تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۹
کد مطلب : ۴۴۸۱۹۵
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مطرح کرد؛

ایستایی رشد جمعیت زنگ خطر است

۰
کبنا ؛اولین جلسه قانون حمایت از خانواده و افزایش جمعیت در استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این جلسه که به دبیری دفتر امور زنان و خانواده استانداری تشکیل گردید، نادیا صداقت مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری به تشریح وظایف اعضا پرداخت و بیان داشت: جمعیت از مهمترین پتانسیل های تمامی جوامع محسوب می شود و در کشور ما نیز بحث افزایش و جوانی جمعیت در حال حاضر از اولویت های نظام است.
مدیرکل امور زنان و خانواده افزود: مطابق آمار، در چند سال اخیر شاهد ایستایی در رشد مثبت جمعیت هستیم و این یک زنگ خطر جدی است.
وی از کلیه دستگاه های عضو خواست با جدیت تمام پای کار باشند و تلاش کنند برنامه هایی تاثیرگذار را مطابق مواد مطرح شده در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرایی نمایند.
صداقت با اشاره به بازدیدی که طی چند روز آینده از مرکز درمان ناباروری یاسوج خواهد داشت، از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کرد آخرین وضعیت فعالیت، مشکلات و موانع مراکز درمان ناباروری استان را به دفتر امور زنان و خانواده گزارش کنند.
وی همچنین از مدیران کلیه ادارات استان و شهرستان ها خواست زنان شاغل دارای بیش از دو فرزند را در هفته جمعیت مورد تجلیل قرار دهند.  
سید جواد هاشمی‌مهر در نشست افزایش جمعیت و حمایت از خانواده گفت: قانون افزایش جمعیت برای همه دستگاه‌ها ارسال و شرح وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: روند کاهش جمعیت یک مسئله فرهنگی است و نباید همه مسائل را به حوزه اقتصاد گره بزنیم، بلکه باید حوزه فرهنگی را تقویت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شوک روسی به فولاد ایران

شوک روسی به فولاد ایران

روسیه پس از نفت، بازار فولاد را هم از چنگ ایران درآورد. با تهاجم روسیه به اوکراین، آمریکا ...
هشدار «اتحاد ملت» به دولت

هشدار «اتحاد ملت» به دولت

حزب اصلاح‌طلب اتحاد ملت در واكنش به برنامه‌ دولت در خصوص رهاسازي قيمت‌ها، بيانيه‌اي انتقادي ...
قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

قوای سه‌گانه شفاف می‌شود

نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در جلسه علني، گزارش کميسيون امور داخلي کشور و شورا‌ها در ...
1