تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۵
کد مطلب : ۴۳۳۱۹۰
نشست ستاد مقابله با کرونا در گچساران برگزار شد

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در گچساران / ایجاد رعب و وحشت در شهر سودی ندارد

۴
۱
فایل مرتبط کبنا ؛هشتادمین نشست ستاد مقابله با بیماری کرونا با حضور علیرضا اتابک فرماندار گچساران، اعضای شورای تأمین، دکترآرین غلامیان مدیرشبکه بهداشت و درمان گچساران و اعضای ستاد مقابله با ویروس کرونا در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران برگزار شد.
به گزارش کبنا، فرماندار گچساران در این نشست با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا کنون از 3 پیک این بیماری عبور کرده‌ایم، گفت: برای عبور از پیک چهارم این بیماری که شیوع  و سرایت آن نسبت به پیک‌های قبلی  بیشتر است  باید تدابیر و تصمیماتی درستی اتخاذ شود.
علیرضا اتابک افزود:  قبل از سال این آگاهی وجود داشت که در پیک خطرناک این بیماری هستیم و با توجه به رنگ‌بندی که اعلام شد  همان موقع اقدامات خوبی صورت گرفت و خوشبختانه شیوع کرونا در گچساران به گونه‌ای بود که کنترل  و هم اکنون به ثبات این بیماری رسیده‌ایم.
 اتابک تصریح کرد:  اما شهرستان‌های همجوار که در پیک این بیماری بودند به خوبی نتوانستند این بیماری را کنترل کنند و این امر موجب شده بود که وضعیت شهرستان گچساران قرمز شود.
وی ابراز کرد: با توجه به وضعیت شهرستان گچساران خوشبختانه کمترین خسارت ناشی از کرونا و اکنون که در آستانه تثبیت آن هستیم را آن  متحمل شده‌ایم.
 فرماندار گچساران خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلات نوروزی و جلوگیری از تجمع و دورهمی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان پای کار بودند.
فرماندار گچساران افزود: اکنون مصوب می‌شود که آب و برق اماکن ورزشی قطع شود چرا که از دستور االعمل ستاد مقابله با کرونا سرپیچی کرده‌اند.
وی عنوان کرد: با توجه به وضعیت شهرستان و تصمیمات ستاد کرونا  تشییع جنازه‌ها  در ساعت 9 صبح و حداکثر با ۳۰ نفر برگزار شود و صاحب مجلس هم باید در شهراری  تعهد دهد و اگر کسی جایی تعهد بدهد و رعایت نکند به مقام قضایی معرفی خواهد شد.
اتابک عنوان کرد: سالن‌های ورزشی پروتکل را رعایت نمی‌کنند و چندین سالن ورزشی تا کنون پلمب را شکسته که به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
فرماندار گچساران با بیان اینکه بانکها موظف به رعایت پروتکل بهداشتی هستند خاطرنشان کرد: مدیران و کارکنان ادارات حق شرکت در مراسم عزا، شادی و انتخابات را ندارند در صورت مشاهده با آنها برخورد جدی می‌شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در نشست ستاد مقابله با کرونا،  اظهار داشت: هم اکنون 80 بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های شهید رجایی و بی بی حکیمه بستری که از این تعداد ۲۴ بیمار مبتلا به قطعی شناسایی شده است.
آرین غلامیان افزود: در 2 هفته اخیر میانگین بستری بیماران مبتلا و مشکوک به کروتا در بیمارستان رجایی بین ۶۰ الی ۷۰ موردبوده است که اکنون این روند به تثبت رسیده است.
وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان گچساران ر وضعیت قرمز کرونایی و تعطیلی بازار روند  بستری بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ها به یک ثبات رسیده است.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران  با بیان اینکه همچنان غربالگری خانوارهای روستایی  توسط کارشناسان بهداشت در حال انجام است، عنوان کرد: امسال در حوزه روستاها ۵۴۴ مورد تست کرونا دریافت شده که ۱۴۴ موردمثبت بوده است.
 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران در نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون نظارت و بازرسی از بازار و اصناف گچساران همچنان  به طور مستمر انجام می‌گیرد.
رضا شریفی افزود: با توجه به اعمال محدودیت‌ها  در شهرستان و تعطیلی بازار از قبل اطلاع رسانی صورت گرفت.
شریفی بیان  کرد: خوشبختانه بازاریان به مصوبات ستاد کرونا تکمین کرده و اما از آن طرف بانک‌ها به بازاریان فشار می‌آورند و مشکلاتی برای بازاریان به وجود آورده است.
وی عنوان  کرد: طی یک هفته ۶۹۸ مورد بازرسی از صنوف مختلف صورت گرفت که ۳۱ مورد به دلیل عدم رعایت پروتکل بهداشتی پلمب وبه تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
 شریفی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی اعمال محدودیت فعالیت برای مشاغل در سطح 3،2 و چهار کار آسانی در شهرستان  نبوده که صورت گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
اما کی میخواهید یه حرف راست بزنید بازار کلا بازه شما کارکنان را نکنه جز شهر به حساب نمیارین یه مغازه غیر ضروری بسته نیست نشستین..
Iran, Islamic Republic of
کبنا ۴۳ بیماری قطعی است
هجیر
Iran, Islamic Republic of
درخصوص اضافه وزن که باتوجه به قد که ۱۸۴سانتیمتر است می بایست وزنم ۸۴ کیلو باشد ولی متأسفانه وزنم ۱۰۵ کیلو است که ۲۰کیلو اضافه وزن دارم و۶۰سال سن دارم که از تحرکات خوبی برخوردار نیستم متأسفانه دود که خیلی مضر است هم استفاده میکنم بخصوص سیگار ازبقیه دودهایی که استفاده می کنم مضرتر است آلرژی هم دارم حالا ببنم پزشکان محترم چه مطالب ارزشمندی دارند که برایم سودمند باشد
Iran, Islamic Republic of
ضمن سلام خدمت اقایان مسئول در شهرستان
جناب اقای اتابک اگر شما یه کم رسیدگی ها رو محدود نمی کردید ،خیلی بهتر میشد ،دستتون درد نکنه که ما قبلا جای پارک خودرو زیاد نداشتیم و اگر هم پارک میکردیم غیر مجاز جریمه می شدیم حالا نه تنها بازار تعطیل نشد ،پارکینگ های بیشتری برای پارک دوبل و سوبل خودروها فراهم کردید،حالا انتخابات که اگر ادم عاقل باشه یک رای انداختن به صندوق ان هم وظیفه شخصی و دینی ما با رعایت پروتکل و ان هم با ۲ ماسک اگر رسیدگی نیروهای محترم انتظامی و سپاه که همیشه در صحنه هستن باشد امکان انتقال شاید به صفر هم برسد
آژیر قرمز خودکشی

آژیر قرمز خودکشی

14 ماه می‌شود که کرونا در کشور می‌تازد و مردم مجبور به کاهش مراودات، خانه‌نشینی و انزوا ...
این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

این ۵ وسیله در حالت خاموش هم برق مصرف می‌کنند

آیا می‌دانستید لوازم خانگی می‌توانند یک زندگی «پنهان» داشته باشند و حتی زمانی که دکمه‌ ...
از خاتمی تا ظریف

از خاتمی تا ظریف

پس از نهی آیت‌الله سید‌حسن خمینی برخی رسانه‌های رقیب با طرح این مساله که پروژه انتخاباتی ...
فایل های مرتبط
1