تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۴۳۸۶۰۸
با حضور جمعی از مسئولان؛

بازدید معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه محور کمربندی یاسوج – سمیرم

۰
کبنا ؛کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه محور کمربندی یاسوج بازدید کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز شنبه (13 شهریورماه 1400) کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی پژمان نیک اقبالی مدیر کل راه و شهرسازی علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی عیسی شهامت مدیر کل امور شهری استانداری و جمع دیگری از مسئولان استانی از پروژه احداث باند دوم بابامیدان کمربندی یاسوج سمیرم بازدید کرد.
سید مهدی عدالتخواه پیمانکار این پروژه در این بازدید ضمن قدردانی از معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل راه و شهرسازی و معاونین وی، اظهار داشت: حقیقتاً آقای حاجی زاده یکی از مدیران پیگیر و پای کار است و مرتب پیگیر مشکلات و امورات مربوط به این پروژه است.
عدالت خواه گفت: پروژه محور کمربندی یاسوج یکی از اولویت دار ترین پروژه ها است که متاسفانه بیش از ۱۱ درصد از تصادفات استان در این محور رخ می دهد و  این امید می رود که با درایت و همکاری مسئولان معضلات پروژه و موانع سد راه رفع و برداشته شود. تا بتوانیم هر چه سریعتر این پروژه را که ‌در حقیقت سلامت جان مردم از اهداف اصلی آن است را به اتمام برسانیم.
پیمانکار پروژه محور کمربندی یاسوج در ادامه تاکید کرد: صمیمانه از پیگیری های آقای حاجی زاده معاون عمرانی استاندار تشکر می کنم وی همواره دغدغه توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد را دارند.
گفتنی است؛ باند دوم  محور بابامیدان - کمربندی یاسوج – سمیرم معروف به جاده مرگ، درصد بالایی از تصادفات منجر به فوت استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به این محور 12 کیلومتری است. محوری که چهاربانده کردن آن بیش از 10 سال گذشته کلنگ زنی شده و مسئولان استانی و وزارتخانه نیز پیگیر این موضوع هستند ولی معارضات این محور باعث شده پیمکانکاران از کار بر روی این پروژه فراری شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
تکلیف چهاراهی
توت نده.دمچنار یاسوج. پاتاوه چی شد،???
ایوب
Iran, Islamic Republic of
بگو حاجی زاده مثلا چه بلدی دیگه این حرفها واین بازدید ها فایده نداره گذشت سلفی گرفتن باید تو استاندار ومدیران ناکارامدتون فرار را بر قرار ترجیح دهید ..
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1