تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۶
کد مطلب : ۴۷۲۲۱۸
در جمع هواداران خود مطرح کرد

تصاویر و فیلم| محمد بهرامی در بی‌بی خاتونین مارگون / بهرامی:، ما به این مدیران تذکر می دهیم، به اصل خودتان برگردید / اولویت ما در بحث اشتغال افرادی هستند که نیازمندتر هستند / برخی از عزیزان صحبت های ما را تقطیع و از آن سوءاستفاده می کنند

۱
کبنا ؛محمد بهرامی، شهردار اسبق یاسوج عصر امروز (دوشنبه 16 بهمن‌ماه 1402) در منطقه بی‌بی خاتونین شهرستان مارگون سخنرانی کرد. در این برنامه همچنین بهشتی، فرماندار اسبق شهرستان دنا سخنرانی کرد. بهرامی گفت: خیلی‌ها من را به‌عنوان مدیر اجرایی می‌شناسند؛ ولی شغل اصلی من معلمی است، یک معلم برای بیان سخنانش باید مقدمه‌چینی و تحلیل کند و بعد به‌صورت مصداقی مثال بزند، برخی از عزیزان صحبت‌های ما را تقطیع و از آن سوءاستفاده می‌کنند، این بداخلاقی است.
   
به گزارش کبنا نیوز، محمد بهرامی در این برنامه به سخنرانی پرداخت و ضمن تشکر از حضور مردم و تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر گفت: در بویراحمد سفلی و هر جایی که حضور پیدا می‌کنیم مردم از نیازهای اولیه، جداول، زیرسازی، آسفالت، حرف می‌زنند، نیازهایی که باید سال‌ها قبل حل می‌شد، برخی از مناطق حتی جاده دسترسی ساده ندارند و در مواقع بارانی و برفی راضی هستند که لودر بیاید و راه را باز کند.
وی گفت: منابع بسیار زیادی در کشور وجود دارد، اما می‌بینیم که می‌گویند؛ مثلاً امسال بودجه فقط این مقدار هست، درحالی‌که منابع مختلفی برای اخذ بودجه وجود دارد، و ما می‌توانیم با ارائه طرح‌های مختلف منابع را اخذ کنیم. کمتر از یک سال مدیران اگر تدبیر داشته باشند این مشکلات حداقلی را می‌توانند حل کنند، در بحث اجرای پروژه‌های آبرسانی، در سطح ملی، یک مسئول یک سازمان غیردولتی گفتند ما بارها از مسئولان شما درخواست کردیم، اما گوش شنوا نیست.
بهرامی افزود: وقت مسئولان ما فقط صرف عزل و نصب‌ها است. ما کاری با عزل و نصب نداریم، هر مدیر شایسته‌ای از هر جغرافیایی باشد اگر بتواند در خدمت مردم باشد استقبال و حمایت خواهیم کرد، و آن چیزی که برای ما در اولویت قرار دارد، حل مشکلات و نیازهای مردم است.
هر جایی که در راستای منافع مردم باشد ته در راستای اهداف افرادی خاص، دولت باید حمایت کند. 
بهرامی اظهار کرد: ما در همین دشت شهرک صنعتی را مصوب داریم، سرمایه‌گذارهای مختلف در سطح کلان کشور داریم، ولی بیکاری بسیار زیاد است، جوانان این منطقه همگی بیکار هستند. یکی از برنامه‌های ما همین هست. من متوجه شدم مدیری که در کارخانه سیمان است و باید در راستای کارایی و اثربخشی تأثیرگذار باشد، به دنبال این هست که نیروها و کارگرها به چه کسی وابسته‌اند، ما به این مدیران تذکر می‌دهیم، به اصل خودتان برگردید.
وی خاطرنشان کرد: مطمئن باشید اولویت ما در بحث اشتغال افرادی هستند که نیازمندتر هستند. من این قول را می‌دهم و در آینده به آن عمل خواهم کرد، چون الان مشکل خیلی از مردم اشتغال جوانانشان است.
وی گفت: خیلی‌ها من را به‌عنوان مدیر اجرایی می‌شناسند؛ ولی شغل اصلی من معلمی است، یک معلم برای بیان سخنانش باید مقدمه‌چینی و تحلیل کند و بعد به‌صورت مصداقی مثال بزند، برخی از عزیزان صحبت‌های ما را تقطیع و از آن سوءاستفاده می‌کنند، این بداخلاقی است.
مثلاً ما در حوزه توسعه گفته‌ایم هر کسی باید سر جای خودش باشد، و ان‌شاء‌الله این مردم هم هر کسی را سر جای خود می‌نشانند. قطعاً در جاهای مختلف شهرستانی، استانی و ملی افرادی هستند که سرجای خود نیستند، اما من مصداقی اسم کسی را نیاوردم، ولی متأسفانه عده ای با این بداخلاقی‌ها می‌خواهند سوءاستفاده کنند، اما اولویت جریان ما اخلاق‌مداری است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

