت، اظهار کرد: رای تشکیل این اجتماع باشکوه از همه عزیزان به خصوص اهالی محترم دنای مرکزی که امروز به عنوان میزبان و همه بانیان این جلسه تشکر می‌کنم خیلی از این عزیزان از اول صبح پای کار هستند قطعاً بعد از اینکه ما رفتیم باید حضور داشته باشند در این هوای سرد از زحمات همه عزیزان من تقدیر و تشکر می‌کنم
وی ادامه داد: من اول عذرخواهی می‌کنم از اینکه این مردمان بزرگ به خاطر این القاب نادرستی که به شما انتساب می‌دهند شما بزرگواران جلودار عرصه علم و فرهنگ و تمدن هستید بزرگواران شما عزیزان شناسنامه فرهنگ ادب و تمدن بویراحمد هستید.
بهرامی ابراز کرد: خیلی خوشحال و خرسند هستم امروز این سعادت نصیب ما شد در جمع صمیمی شما عزیزان حضور داشته باشیم من از زحمات ادوار شما عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم. آرای من در این حوزه آرای اول بود. من به این آرا افتخار می‌کنم. این آرا نشان از انتخاب منطقی در راستای کارایی و اثربخشی است و همیشه در کنار شما عزیزان به یک آرامش خاصی می‌رسم و از این وابستگی که به شما عزیزان دارم افتخار می‌کنم بزرگواران ما یاسوج را به عنوان پایتخت طبیعت ایران نامگذاری کردیم.
   
وی ادامه داد: اما این منطقه نگین پایتخت طبیعت ایران است این نامگذاری یک تئوری بر مبنای برندسازی بود. برندی که شایسته همه پتانسیل‌ها و زیبایی‌های منطقه است، شاید این نامگذاری‌ها برای خیلی‌ها خوشایند نباشد و سعی کردند ادوار گذشته با این برند بسیار قوی مبارزه کنند.
بهرامی گفت: این برند آنقدر قدرتمند بود که خودش از خودش دفاع کرد، عزیزان اگر ما بخواهیم به الگو‌های موفق نگاه کنیم یا بعضی از الگو‌ها را ملاک کار خود قرار بدهیم موضوعی که امروز در دنیا مطرح می‌شود می‌گویند مزیت رقابتی یعنی در چه زمینه‌ای این پتانسیل و مزیت وجود دارد که می‌تواند مایه آرامش آسایش و توسعه منطقه شود. پتانسیل‌های زیادی ما داریم ولی آن چیزی که به عنوان مزیت رقابتی ما حتی در سطح دنیا می‌تواند تأثیرگذاری داشته باشد و به واسطه این پتانسیل ما مردم را نجات دهیم همین بحث گردشگری است.
این نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون اضافه کرد: امروز دنیا در مسیر توسعه خودش از منابع عبور کرده است به عنوان ثروت ملی از صنعت عبور کردند و امروز حوزه خدمات با حداقل هزینه‌ها و حداکثر کارآمدی توانستند بالاترین درآمد سرانه را برای ملت خودشان داشته باشند.
  
بهرامی افزود: لذا این نعمت بزرگ، نعمتی که خداوند بزرگ به ما ارزانی داده است ما می‌توانیم با یک طرح مناسب استان و منطقه خودمان را نجات بدهیم امروز شهر یاسوج به عنوان مرکز استان حداقل ۵۰ درصد از بار استان را به دوش کشیده است.
وی اضافه کرد: فقط مختص این منطقه نیست بلکه ما از پتانسیل‌های منطقه می‌توانیم خیلی از بار استان را برداریم. بنابراین توسعه فرهنگی و سیاسی و اقتصادی این‌ها همه به هم وابسته است در اولین مرحله توسعه شهری است اگر ما در این مرحله موفق نباشیم وارد مرحله بعد نخواهیم شد و بعد از توسعه سیاسی توسعه اقتصادی است. و این مردم در توسعه فرهنگی موفق بودند، این مردم کاری که نیاز بود را انجام دادند مسئولیت‌پذیری این مردم نخبه پروری این مردم و اینکه این مردم به همت خودشان قانع هستند و امروز ما نیاز داریم گام، بعدی را محکم‌تر برداریم.
