کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد؛

دهراب پور: انتظار داریم در چینش فعلی مدیریتی استان تجدیدنظر شود / دغدغه و تعهد و توانمندی مدیران برای پرداختن به مشکلات فعلی را نمی بینیم

4 مرداد 1401 ساعت 15:11

عضو کانون بازنشستگان کشور خطاب به دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توقع ما این بوده که دولت سیزدهم دولت برگرداندن اعتماد مردم باشد، ولی اینطور نشده، و ما از دولت سازندگی تا الان حرف داریم، ما شما را مقصر می بینیم ولی این مشکلات از قبل تا الان انباشته شده است، الان شما می خواهید چکار کنید که این مشکلات بیشتر انباشته نشود و کاهش پیدا کند؟


عضو کانون بازنشستگان کشور خطاب به دولت سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توقع ما این بوده که دولت سیزدهم دولت برگرداندن اعتماد مردم باشد، ولی اینطور نشده، و ما از دولت سازندگی تا الان حرف داریم، ما شما را مقصر می بینیم ولی این مشکلات از قبل تا الان انباشته شده است، الان شما می خواهید چکار کنید که این مشکلات بیشتر انباشته نشود و کاهش پیدا کند؟
به گزارش کبنا، در نشست بازنشستگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان کهگیلویه و بویراحمد که روز دوشنبه (4 مردادماه 1401)، برگزار شد، محمد رحیم دهراب پور عضو کانون بازنشستگان کشور گفت: بازنشستگان پیشکسوتان هر مجموعه ای هستند و باید به آنها بهای بیشتری داده شود.
دهراب پور گفت: انتظار ما این است که ائمه جمعه و تریبون داران مشکلات بازنشستگان را مطالبه و پیگیری کنند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در سطح جامعه و‌ کشور، اظهار داشت: متاسفانه مسئولان با مردم حرف نمی زنند و به اعتمادی که مردم به نظام کرده اند باید بها داده شود.
وی بیان کرد: رغبتی برای مراجعه بازنشستگان به شما مسئولان و مدیران وجود ندارد، چرا که حرف های مسئولان یا برای دلخوش کردن است یا حرف هایی می زنند که باعث ناراحتی می شود.
دهراب پور اظهار کرد: همیشه نباید اینطور باشد که مردم سراغ مدیران بروند، چند بار مدیران به سراغ مردم، تشکل ها رفته اند از کمبودها و مشکلات آنها بپرسند؟

دهراب پور بیان کرد: توقع ما این بوده که دولت سیزدهم دولت برگرداندن اعتماد مردم باشد، ولی اینطور نشده، و ما از دولت سازندگی تا الان حرف داریم، ما شما را مقصر می بینیم ولی این مشکلات از قبل تا الان انباشته شده است، الان شما می خواهید چکار کنید، که این مشکلات بیشتر انباشته نشود و کاهش پیدا کند؟
وی گفت: خداوند به همه اعصار و مردم لطف دارد، ولی رضایت خداوند در گرو رضایت مردم است، اگر رضایت مردم را بدست آوردند، خداوند هم راضی می شود. چرا مردم در شرایط فعلی ناراضی هستند و افسرده هستند. برای این سوال بگردید و پاسخی پیدا کنید.
دهراب پور همچنین در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: توقع ما این بود که دولت سیزدهم برگرفته از تفکر انقلابی دولت و مجلس، دولت جهادی و مدیریت جهادی شکل بگیرد، ولی توقع و انتظار مردم تحقق نیافته است.
وی گفت: الان که در سالگرد تشکیل دولت هستیم، و زمان قابل توجهی از تشکیل دولت گذشته، دستاورد و بازدهی عملکرد مدیریت دولت در استان چه بوده است؟ نمی توانم قضاوت کنم که انتظارات مردم برآورده شده است.
وی گفت: بحران اقتصادی که به اعتقاد بنده فتنه اقتصادی است باید مهار شود، که نشده، دولت تشکیل شد که این بحران را مدیریت و مهار کند، اما این بحران مدیریت نشد و ادامه دارد، هر روز بر نگرانی مردم افزوده می شود. در حالی که اعتماد مردم باید در این زمینه جلب شود. انتظار داریم دولت به خودش بیاید.
وی گفت: اکثریت چینش مدیریتی که ما در استان داریم، چینش مدیریتی مطلوب برای توجه خاص به نگرانی های مردم در خصوص مسائل اقتصادی نیست.
دهراب پور گفت: 90 درصد مدیریت فعلی چینش شده و فقط 10 درصد مانده، اما ما انتظار داریم در چینش فعلی تجدیدنظر شود. دغدغه و تعهد و توانمندی مدیران برای پرداختن به مشکلات فعلی را نمی بینیم.


کد مطلب: 450772

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450772/2/دهراب-پور-انتظار-داریم-چینش-فعلی-مدیریتی-استان-تجدیدنظر-شود-دغدغه-تعهد-توانمندی-مدیران-پرداختن-مشکلات-نمی-بینیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1