تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۴۵۰۷۷۲
در نشست بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

دهراب پور: انتظار داریم در چینش فعلی مدیریتی استان تجدیدنظر شود / دغدغه و تعهد و توانمندی مدیران برای پرداختن به مشکلات فعلی را نمی بینیم

۰
کبنا ؛
عضو کانون بازنشستگان کشور خطاب به دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توقع ما این بوده که دولت سیزدهم دولت برگرداندن اعتماد مردم باشد، ولی اینطور نشده، و ما از دولت سازندگی تا الان حرف داریم، ما شما را مقصر می بینیم ولی این مشکلات از قبل تا الان انباشته شده است، الان شما می خواهید چکار کنید که این مشکلات بیشتر انباشته نشود و کاهش پیدا کند؟
به گزارش کبنا، در نشست بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد که روز دوشنبه (4 مردادماه 1401)، برگزار شد، محمد رحیم دهراب پور عضو کانون بازنشستگان کشور گفت: بازنشستگان پیشکسوتان هر مجموعه ای هستند و باید به آنها بهای بیشتری داده شود.
دهراب پور گفت: انتظار ما این است که ائمه جمعه و تریبون داران مشکلات بازنشستگان را مطالبه و پیگیری کنند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در سطح جامعه و‌ کشور، اظهار داشت: متاسفانه مسئولان با مردم حرف نمی زنند و به اعتمادی که مردم به نظام کرده اند باید بها داده شود.
وی بیان کرد: رغبتی برای مراجعه بازنشستگان به شما مسئولان و مدیران وجود ندارد، چرا که حرف های مسئولان یا برای دلخوش کردن است یا حرف هایی می زنند که باعث ناراحتی می شود.
دهراب پور اظهار کرد: همیشه نباید اینطور باشد که مردم سراغ مدیران بروند، چند بار مدیران به سراغ مردم، تشکل ها رفته اند از کمبودها و مشکلات آنها بپرسند؟