بهرامی گفت: بزرگواران خارج از همه تعصبات مدل‌های مختلف جواب نداده است جریان‌های سیاسی موفق نبودند به دلیل اینکه بستر فرهنگی اوا آماده نبود، جغرافیا جواب نداد.
وی افزود: قومیت‌ها که باعث مصیبت‌های از گذشته برای همه ما‌ها بوده و آن چیزی که امروز مردم نیاز دارند و به نتیجه رسیده‌اند، مدل را ما باید عوض کنیم و ما باید به سمت شایسته سالاری گام برداریم. این جریان یک جریان مردمی است و در کنار مردم و متعلق به مردم خواهد بود.
  
بهرامی اضافه کرد: ما از همه نگاه‌ها، نگرش‌ها و جغرافیا‌های مختلف قومیت‌های مختلف استفاده خواهیم کرد. عزیزان اینکه شرایط بعضی‌ها می‌خواهند و می‌گویند ما نباید پایه صندوق‌های رای برویم. این خواست بعضی‌ها هم هست بعضی از جریان‌های سیاسی رقیب هم هست و انشالله شما مردمان بزرگ با مشارکت حداکثری باید این بازی را به هم بزنید عزیزان ما نیاز داریم شما مطمئن باشید اگر مشارکت پایین باشد آن‌هایی که نباید مسئولیت مردم اختیارات مردم در دست آن‌ها باشد باز دو دستی این مسائل را تقدیم آن‌ها خواهیم کرد.
این نامزد انتخابات مجلس در ادامه گفت: ضمن اینکه از حضور حماسی همه شما عزیزان تشکر می‌کنم ولی یک تقدیر ویژه از بانوان عزیز و بزرگوار، این شوری که ایجاد می‌شود. هفتاد درصد متعلق به بانوان است من قطعاً در رابطه با برنامه‌های این حوزه در روز خاص حتماً صحبت می‌کنم فقط یک نکته بزرگواران امروز کشور هلند، کشوری برتر در عرصه گل و گیاه است و آیا می‌دانید آن‌هایی که در این عرصه کار می‌کنند.
وی افزود: در بحث تحقیق و پژوهش در این زمینه‌ها دستی بر این آتش دارند اینجا مهاجرت می‌کنند و از الگو‌های ما در کوه دنا استفاده می‌کنند. و ان‌شاء‌الله که ما به همت همه مردم به خصوص تیم‌های خبره کارشناسی ارشد در همه زمینه‌ها از همه پتانسیل‌ها در راه توسعه استان و ارتقای زندگی این مردم رفاه این مردم استفاده خواهیم کرد.
بهرامی گفت: این منطقه نخبه‌خیز و نخبه‌پرور هست و در حوزه‌های مختلف بزرگانی ما داریم که در عرصه‌های ملی افتخارآفرینی کردند. پروفسور نیک اقبال به عنوان یک پزشک برتر در خاورمیانه، جناب آقای جهان فکر به عنوان ورزشکاری در مقیاس بین‌المللی و همه ورزشکاران در عرصه‌های مختلف و زمینه‌های مختلف.
ان‌شاء‌الله که ما یک روزی بتوانیم به همت همه شما عزیزان چه پتانسیل‌های منابع انسانی چه پتانسیل‌های منابع طبیعی بتوانیم مایه‌ی شکوفایی منطقه برای همه مردم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی
اگر می خواستی راجع به توهین به سی سخت واکنش نشان دهی، زودتر از اینها باید می گفتی ولی برای سلد احتمالی رأی ت در سفلی سکوت کردی و امروز بعد از همه واکنش ها، اظهار می کنی؟
Iran, Islamic Republic of
به به بادیگارد استخدام کرده ای ظاهرأ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
میگم چرا ایجوری قر میدن مگه عروسیه
لر غیرت داشت ک اونم...
