تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۱۹
کد مطلب : ۴۷۲۱۸۲
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| محمد بهرامی در فیروزآباد: سد تنگ سرخ باید بازی برد برد باشد / هر جا موفقیتی نبود باید نگاه‌ها عوض شود / با حرف و شعار نمی‌شود انقلابی بود در عمل باید انقلابی بود

۴
کبنا ؛محمد بهرامی، شهردار اسبق یاسوج و نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون امروز (یکشنبه 15 بهمن‌ماه 1402) در منطقه فیروزآباد یاسوج در همایش شکوه مشارکت در انتخابات سخنرانی کرد.
 
محمد بهرامی: در مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل‌های خاصی است که از طریق آنها می‌توانیم مردم را نجات دهیم از هزاران هکتار زمین‌های کشاورزی فاقد آب گفتید ما طرحی به نام سد تنگ سرخ را دادیم.
محمد بهرامی طی سخنانی در این همایش به ظرفیت‌های ورزشی استان و شهرستان بویراحمد پرداخت و یادی از تیم شهرداری یاسوج کرد و گفت: بازی تیم فوتبال ملی ایران با ژاپن ما را به یاد تیم فوتبال شهرداری یاسوج انداخت.
بهرامی ادامه داد: ویژگی این دو تیم در یک مورد خلاصه می‌شد و آن هم در بحث امکانات بود که این تیم ایران مقابل ژاپن و تیم فوتبال شهرداری یاسوج مقابل دیگر تیم‌های قدرتمند با دستان خالی بود که حتی شهرداری زمین تمرین هم نداشت؛ اما دلیل موفقیت چند سال پیش شهرداری یاسوج و دیروز تیم ملی جوهره و غیرت جوانان ایرانی بود.
وی در ادامه ضمن تقدیر از مردم فیروزآباد و طایفه گود سرابی خاطرنشان کرد: مردم فیروزآباد و طایفه گود سرابی دارای ویژگی‌های خاصی هستند جسارت، غیرت و شهامت این عزیزان، زبانزد است؛ ولی خصیصه وفای به عهد دوستان در دوستی از مهم‌ترین خصلت‌های این مردم دلاور است که در دوره‌های گذشته هم برای ما سنگ تمام گذاشتند.
وی اضافه کرد: من به همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام می‌کنم که این مردم این طایفه و منطقه به دست دوستی ما اعتماد کردند و ان‌شاءالله همه مردم استان به دست دوستی ما اعتماد کنند ما اول برای دیگران می‌خواهیم.
شهردار اسبق یاسوج افزود: در نقاط مختلف که حضور پیدا می‌کنیم نگاه مردم عوض شده است و از بحث نگاه‌های جغرافیایی سیاسی و قومی عبور کردند چرا که این نگاه‌ها جواب نداد قطعاً هر جا موفقیتی نبود باید نگاه‌ها عوض شود امروز مردم دنبال ویژگی‌های دیگری مثل شایستگی، علم افراد، اخلاق و مهم‌تر از همه کارآمدی در راستای نیازهای مختلف مردم هستند که این مدل باید تقویت شود.
بهرامی با تأکید بر اینکه هر مدلی را که ما برای رقابت تعیین کردیم مردم در همان مسیر حرکت می‌کنند، بیان کرد: اگر رقابت در بحث شایستگی تأثیرگذاری و کارآمدی باشد این فرهنگ نهادینه می‌شود و افرادی که قصد حضور دارند و یا مسئولیت‌های مختلف را بپذیرند قطعاً به ذائقه مردم نگاه می‌کنند.
وی افزود: ما بحران‌های زیادی در سطح ملی و استانی داریم اولین نهادی که باید موردتوجه مردم باشد مجلس است یک انتخاب که متعلق به مردم است می‌تواند ساختارهای ما را در سمت‌های مثبت و منفی به هم بریزد.
محمد بهرامی گفت: در مناطق مختلف استان پتانسیل‌های خاصی است که از طریق آنها می‌توانیم مردم را نجات دهیم از هزاران هکتار زمین‌های کشاورز فاقد آب گفتید ما طرحی به نام سد تنگ سرخ دادیم اما هر طرحی که قرار است اجرا شود باید چند لایحه توجیهی مثل فنی، ساختار اجتماعی، اقتصادی، نوشته شود ما مخالف منافع ملی نیستیم؛ اما بارها گفتیم این بازی باید برد برد باشد.
وی افزود: از یکی از نمایندگان استان پرسیدند وضعیت اعتبارات استان کهگیلویه و بویراحمد چگونه است، جواب داد؛ برای ما مهم‌ترین اصل حفظ نظام است؛ ولی بنده در کنار بحث حفظ نظام خواهم گفت؛ اگر ما توانستیم معیشت و شغل مردم را حل کنیم آنجا می‌توانیم بگوییم پای نظام ایستاده‌ایم آن کسی که بتواند رضایت مردم را جلب کند انقلابی اصیل است.
فعال شاخص سیاسی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با حرف و شعار نمی‌شود انقلابی بود در عمل باید انقلابی بود آنان که در سمت‌های مختلف مسئولیت پذیرفتند باید در مقابل مردم پاسخگو باشند ما در جنگ اقتصادی و نرم به افراد کارآمد نیاز داریم
وی در خصوص نصب مجسمه آریوبرزن در شهر یاسوج بیان کرد: در بحث مجسمه آریوبرزن، هر کاری فلسفه خودش را می‌بایست داشته باشد نصب این مجسمه صرفاً برای دفاع از هویت این مردم بزرگ بود؛ چون ما در شهرها و استان‌های مختلف می‌بینیم که قهرمان‌های ملی دارند آریوبرزن هم‌هویت واقعی این مردم است و باید همه مردم دنیا و کشور بدانند که این اسطوره ملی از جنس همین مردم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینها همش همراهان خودشه
دلاور
Iran, Islamic Republic of
یعنی توی این استان آدم قحطیه
همش همینها نامزد انتخابات میشن که پوست پیاز ازشون ساخته نیست
احسان
Romania
آخ و بخت عسکر... مثلا ...
Iran, Islamic Republic of
بازم تکراری
Iran, Islamic Republic of
اینا که همشون همراهان تکراری و همیشگی ش هستن و چه تقلیل پیدا کردن
Iran, Islamic Republic of
فیروز آباد اکثریت ارا با دکتر محمد بهرامی هستن
Iran, Islamic Republic of
پس کو فیروزابادی تو جمع تون
Iran, Islamic Republic of
جون آقا محمد من کیسه وش نیکنی.
بخت با حاج نادر یاره
گودسرابی حق گو
Iran, Islamic Republic of
نود درصد ارای گودسرابی ها با دکتر بهرامی می باشد چون انسان شایسته و با لیاقتی هستند مرد عملگرا و علمی هستند.
Iran, Islamic Republic of
و بازهم قوم و خویشل خشو ولاغیر
Iran, Islamic Republic of
به پیر و پیغمبر بهرامی رأی نیاره
محمد
Iran, Islamic Republic of
طبق آخرین نظرسنجی ها محمد بهرامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون با بیش از 50 درصد آرا نفر اول است
محمد
India
فیروزآباد یکصدا محمد بهرامی را صدا زد
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1