تاریخ انتشار
جمعه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۴۸۱۸۷
کبنا گزارش می دهد:

بازدید مدیرکل امور زنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از زایشگاه بیمارستان امام سجاد + تصاویر

۰
کبنا ؛مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری از زایشگاه بیمارستان امام سجاد بازدید کرد. 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در این بازدید که به مناسبت بزرگداشت هفته جمعیت صورت گرفت، نادیا صداقت ضمن دیدار با بانوان بستری در این بخش، به اهداء شاخه گل به آن ها و به پرسنل این بخش پرداخت.
مدیرکل امور زنان و خانواده با مهم خواندن برنامه های اجرایی در راستای عمل به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در طول سال و توسط کلیه ادارات و سازمان های ذی ربط گفت: دفتر امور زنان و خانواده به عنوان دبیر قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تلاش دارد ضمن هماهنگی با سایر دستگاه ها، در پیشبرد اهداف این قانون و قرارگاه برنامه ریزی و نظارت بر اجرا داشته باشد. 
وی با اشاره به ایستایی رشد جمعیت در استان اظهار داشت: اگر روند رشد جمعیت به همین صورت ادامه داشته باشد، تا سی سال آینده ۳۰ درصد از جمعیت کشور را سالمندان تشکیل خواهند داد و از آنجایی که از مهمترین فاکتورهای توسعه، جوانی جمعیت می باشد باید تلاش نماییم نرخ باروری به میزان بالاتر از نرخ جایگزینی برسد. 
مدیرکل امور زنان و خانواده استان افزود مدیران دستگاه های مرتبط باید حساسیت امر را در نظر گرفته و در این راستا اقدامات موثری را اجرایی نمایند. 
صداقت بیان داشت: تلاش داریم موانع و مشکلات موجود در مراکز درمان ناباروری استان را رصد و نسبت به رفع آن پیگیری و اقدام نماییم چراکه زوج های نابارور و مشتاق زیادی هستند که به دلیل هزینه های بالای درمان، تاکنون نتوانسته اند فرزندآوری داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1