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
بهرامی خوشم نونس چه ایگو
شهرم سی سخت
Iran, Islamic Republic of
استقبال سی سختی های اصیل از ایشان خیلی ضعیف بود یک عده از روی ناچاری و نسبت فامیلی با ایشان حضور پیدا کردند بقیه هم از همراهان ثابت ایشان بودند.
Iran, Islamic Republic of
خدایی ۵ نفر سیسختی بینشون نیست،فقط خانم صداقت سیسختی هست
Russian Federation
هرچی نگاه می کنیم اینها که اکثرا سی سختی نیستند
صداقت گوهر گرانبهای دیار بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بهرام ایبینمت
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان یک سی سختی خدمتتان عرض میکنم شاید فقط 10نفر از کل این جمعیت سی سختی باشن بقیه همگی از یاسوج امدن
Iran, Islamic Republic of
پایگاه آقای بهرامی در سی سخت خانواده یزدانپناه بود که این خانواده بزرگ هم به منتظریان پیوستند.
قطع به یقین بدانید این بار منتظریان در سی سخت و کوخدان اول میشود
Iran, Islamic Republic of
کاش بجای همایش مردم سی سخت می‌نوشتید همایش مردم بویراحمد در سی سخت
جمع کنید مسخره بازی هایتون را
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی بجز خانواده خواهرش در سی سخت دیگر رای ندارد
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه ای مردم مظلومیت دکتر روشنفکر راببینید حاضر نیستن همایش های ایشون را نشون بدن آدم متحیر میمونه که عده ای دنبال چی هستن ؟؟ همین مردم پوزه کاخ نشینان معاد و راهنمایی را ۱۱ اسفند زمین میزنند این خط این نشون
Iran, Islamic Republic of
آقای بهرامی لیدر های اصلی شما در دوره های گذشته در سی سخت به رقیب اصلی شما منتظریان پیوستند.
امیدی به سی سخت نداشته باش.
سادات
Iran, Islamic Republic of
آخ سی آغالی
دنا
Iran, Islamic Republic of
سیسخت رآیش زیادتاثیرگذارنیست...تامرادیل تعیین کننده اند😅
United States
مردم سی سخت به هرکس رای خواهند داد جز کسانی که به انها توهین کردند... رای را گرفتن و مسخره کردند...بدانید بزرگان سی سخت جلوی انها خواهند ایستاد
United States
گذشت ان زمان که با هزاران وعده رای بگیرد عملکردمشخص است مردم سی سخت جواب ندای وحدت رو خواهند داد
پژمان
Iran, Islamic Republic of
وحدت فقط بین خودشو ی چن تا دور وریشه
Iran, Islamic Republic of
عملکرد روشنفکر در سی سخت عالی بود
تخصیص اعتبار برای جاده یاسوج سی سخت
احداث تونل ها
کلنگ زنی و تخصیص اعتبار به پل شهید نجفی
احداث دوازده مدرسه و خوابگاه برای سی سخت
احداث دارالقرآن سی سخت
تخصیص اعتبار برای تکمیل استخر و سالن آمفی تئاتر اردوگاه
تخصیص اعتبار جهت تعمیرات سالن ورزشی شهید پاکباز
اختصاص ۱۸ میلیارد جهت تجهیز مدارس
اختصاص ۳۰۰ میلیارد اختصاصی برای زلزله سی سخت
اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای شهرداری سی سخت
اختصاص اعتبار برای تمام ادارات آسیب دیده شهر و تعمیر و تجهیز ادارات
بسیج کردن تمام ادارات کشوری و استانی برای زلزله سی سخت
تخصیص اعتبار جهت تعمیر و بازسازی شبکه های دستگاه های خدمت رسان
تخصیص اعتبار جهت جداول کشاورزی ،زیباسازی شهر و باغات
وووووو اگر یادم اومد میفرستم
گرفتن اعتبار با رایزنی و پیگیری نمایندگان می باشد
تخصیص اعتبار تعریض و آسفالت بیشتر خیابان ها و جاده های ورودی خروجی شهر سی سخت
راه اندازی مجدد کارخانه آب معدنی با رایزنی با ستاد اجرایی فرمان امام ره
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرت نوشتی
حاضرم در مورد کلیه ادعاهای مطروحه و بی اساس فوق از احداث مدارس گرفته تا تونل و پل و آبمعدنی و زلزله بحث و بی پایه بودن ادعاهایت را ثابت کنم.
