تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵
کد مطلب : ۴۰۴۹۱۸
در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

کاظمی: همدلی، تعامل‎، شایسته‌سالاری و دوری از برخوردهای حذفی سرلوحه کارم است / گوهرگانی: نه به قوم‌گرایی و باندبازی در جهاد دانشگاهی (+تصاویر)

۰
کبنا ؛سرپرست جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی معرفی شد.
به گزارش کبنا، امروز چهارشنبه (7 آذر 97) مراسم تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون هماهنگی  و امور مجلس جهاد دانشگاهی، معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد و در این مراسم در پایان این آیین طی حکمی از سوی دکتر طیبی رئیس جهاد دانشگاهی کشور، سید محمد قائم کاظمی بیدک به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات رئیس سابق تقدیر شد.
 جعفر گوهرگانی، معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: فلسفه جهاددانشگاهی این بود که حلقه بین صنعت و دانشگاه باشد که بخشهای مختلف کشور را با کمک دانشگاهیان ارتقاء دهد.
وی افزود: جهاددانشگاهی از بدو تاسیس تا کنون در سطح کشور اقدامات خوبی را انجام داده است و در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در یک یا دو فعالیت وارد شوند و گام‌های اساسی بردارد.
گوهرگانی اظهارکرد: این استان پتانسیل‌های متعددی در زمینه گیاهان دارویی، آب، آبزی پروری، تولیدات باغی، صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و معادن دارد اما این کار زمانی ارزش دارد که تولیدات خود را به صورت خام فروشی به بازار عرضه نکنیم.
معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: حتی اگر مجموعه جهاددانشگاهی استان سرپرست جدید جهاددانشگاهی را همراهی کنند و کار را تا اندازه‌ای جلو خواهند ببرند اما برای انجام اقدامات اثرگذار این نهاد انقلابی در استان، نیاز به همکاری و کمک دستگاه‌های مختلف استانی و کشوری است.
گوهرگانی اضافه کرد: به بحث قومیت‌گرایی و باندبازی در جهاددانشگاهی بهاء داده نشود، از همه همکاران و طیف‌ها استفاده شود و قشر تحصیل کرده استان باید مسایل منطقه‌ای و قومی را حذف کنند. زمانی ترقی خواهیم کرد که اندیشه‌ها را از بابت بهاء دادن به کارهای ارزشمند سیقل دهیم.
همچنین سید محمد قائم کاظمی به یدک، سرپرست جدید جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: از اینکه یک بسیجی هستم افتخار می‌کنم.
وی افزود: در جهاد دانشگاهی مدیریت هزینه و مدیریت درآمدهاست اما در سایر دستگاههای دولتی حول محور مدیریت هزینه است.
کاظمی بیدک با بیان اینکه سبک و روش مدیریتم، مشارکتی است، اظهارکرد: رویه‌ام براساس شایسته سالاری است، تا همگرایی و همدلی سازمانی در درون سازمان نباشد هیچ کاری نمی‌توان انجام داد و ان شاء الله از تمام ظرفیت‌های درون و برون سازمانی برای پیش برد اهداف این نهاد انقلابی استفاده خواهیم کرد.
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش برای همگرایی و همدلی سازمانی، صراحت، شفافیت و تعامل، عدالت سازمانی، توسعه منابع مالی و اقتصادی، اعتدال و دوری از برخوردهای حذفی، عدم تبعیض در بین کارکنان، بهبود نظام ساختار و هرم منابع انسانی، ارتقاء عملکرد کارکنان و تنوع بخشی و افزایش پایدار منابع انسانی، ارتقاء سطح مشارکت اعضا در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری‌ها از مهمترین اولویت‌های کاری و برنامه‌های خود عنوان کرد.
کاظمی بیدک با بیان اینکه در آینده نزددیک درمانگاه شبانه روزی این واحد افتتاح و به بهره برداری می‌رسد، تصریح کرد: این درمانگاه با پزشکان مجرب در مساحتی بالغ بر 500 متر مربع و 2 میلیارد ریال هزینه خدماتی از جمله تزریقات، پانسمان، تست قند خون، نوار قلب، نوار قلب جنین، تست فشارخون و مشاوره رایگان را به مردم استان بخصوص شهر یاسوج ارائه می‌دهد.
وی تصریح کرد: در فاز توسعه‌ای این درمانگاه خلاء های درمانی استان ازجمله مراکز درمان ناباروری و سرطان پستان با همکاری پژوهشکده ابن سینا، رویان و معتمد راه اندازی می‌شوند.
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با راه اندازی مرکز خدمات تخصصی بازطراحی و احیاء دست بافت‌های داری استان و مرکز تولید و بسته بندی گیاهان دارویی گامهای خوبی برداشته‌ایم.
کاظمی به یدک عنوان کرد: در آینده نزدیک مرکز آموزش و پژوهش شهرستان گچساران با محوریت پژوهش پالایش نفت و گاز ایجاد و راه اندازی می‌شود.
وی اضافه کرد: تا کنون یک ریال اعتبار دولتی استان به این واحد کمک نشده است انتظار حمایت و کمک از استاندار محترم و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان داریم.
محمد سبحانی، رئیس سابق جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این آیین گفت: از همه روسای قبلی جهاددانشگاهی (مهندس باعثی، جهانبین، موسویان و رشیدی) تشکر می‌کنم که با نداشته های این واحد ساختند.
وی افزود: جزء خدمت و دلسوزی به این واحد و مردم استان در خاطرم نبود و فعالیتهای صورت گرفته با کمک همه اعضای جهاد دانشگاهی استان بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو دانشگاه بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
خدایی انتظار داریم مسولین از جوانان اعتماد کنند شاید بعضی ها فکر کنند که جناب کاظمی با حمایت سیاسی به این منصب رسیده ولی خدایی هم باسواد هست هم بااخلاق و هم توانا در همه حوزه ها انشاالله با انتصاب ایشان یک امیدواری برای جوانان دهه شصتی ایجاد شد امروز با سخنرانیش یک شور نشاط ایجاد کرد
زهرا
Iran, Islamic Republic of
آقای گوهرگانی واقعا نه به قوم گرایی؟! این حرفا از شما بعیده ککا
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1