تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۷۳۳۹۹
کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| آخرین صحبت‌های نادر منتظریان در جمع اعضای ستاد خود / منتظریان: ما اصلاً آمده‌ایم که با این نوع فکر مبارزه کنیم، ولو در یک مرحله یا دو مرحله / ما آمده‌ایم که در صف مردم باشیم؛ من اگر معامله‌گر بودم خیلی کار‌ها می‌توانستم بکنم/ بزرگان این استان و شهرستان با گروه ما بودند و الان هم بر بیعت خود استوارند / بیایند از مردم حلالیت بطلبند و دلجویی کنند / دفتری برای رسیدگی به مشکلات مردم راه‌اندازی می‌کنیم

۲۴
۱۰
فایل مرتبط کبنا ؛جلسه قدردانی نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون از مردم، طرفداران، همراهان و اعضای ستاد خود برگزار شد.
   
 نادر منتظریان در این جلسه به سخنرانی پرداخت و اظهار کرد: 
باید تلاش کنیم که در عین آرامش کار را پیش ببریم، صدای شما مردم به مسئولان استانی و کشوری رسیده است، کسی که از گلوگاه شورای نگهبان عبور کرده و مسئولیت پذیرفته در پیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد، ما پیگیر مشکلات مردم هستیم.
این فعال سیاسی اصولگرا گفت: همانطوری که یک مجموعه اخلاق مدار و با عزت هستیم، ما ۴۰ سال است در مبارزه با ظلم و فساد در جبهه‌های مختلف نظام جنگیده‌ایم، افتخار ما این هست که پاکدست و‌امانت دار هستیم، بعضی‌ها می‌گویند چرا ما هم نیامدیم آنقدر پول خرج کنیم و رأی بخریم، ما اصلاً آمده‌ایم که با این نوع فکر مبارزه کنیم، ولو در یک مرحله یا دو مرحله.  
وی گفت: در جا‌هایی پرونده‌هایی روی میز من گذاشته شده که اگر ببینید تعجب می‌کنید، خیلی از اتفاقاتی که در این انتخابات گذشت، چه تقابل‌های زیادی که نبود و من از جزئیات آن باخبرم. اگر بنا بود کوتاه بیابیم، شاید غیر از این می‌شد، ولی ما در این صحنه آمده‌ایم که در صف مردم باشیم، من اگر اهل معامله بودم خیلی کار‌ها می‌توانستم بکنم، ولی من اهل معامله نیستم، من با هیچ کسی معامله نمی‌کنم و اگر تنهای تنها هم باشم، همیشه وظیفه‌ام را انجام داده‌ام.
شما قدم‌های بزرگی برداشتید، و تنها، قدم آخر شما این بود که بخواهید کاندیدای خود را به بهارستان بفرستید.  
وی گفت: عزت دست خداست و ذلت هم دست خداست، و دست خود بشر هست که عزت یا ذلت داشته باشد.
شما بعضی از مسائل را در جریان نیستید، بزرگان این استان و شهرستان با گروه ما  کردند و الان هم بر بیعت خود استوارند، از بخش‌های مختلف فراوان جلسه گرفتند و بیعت کردند و الان هم بر بیعت خود برقرار هستند. عزت ما هر روز بیشتر می‌شود شرمندگی برای کسانی است که از مسیر قانون خارج می‌شوند.  
هر کسی با بی‌عدالتی، با غصب حق الناس بخواهد جایی بنشیند، اگر یک برگ رأی به ناحق به صندوق کسی رفته، سعی کنند اصلاح کنند وگرنه این کرسی‌ها گذرا است، بار مسئولیت سنگین است، اینطور نیست که ما فکر کنیم روی این کرسی نشستیم می‌توانیم همه مشکلات را حل کنیم، من قسم جلاله می‌خورم اگر نیت ما الهی نباشد، نه تنها مدیریت نمی‌کنیم، بلکه آبروی ما هم بر باد خواهد رفت، بیایند از مردم حلالیت بطلبند و دلجویی کنند.  
جماعت زیادی آمدند و همکاری داشتند، از همه شما، از همه طوایف تشکر می‌کنم، این دوره‌ای که گذشت در این مجموعه جوانان اعتماد خوبی کردند، پای کار آمدند، این افتخار برای ما بود که همه جوانان و طوایف، دانشگاهیان پای کار آمدند، انسان‌های بزرگی که دل در گرو این نظام داشتند محکم پای کار آمدند، امروز این وظیفه برقرار است، اصولگرایان و همه پای کار بودند.
