تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۴۷۲۲۷۲
در جمع طرفداران خود مطرح کرد

فیلم و تصاویر| نادر منتظریان در دارشاهی: با کمک نخبگان و جامعه دانشگاهی، دوران بازگشت نخبگان به رأس امور آغاز می‌‍شود / اگر جامعه به سمت قبیله‌گرایی و طایفه‌گرایی سوق داده شود، شایسته‌سالاری نادیده گرفته می‌شود و نگاه‌ها سیاست‌زده خواهد شد و در چنین شرایطی به خروجی کارها و خدمت به مردم خیلی اهمیت داده نمی‌شود

۲
کبنا ؛جلسه هم اندیشی مردم منطقه دارشاهی با نادر منتظریان، چهره شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز (سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه 1402) جلسه هم‌اندیشی مردم منطقه دارشاهی با نادر منتظریان برگزار شد. منتظریان گفت:  اگر جامعه به سمت قبیله‌گرایی و طایفه‌گرایی سوق داده شود، شایسته‌سالاری نادیده گرفته می‌شود و نگاه‌ها سیاست‌زده خواهد شد و در چنین شرایطی به خروجی کارها و خدمت به مردم خیلی اهمیت داده نمی‌شود و گردش نخبگان فراهم نمی‌شود و جایگاه‌ها به مدیران ناکارآمد می‌رسد و این شرایطی که الان در جامعه هست به دلیل سوء مدیریت و عملکرد بعضی از مدیران ناتوان و ناکارآمد است.
  
