کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در پی گرانی های اخیر

بازدید سرزده از بازار گچساران/توصیه ها و هشدار های فرماندار و دادستان گچساران+فیلم

6 مرداد 1400 ساعت 19:21

خوشبختانه طی بازدید های انجام گرفته شاهد کاهش قیمت بعضی از اقلام پر مصرف مردم مانند گوشت، مرغ و میوه در بازار بودیم


علیرضا اتابک فرماندار گچساران، حجت السلام محمد صدرا ادیبان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان، محمد راهی رئیس اتاق اصناف، سید محمد امین رضایی معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران، رضا شریفی رئیس صنعت ، معدن و تجارت، غلامی سرپرست اداره تعزیرات شهرستان گچساران بطور سرزده از بازار میوه فروشان و بازار خیابان بلادیان بازدید بعمل آوردند.
این بازدید که در راستای گرانی های اخیر گوشت مرغ ، میوه و تره بار و عدم رعایت نکات بهداشتی و سد معبر صورت گرفت.
در حاشیه این  بازدید فرماندار گچساران اظهار رد: نظارت بر بازار و قیمت اقلام های مصرفی مردم امری لازم و باید به صورت مستمر انجام گیرد.
علیرضا اتابک با اشاره به کاهش قیمت گوشت قرمز، مرغ و میوه در بازار گچساران افزود: خوشبختانه طی بازدید های انجام گرفته شاهد کاهش قیمت بعضی از اقلام پر مصرف مردم مانند گوشت، مرغ و میوه در بازار بودیم.
وی افزایش و نوسانات قیمت بعضی از اقلام در چند روز اخیر را تعطیلات و اختلال در حمل و نقل بار دانست و اظهار بیان کرد: اکنون شاهد تعادل در بازار هستیم و نیاز مندی های اساسی  مردم تامین شده و مردم باید آرامش روانی خود را حفظ کنند.
اتابک همچنین از نظارت  مستمر بر قیمت اقلام در بازار اشاره کرد و گفت:با تمام توانمان در کنار مردم خواهیم بود و با کسانی که بخواهند با امنیت روانی مردم بازی کنند برخورد خواهیم کرد.
 


کد مطلب: 437270

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/437270/بازدید-سرزده-بازار-گچساران-توصیه-هشدار-های-فرماندار-دادستان-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1