بزرگانی که زندگی خود را وقف این نظام کردند، نباید خدای نکرده اهانت کنیم و نه بدبین باشیم، بنده با بزرگان استان ارتباط داشتم و نگاه همه را می‌دانم، والله همه دل در گرو این جریان داشتند، اسم دکتر هدایت‌خواه آمد، ‌ایشان لحظه به لحظه با بنده ارتباط داشت و حتی بار‌های بار گفت من از خادمی امام رضا در استان قدس نمی‌توانم استعفا دهم، ولی اگر نیاز هست از جبهه فرهنگی استعفا دهم و پای کار بیایم و حمایت کنم، گفتیم ضرورتی ندارد شما کارتان را ادامه دهید. ‌ایشان به دلیل همین معذوریت‌ها شورای ائتلاف را واگذار کرد.
اگر خدای ناکرده واقعیت را نگوییم در قیامت بدهکار هستیم،  همگی همراه و پای کار بودند، همه سران جریانات استان، مسئولین جریانات، اگر صریحاً از ما حمایت نکردند، از دیگران نیز حمایت نکردند، شک نکنید. حتی سران جریان اصلاحات نیز از کسی حمایت نکرد.
حتی برادر آقای سید باقر موسوی، برادر آقای ولی‌پور، برادر آقای سیدرضا عسگری همراه ما بودند و همراهی می‌کردند. لذا نسبت به هیچ کسی بدبین نباشیم.  برخی‌ها سکوت کردند، این برای ما کفایت می‌کرد.
منتظریان درخصوص اختلافات میان جریان اصولگرایی و عدم همراهی برخی از نیروهای شاخص اصولگرایی، گفت: مجلس اول و دوم و سوم را نگاه کنید، مسئولان مملکت دور هم جمع شدند، و بعد خیلی از این افراد با هم دچار اختلاف شدند و همدیگر را قبول ندارند. جریان فکری همین است، ممکن است چند فرد جریانی هم ما را حمایت نکرد، ما ابداً نباید به کسی بی‌احترامی کنیم، حتی کسی که در جریان مقابل ما است، نباید نگران باشیم، و نباید بی‌احترامی کنیم.
از همه جوانان، بانوان و همه عزیزان تشکر می‌کنم.
اردکانی‌ها، بختیاری‌ها، گرمسیری‌ها، ممسنی، این‌ها پای کار بودند، از این‌ها تشکر می‌کنم.
برخی رفقا می‌گفتند، این نامه تیرماه ۸۸ است، مربوط به تصویب نامه هیئت وزیران است، بحث بودجه است، و عملاً ربطی به مجموعه ما نداشت و این‌ها مسائلی است که دیگر نمی‌خواهیم آن را مطرح کنیم.
شما نگران و ناراحت هستید، من برای مردم ناراحت هستم ولی به والله برای خودم ناراحت نیستم، من آمده‌ام به وظیفه‌ام عمل کنم، همچنان دغدغه شما و مردم را هم دارم، از حقوق شما نخواهیم گذشت. نکته آخر اینکه شما جریانی را شروع کردید، این جریان را داشته باشید، با جدیت جلو بروید، به هیچ عنوان ارتباط خود را با مردم قطع نکنید، برنامه‌ریزی‌های خود را داشته باشید، ان شاءالله دفتری راه‌اندازی خواهیم کرد که مردم مشکلات خود را بیان کنند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت
Iran, Islamic Republic of
بازنده انتخابات فرماندارها بودند.
افتضاح
افتضاح
افتضاح
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان بزرگ♥️♥️♥️
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان با عرضه با لیاقت
صفایی دشتروم
Iran, Islamic Republic of
جونم کنه نفس هدایت خواه که رهات کردوشناختت
United States
پ الان سی نمیری فاتحه خونی؟؟!
United States
۵۷یاو۴۱هزار؟؟؟
معلم
United States
رای پاک نادر منتظریان برده و آرای دو کاندید دیگر کثیف بوده است
طه
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم دست بر نمیداره از تهمت به عوامل اجرایی .
فرماندار مرد پاکی است .
این آدم باید جوابگوی این همه تهمت ها در قبر باشد .
هدایت خواه خودش می دانست که رفت کربلا
الف
Iran, Islamic Republic of
خودتون خسته نکنید
قرار نیست همیشه اصول گرا باشد ایران سرای ایرانی هست
United States
اصول گرها متحد شوید ( روشنفکرو منتظریان )
بهرامی چون مخالف دولت است تاثیری وخواصی برای مردم‌ندارند
United States
اصول گرها متحد شوید ( روشنفکرو منتظریان )
بهرامی چون مخالف دولت است تاثیری وخواصی برای مردم‌ندارند
فرهنگی
United States
ضعف استاندار ریسی در استان و نفاق افکنی مهدی روشنفکر و قوم گرایی هر دو و انشقاق طرفداران دولت در استان باعث راهیابی دو حوزه از سه حوزه استان شد که مخالف دولت بودن
الهی
Netherlands
درود بر حاج نادر