دهراب پور بیان کرد: توقع ما این بوده که دولت سیزدهم دولت برگرداندن اعتماد مردم باشد، ولی اینطور نشده، و ما از دولت سازندگی تا الان حرف داریم، ما شما را مقصر می بینیم ولی این مشکلات از قبل تا الان انباشته شده است، الان شما می خواهید چکار کنید، که این مشکلات بیشتر انباشته نشود و کاهش پیدا کند؟
وی گفت: خداوند به همه اعصار و مردم لطف دارد، ولی رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است، اگر رضایت مردم را بدست آوردند، خداوند هم راضی می شود. چرا مردم در شرایط فعلی ناراضی هستند و افسرده هستند. برای این سوال بگردید و پاسخی پیدا کنید.
دهراب پور همچنین در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: توقع ما این بود که دولت سیزدهم برگرفته از تفکر انقلابی دولت و مجلس، دولت جهادی و مدیریت جهادی شکل بگیرد، ولی توقع و انتظار مردم تحقق نیافته است.
وی گفت: الان که در سالگرد تشکیل دولت هستیم، و زمان قابل توجهی از تشکیل دولت گذشته، دستاورد و بازدهی عملکرد مدیریت دولت در استان چه بوده است؟ نمی توانم قضاوت کنم که انتظارات مردم برآورده شده است.
وی گفت: بحران اقتصادی که به اعتقاد بنده فتنه اقتصادی است باید مهار شود، که نشده، دولت تشکیل شد که این بحران را مدیریت و مهار کند، اما این بحران مدیریت نشد و ادامه دارد، هر روز بر نگرانی مردم افزوده می شود. در حالی که اعتماد مردم باید در این زمینه جلب شود. انتظار داریم دولت به خودش بیاید.
وی گفت: اکثریت چینش مدیریتی که ما در استان داریم، چینش مدیریتی مطلوب برای توجه خاص به نگرانی های مردم در خصوص مسائل اقتصادی نیست.
دهراب پور گفت: 90 درصد مدیریت فعلی چینش شده و فقط 10 درصد مانده، اما ما انتظار داریم در چینش فعلی تجدیدنظر شود. دغدغه و تعهد و توانمندی مدیران برای پرداختن به مشکلات فعلی را نمی بینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دولتی که ی آدمی مثل برادرت از مدیران اونه وضعیتش معلومه والا خودت ی ابهتی داشتی
بنگروی مطلع
Iran, Islamic Republic of
سلام
جناب آقای دهراب پور اولا شما و خانواده محترم به این دولت رای ندادی (به محسن رضایی رای دادین)ولی بیشترین بهره ممکن را بردی!!!
جناب دکتر دهراب پور مدیر بیمه سلامت استان!!!
محسن دهرابپور مشاور جوانان فرماندار بویراحمد!!
فرزند آخر شما مثلاً با آزمون در بیمارستان جلیل پذیرفته شد!!!
بازهم گلایه؟؟؟
بگذار مردم به درد خودشون بمیرن تو دیگه نمک نپاش حامی آقای روشنفکری که مسبب بکارگیری مدیران نالایق با تفکر طایفه محوریست. دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباست را؟!!؟
راستی پسر بزرگ شما هم در دولت قبل مشاور استاندار بود.
چپی راستی روشن کن سر گیجه نگیرند مردم.
جج
Romania
شیرمادرت حلالت
پاتاوه
Iran, Islamic Republic of
شما که برادر برو با لابی مدیرکل بیمه خدمات درمانی کردید و یه پسر هم دارید که اونو هم با وجود اینهمه تحصیلکرده نخبه مشاور فرماندار کردید هنوزم فکر میکنید چینش انتصابات بر وفق مراد شما نیست....؟
واقعا که
رضا
Iran, Islamic Republic of
دوباره منفعت به خطر افتاد که صدا کنه ببینه مگه میشه امتیاز گرفت
آقای دهرابپور قصه شنا دیگه تمام مردم شما را به خوبی شناختن
Iran, Islamic Republic of
ای کاش دهرابپور استاندار میشد تا با توجه به اعتقاداتش نمی گذاشت اینطوری عزت گچساران و باشت بر باد می رفت
Iran, Islamic Republic of
تو که برادرت مدیرکل شد دیگه چی میخوای حاجی
تجلیل
Iran, Islamic Republic of
مراسم تجلیل بود یا تحلیل سیاسی؟؟؟
استان خودش تعطیله ؛بس کنید این مساءل سیاسی رو
بویر _ دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای حاج دهراب پور ! با عرض سلام . مهمترین اداره ، نهاد یا سازمان دولتی شهرداری است که هویت، اصالت ، زیبایی و پیشرفت یک شهر رو نشان می دهد ، همان میزان دغدغه ،تعهد و توانمندی که در شهرداری و شورای اسلامی شهر( زمان عضویت شما در شورا ) وجود داشت مطمئن باشید اکنون اگر در تمام مدیران و مسئولین کنونی نباشد کمتر از آن میزان هم نیست.
صنف
Iran, Islamic Republic of
الان بفرمایید که چه کسانی باید تعویض بشن تااینکه اقدامات لازم صورت گیرد جناب دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
برای پست بودین برادرت که گرفت.دیگه چی میخواهی
انتظار
Iran, Islamic Republic of
سخنرانی حاج دهرابپور در اداره ای صورت گرفته که برنامه ریزی اقتصادی کشور را در زمینه مالیه عمومی بر عهده دارد دارای مدیری پاک دست انقلابی ولی متاسفانه عدم تخصص و توانمندی میباشد که می طلبد از معاونین قوی بالاخص در معاونت هزینه که مهمترین و موثر ترین معاونتهای دارایی میباشد استفاده نماید و ان هم ذیحسابانی با تخصص و سابقه بالا را دراین پست بگمارد که تسلط وافی و کافی بر قوانین و مقررات مالی و محاسباتی داشته باشند فارغ از جناح بندیهای سیاسی بنابراین انتظار میرود چنین مدیر پاکدست ازتوانمندی نیروهای باسابقه و متخصص در امور مالی استفاده بهینه و مفید را ببرد
تامرادی روستای باگ
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور حضرتعالی سالها بر گرده این استان سواری و نمی‌دانم چند سال ات هست آیا بهتر نیست بجای کسب پست و جایگاه برای خودت و خانواده ات کمی به فکر آخرتت هم باشی و بروی گوشه ای بنشینی و به گذشته خودت کمی بیندیشی...
Iran, Islamic Republic of
من نميدانم دهراب پور با چه رويي حرف ميزند يه دور با هدايت خواه بود دوباره رفت با زارع هر دوبار هم ميخواست استاندار شود ونشد دوباره رفت با هدايت خواه دوباره بازارع همينطور چرخشي دور ميزد كلا بر خلاف هم طيفانش بود تو رياست جمهوري هم همينطور بود مثلا دور گذشته اكثر اصولگرايان با ريسي بودن ايشون با رضايي بود
كلا ادم ثابت قدمي تو سباست نيست
بلوط
Iran, Islamic Republic of
آقای دهرابپور درست می گویند، چینش مدیران نزدیک به افتضاح است، ازجمله حضور محسن رضایی در دولت و حضور دکتر دهرابپور در مدیریت بیمه، از این افتضاحات است.
عباد
Iran, Islamic Republic of
اگر با انصاف نگاه صحبت های آقای دهراب پور کنیم مشخص است دنبال امتیاز نیست چون اگر امتیاز می خواست از مدیریت فعلی حمایت و تقدیر می کرد
Iran, Islamic Republic of
آقای دهرابپور یک انسان مومن صاف و صادق سنتی بی کینه ای هست با صداقت و از روی دلسوزی حرفهایش را بیان می کند کینه توز نیست اختلاف سلیقه با هر کسی دارد بیان می کند ولی کینه و دشمنی نمی کند زیر آب زنی ندارد عادت نان بری و تخریب بچه های استان را برای اعدام و معدوم و نابود کردن ندارد و شاید یکی از دلایل ناسازگاریش با بعضی ها بر سر همین موارد باشد که بعضی ها اگر با کسی اختلاف سلیقه داشت می خواد ان را از بیخ و بن نابود کنند که نان زن و فرزندانش هم ببرند که از گرسنگی بمیرند نان بری ندارد آقای دهرابپور و انصاف هم نیست با امثال هدایتخواها سنجیده شوند
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1