Iran, Islamic Republic of
جناب مدعی بی اطلاع
خیلی هاش یادت رفت منجمله
اختصاص باران های سال های قبل در سی سخت،
اختصاص برف،
اختصاص طلوع و غروب خورشید در سی سخت،
اختصاص اکسیژن برای نفس کشیدن مردم،
اختصاص میوه برای باغات،
اختصاص ماندن کوه دنا در سی سخت،
اختصاص اجازه برای رفت و آمد مردم،
Iran, Islamic Republic of
با این صحبت ها نمی تونی اختلاف بندازی مردم سیسخت میدونن که تنها نماینده‌ای که به دردشون خورده دکتر روشن فکره
United States
جناب افشون و خانم نادیا صداقت واقعا پی خودتون فک نکردین حضور شما در جمعی که غیر از زارعی هست چقد میتونه زشت باشه. بابا کمی اخلاق و معرفت هم خوبه و در آخر شک نداشته باشید بار کج هیچگاه به منزل نخواهد رسید
وحیدازمارگون
Iran, Islamic Republic of
ب همو علی قسم ده دور دی بیی من کیسه وش نیکنی توومحسن رضایی یه حالیت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکرخوب ایشناختتو
Iran, Islamic Republic of
خخخ
پژمان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مهندس پاک و کار بلد..وقتی نماینده ی فعلی بلد نیست حرف بزنه و حق مردم بویراحمد و دنا رو بگیره رای دادن مجدد بهشون اشتباهه..حق گرفتینه نه دادنی.ان شاء الله با انتخاب شایسته،دوباره این بوم و دیار رو به جایگاه واقعی خودش میرسونیم.دیگه اشتباهمون رو تکرار نمیکنیم..به اندازه ی کافی در همه ی مسائل از استان های همجوار با وجود منابع عظیم نفتو گازو سیمانو و...عقب هستیم.
Iran, Islamic Republic of
مردم خوب تشخیص داده اند
اگر هم آقای بهرامی رأی بیاره در مجلس و دولت هیچ کاری از پیش نمی بره چون مجلس و دولت به هیچ عنوان با ایشان همراهی نمی کنن.
پس باز هم رکود و پسرفت حاصل میشه.
Iran, Islamic Republic of
ریزش بهرامی نسبت به دوره قبل در سی سخت خیلی زیاد شده
Iran, Islamic Republic of
کسانی هستند که با کاندیدی دیگر قسم خورده اند ولی در این جمع بودند و میگن از بس فشار آوردن از روی رودرواسی اومدن ولی انتخاب شان دیگری است.
آگاه
Iran, Islamic Republic of
حضرات سیسختیل فکرختونه بکنیت ایدفعه شهرستان شدن پاتاوه موی دماغتون ایابو...اودفعه کمترونصفتون باندای وحدت بیت...کلآ ایریت وحاشیه 😅
Iran, Islamic Republic of
آرزوی مردم سی سخت جدا شدن بخش پاتاوه هست انشاالله هرچه زودتر به به این آرزو خواهند رسید
دنا
Iran, Islamic Republic of
اکثر سیسخت با بهرامی هستند روشنفکر دیگه جایی نداره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1