مرگ بر هدایت خواه
Iran, Islamic Republic of
نادر در حد دکتر هدایتخواه نیست اسمش رو کنار اسم استاد نیار
مارگون
Iran, Islamic Republic of
هدایتخواه اصل جریان اصولگرایی
فرهنگی
United States
درود بر شرفت مرد با صداقت حاج نادر منتظریان
دنا
Iran, Islamic Republic of
جناب منتظریان حاضریم به روشنفکر رای بدیم شکست هم بخوره ولی به شما رای نخواهیم داد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
به والله طرفداران خود جنابعالی از هیچ تقلبی دریغ نکردن
سعی کن با مردم صادق باشی
بزرگترین زیرکی صداقت است
Iran, Islamic Republic of
باباجمع کن خودته توچکاره ای مردم راچی فرض کردی تمام‌ شدی براي هميشه فقط حرف مفت.
الف
Iran, Islamic Republic of
هدایت خواه مهره سوخته هست
مجید
Iran, Islamic Republic of
دکتر هدایتخواه اسطوره ی تکرار نشدنی هستند
دهه شصتی
Iran, Islamic Republic of
بهترین خدمت برخی نیروهای نظامی و امنیتی بازنشسته و ضمن خدمت اینست که خارج از ضوابط قانونی اقدامی نکنند همین بزرگترین خدمت است
دفتر برای رسیدگی به مشکلات مردم !!!!!!!
بیشتر توضیح بده ؟
مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

مترویی که عموما خراب است! / آیا زاکانی بی‌خیال امور شهر تهران شده است

«شهرداری دیگر مماشات نکند و منابعی که در اختیارشان گذاشتیم را هرچه سریع‌تر برای رفع نقص ...
۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

۳ واکنش شفقت‌برانگیز  به انتخابات

اکنون که یکی از عجیب‌ترین انتخابات‌های بعد از انقلاب تمام شد، انتظار آن بود که تحلیل‌ها ...
صف‌کشی پسا انتخاباتي

صف‌کشی پسا انتخاباتي

انتخابات اسفند 1402 چه تغيير و تحولاتي را در بطن عرصه سياسي كشور ايجاد كرده است؟ تبعات ...
1