تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب : ۴۱۷۱۵۳
در دیدار جمعی از مردم روستای نارگ‌موسی، دیل و بانوان باشتی با «سید قدرت حسینی» مطرح شد

حسینی: باید جامعه را از بعضی‌ تبعیض‌ها و فسادهایی که وجود دارد، عبور دهیم

۰
کبنا ؛تعدادی از مردم روستای نارگ موسی، دیل و بانوان باشت جلسات همفکری و تعاملی جداگانه‌ای با سید قدرت حسینی نماینده سابق گچساران و باشت برگزار کردند.
به گزارش کبنا از گچساران، (چهارشنبه 9 بهمن ماه 98) تعدادی از مردم روستای نارگ موسی، دیل و بانوان باشت جلسات همفکری و تعاملی جداگانه‌ای با «سید قدرت حسینی» نماینده سابق گچساران و باشت برگزار کردند.
«سید قدرت حسینی» در نشست همفکری با جمعی از بانوان باشت، با بیان اینکه در نظام گذشته برای زنان در عرصه سیاسی و اجتماعی ارزشی قائل نبودند، اظهار کرد: «در آن موقع در استان کهگیلویه و بویراحمد وقتی برای مجلس شورای ملی رأی گیری می‌شد، از سراسر استان فقط یک نماینده بود که در آن زمان وقتی رادیو را باز کردیم یکی را به عنوان نماینده کهگیلویه و گچساران معرفی کرد که مردم نقشی در انتخاب آن نداشتند و از ۶۰ نفری را که باید به مجلس می‌فرستادند، ۳۰ نفر از آنها را خود شاه ملعون انتخاب می‌کرد و یک نوع انتصابات بود.»
وی در ادامه به تشکیل نظام اسلامی و جانفشانی های جوانان، زن و مرد این سرزمین گریزی زد و گفت: سالروز ورود تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به میهن گرامی داریم. جمهوری اسلامی ملت ایران را از بند ظلم و ستم نظام پهلوی آزاد کرد، بعد از تشکیل نظام اسلامی و رأی مردم ارکان نظام شکل گرفت و تمام ارگان‌ها در جمهوری اسلامی بوجود آمد.» و یقیناً مردم نقش بسزایی در سرنوشت خودشان دارند و این فرصتی است که نظام اسلامی با برگزاری هر 4 سال یک بار انتخابات به مردم داده است.
حسینی با بیان اینکه نظام اسلامی یک نظام مردمی است، گفت: «چون نظام اسلامی یک نظام مردمی هست و آنچه مردم در صندوق می اندارند از صندوق هم بیرون می‌آید و همین باعث شده که نظام مقدس جمهوری اسلامی تا الان برجا بماند چون متکی بر انتخاب مردم است و مردم حامی آن هستند.»
وی به نقش بانوان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی پرداخت و گفت: «نقش زنان در هشت سال جنگ تحمیلی بی بدیل بود، چه پشت جبهه‌ها و چه با تربیت فرزندان با ایمان، شجاع و برومند.»
حسینی در ادامه به خدمات گسترده نظام اسلامی به مناطق محروم اشاره کرد و گفت: «یکی از موضوعاتی که با آمدن نظام اسلامی مردم آن را از دولتمردان و مسئولان مطالبه می‌کردند، عدالت و رفع تبعیض بود. متأسفانه در شهرستان گچساران و باشت هم گاهاً شاهد بی عدالتی و تبعیض هستیم و مردم هم دادشان بلند شده است و ما باید تلاش کنیم تا جامعه را از این وضعیت که شرایط بد اقتصادی و گاهاً فساد و تبعیض وجود دارد و ... عبور دهیم.» البته خدا را شکر دستگاه قضا با خیلی از مفسدین اقتصادی با قاطعیت برخورد کرد و یقیناً این مسیر ادامه پیدا می‌کند. و برکت خون شهیدانی همچون سلیمانی نظام اسلامی ایران بیش از گذشته به نقطه‌ای که مدنظر همه اولیاء الهی بوده، خواهد رسید.
وی در انتها تصریح کرد: «زنان شرایط امروز را برای مردان و جامعه تشریح کنند، چرا باید فلانی‌ها و بهمانی‌ها بتواند از مزایای تسهیلات، شغل‌های دولتی و ... استفاده کند، اما دیگر جوانان تحصیل کرده ما نتوانند. باید همه در برابر قانون یکسان باشند. این حرف ما است، و این صدای همه کسانی هستند که زیر سایه تبعیض‌های ناروا حق آنها پایمال شده است.» و باید مجلسی تشکیل شود که این آسیب‌های اجتماعی برخورد نماید.

به گزارش کبنا، همچنین شامگاه (چهارشنبه 9 بهمن) نشست هم‌اندیشی با جمعی از اهالی روستای نارگ موسی با سید قدرت حسینی بحرینی در منزل شخصی یکی از این افراد برگزار شد.

سید قدرت حسینی همچنین با جمعی از مردم روستای دیل دیدار و با آنها به گفت و گو نشست.
نام شما

آدرس ايميل شما

هتریک
Iran, Islamic Republic of
به امید خدا و رای قاطع مردم به دکتر تاجگردون قدرت حسینی در تاریخ 98/12/02 برای همیشه باطل و بازنشسته سیاسی خواهد شد .
رضا
Iran, Islamic Republic of
امیدی وش نیسی
مهراب
Iran, Islamic Republic of
بخت پیرم تیش مجلس نیبینه
Iran, Islamic Republic of
رای نمیاری سید .برگشت به عقب شعار خوبی برای تو ولیدرهایت تبود چون درگذشته کار این لیدرهای. بچه های مردم در گزینش بود وبدون مصاحبه ونمره کتبی هرکه خواستند فرستادند تربیت معلم .سابقه خوبی حداقل لیدرهایت ندارند .نباید با این لیدرها خودت را بدنام کنی مردم شاید از خودت زیاد دلگیر نباشند ولی به خاطر این ها ضربه میخوری
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1