نادر منتظریان در جمع‌بندی این جلسه ضمن تبریک دهه فجر و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امروز ما هر چه داریم، متعلق به ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدای ما است. اقتدار ایران اسلامی در خاورمیانه و جوامع بین‌المللی به‌دلیل ایستادگی و تکیه بر دانش، شجاعت و ایمان جوانان، مردان و زنان این سرزمین پهناور بوده است.
وی در ادامه با بیان اینکه شایسته‌سالاری اولویت اصلی کار من است، گفت: ستار هدایت‌خواه یکی از انسان‌‌های شایسته، مومن و فرهیخته این منطقه، که منشأ خدمات زیادی در حوزه فرهنگ بوده است.
منتظریان در ادامه تاکید کرد: دوران بازگشت نخبگان به رأس امور آغاز شده است و با همراهی مردم و خواست جامعه دانشگاهی و نخبگانی تلاش می‌کنیم که جامعه را به سمت شایسته‌سالاری سوق دهیم. اگر نخبگان در بطن جامعه حضور داشته باشند، اثرگذار خواهند بود. در بیانیه گام دوم انقلاب شایسته‌سالاری به عنوان راه اصلی پیشرفت کشور معرفی شده است.
این فعال سیاسی در توضیح سخنان خود، گفت: اگر جامعه به سمت قبیله‌گرایی و طایفه‌گرایی سوق داده شود، شایسته‌سالاری نادیده گرفته می‌شود و نگاه‌ها سیاست‌زده خواهد شد و در چنین شرایطی به خروجی کارها و خدمت به مردم خیلی اهمیت داده نمی‌شود و گردش نخبگان فراهم نمی‌شود و جایگاه‌ها به مدیران ناکارآمد می‌رسد و این شرایطی که الان در جامعه هست به دلیل سوء مدیریت و عملکرد بعضی از مدیران ناتوان و ناکارآمد است.
منتظریان افزود: اگر می‌خواهید از تبعیض، فساد و ضعف سیستم اداری رها پیدا کنیم، باید مدیران توانمند، جوانان تحصیل‌کرده و نخبگان دانشگاهی را بر طایفه‌سالاری و قوم‌سالاری ترجیح دهیم و دخالت‌های بی‌جا در انتصابات را کنار بگذاریم.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ گردشگری، انرژی و معادن ظرفیت‌های بی‌نظیر دارد، اما به دلیل فقدان برنامه و توانایی و وجود بعضی مدیران ناتوان این ظرفیت‌ها مغفول ماندند و کمترین بهره را از آنها بردیم. گردشگری و کشاورزی به‌تنهایی قادر هستند که شکوفایی و رونق اقتصادی در این استان ایجاد کنند. در سایه سوء مدیریت چشمه‌نباتی شهر یاسوج به زباله‌دان و فاضلاب تبدیل شده است.
این فعال سیاسی بیان کرد: همه باهم می‌توانیم استان کهگیلویه و بویراحمد را به نقطه ایده‌آل برسانیم و شرایطی را فراهم کنیم که همه به یک رفاه و آسایش دست پیدا کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سومی نادر خان
نوشا
Iran, Islamic Republic of
نزدیک چهار ساله تو آسایش مردمو گرفتی اگر واقعا شایسته بودی مردم بهت رای میدهند نه اینکه شب و روز به التماس مردم بیفتی کاندیدی که این طور زور میزنه برای صندلی معلومه هیچی بارش نیست
زندیه
Iran, Islamic Republic of
نادرخان سه ضلعی آموزش وپرورش اما درسکوت بچه ای که تا دوسال پیش مدیر دبیرستان نبوده به وایطه علی محمد دانشی شده معاون نهضت اسم شریفش آقای باقری هستش از سادات امام زاده علی با واسطه آقای دانشی و دانشی ارزیاب داره میشه رییس آموزش وپرورش بویراحمد یا مدیرکل به خدا قسم پاک نهضت درکل استان شده ساداتی برید سراغ بگیرید چرا چون دانشی سه تا شرکت فعال داره وخدا تومن پول بهجیب میزنه
هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
یعنی اینو مال دارشاهی هستن ......ارواح انخماهو ..
Iran, Islamic Republic of
بدون هیاهو پیروزه،شک نکنید
علی
Iran, Islamic Republic of
تا ایسو هرچی بیه هیاهو پیک بیه
سید
Iran, Islamic Republic of
خسرو آشنا 😂😂😂
معلم
Iran, Islamic Republic of
درود بر هدایت خواه سلام بر منتظریان
Iran, Islamic Republic of
باختی صددرصدی برای نادر و محسن و خسرو
گورزی
Iran, Islamic Republic of
محسن خخخخخخخخخ بعضی آدمها رو می بینم یاد آفتاب پرست میفتم . مملکت ما نیازمند آدمهای شجاع ، دست پاک ، مردمی و صدیق هست نه منفعت طلبان
Iran, Islamic Republic of
تعدادشون ۱۵۰ نفر بیشتر نبودن غیر از ده نفر بقیه همونایی بودن که بهاش بودن
Iran, Islamic Republic of
آنانکه باخت را از رگ گردن به خود نزدیک تر می بینند کامنت های تخریبی فراوان می گذارند.
نه به قومیت و تعصب
آری به شایستگی و عدالت
نه به جناح و باند
آری به مرزشکن و همگرا طلب
۱۱ اسفند نادر منتظریان.
Iran, Islamic Republic of
جانم حاجی ماشاالله
Iran, Islamic Republic of
همکار عزیزم مهندس فلسلفی مدیر منابع طبیعی دنا خوش آمدی عزیز دل کاربلد شجاع
سیت ایارن
Iran, Islamic Republic of
همی جفتش نشسه سیلش کنید تا بفهمیت بی چ گروهی طرفیت
علی اکبر
Romania
منتظریان یا همون هدایت خواه پروژه ای که انشالله شکست خواهد خورد و البته بایگانی رای سوم مبارک باشه هرکس جز حزبی های متحجر و سلب کنندگان آسایش مردم بره خوبه حتی من
مادوان سفلی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نادر منتظریان، انسان پاکدست و درستکار به امید خدا پیروزی
Iran, Islamic Republic of
نیخو خته بکشی مطمعنا نفر اوله
دنا
Iran, Islamic Republic of
منتظریان بدل همان هدایت خواه هست افراط و تفریطش موجب عقب ماندگی بویراحمد شد .
چقدر کاندیدهای انتخاباتی خوب حرف می زنند !!
و چقدر نمایندگان مجلس بد عمل می کنند !!

این فاجعه تا کی ادامه خواهد داشت و تا کی مردم استان فریب انسان ها ناتوان و حراف را خواهند خورد.
111
Iran, Islamic Republic of
اگر بنده بچه دارشاهی هستم جمعا بیست نفر آمده که ده نفر از آنها طرفدار بهرامی است نود درصد دارشاهی روشنفکر هستند
Iran, Islamic Republic of
در دارشاهی رای سوم مال منتظریانه
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دوئل انتخابات بین آقای روشنفکر و آقای بهرامی هست ، با توجه به تجربه اظهار نظر میکنم که شکست نماینده ای که یک دور وارد مجلس شده خیلی سخت هست و دور دوم شکست راحت تر هست و احتمال برنده شدن آقای روشنفکر بیشتر از همه کاندیدا ها هست
هدایت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر و دارشی کلا 20تا رای داره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1