.pr
Iran, Islamic Republic of
این مرد پیمانکارا وپولدارا است به درد مردم مستضعف نمیخوره
شهروند بی بی خاتنین
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت شما تشکراز این همه شور مردم ،
ولی خواهش میکنم که با شعور مردم بازی نکنید 99درصد از این جمعیت عزیزانی بودن که با آقای دکتر تشریف آوردن وفقط مجری جلسه واوخانم مسنی که دست به دعا شده از اهالی روستا هستند یه کم با مردم روراست باشید من ساکن همین روستا هستم واین همه جمعیت نداریم
United States
نصف بیشتر مردم روستا حضور داشتن الکی چرت نباف
آغا بنگرو
Iran, Islamic Republic of
بی خاتینون سقاوه مهندس وه دس تو دایه نزار سوم بشه حداقل دوم بشه یا مهدی حاج مهدی
شفیعی
Romania
من موندم وقتی رای نمیاره و این دفعه هزاروم شماست که وارد گود میشی و میبازی دیگه اصرارت به امدن بخاطر چیه آقای بهرامی؟
سه چهارم طایفه بزرگ اقایی و ریش سفیدان و بزرگان ان طایفه هم با شما همراهی ندارند/و فقط در وحله نخست خودتون و سپس آراء رو خراب میکنید
Iran, Islamic Republic of
اصلا تمایلی به رای دادن به بهرامی ندارم
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
سقاوه200رای دهنده دارد که نصف آن دکتر روشنفکر و مابقی کاندیدا هم 100 عدد رای . دلخوش به این 100 رای نباشید
Romania
آغا محمد په کو استقبال
خخخخخ
Romania
ده ویچو در حدی جگعیت نبی که پخششو کنید اوسه سیاهشو کنید منه
Romania
وای وای وای سی جمعیت اوففففففف
Iran, Islamic Republic of
استفاده ابزاری از کودکان و نوجوانانی که هنوز به سن رای دادن نرسیدن
ان شاءالله دور بعد نه ولی دور بعدتر که بچه‌ها بتونن رای بدن اگر بهرامی هنوز برا آن عهد مانده باشه شاید رای بیاره
Iran, Islamic Republic of
تصاویر پوشالی
انصار دهشیخ
Iran, Islamic Republic of
این افرادی که در فیلم مشاهده میکنید 99 درصد متعلق به این منطقه نیستند اون بچه های مظلوم که سنشون به رای دادن نرسیده با پلاکارد جلیل بهشتی میخوان برسونند که ملا جلیل هم کاره ای هست اما روز رای گیری همه چیز عیان میشه 85 درصد ارا این روستا متعلق به روشنفکره الکی رای مشایخ را مصادره نکنید ما در دور قبل هم صندوق مشایخ همه شهرستانهای دنا .بویراحمد و مارگون 98 درصد روشنفکر بوده وطلایی ترین صندوق رای بین طوایف بودند هرکس خواست امار ستاد انتخاباتو ما داریم در خدمتشون هستیم
Iran, Islamic Republic of
سوتی جالب بهرامی
میگه اولویت ما در اشتغال آنانی هست که نیازمند ترند.
مگه هر کس نیاز داشت باید مشغول بکار بشه، پس تخصص و تعهد و مدرک و شایسته سالاری کجای فکر شماست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس بهرامی ادم خوبی هستین ولی متاسفانه بااومدن ب میدان فقط خودتونواذیت میکنین متاسفانه دوربردتون سری قبلی بو وتمام ک نشدپس بیخیال مجلس وکاندیدای انتخاباتی بشین بهتره ب والا صدسال دیگه بیایین قبولی درکارنخواهدبودچون هیچ شاخصی ازتون حمایت نمیکنه
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر بهرامی عزیز
Iran, Islamic Republic of
این افراد به هیچ عنوان اهالی اینجا نیستند.
لشکرکشی ها دیگر در انتخاب مردم تأثیری ندارد.
Iran, Islamic Republic of
ضمن احترام به جناب بهرامی
مشکل اشتغال یک معضل کشوری است و حل آن در توانایی یک نماینده نیست.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1