کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگو با کبنا مطرح شد

صحبت‌های «رضا توفیقی» در باره کاندیدای نهایی اصلاح طلبان، سکوت‌شان در مقابل تاجگردون و رأی دو باره اصلاح‌طلبان به زارعی

7 آذر 1398 ساعت 23:23

آقای تاجگردون از جریان اصلاح طلبی برخاست و خاستگاه او آن جاست. الان هم نمی‌گوییم که ایشان اصلاح طلب نیست. مدیرانی که آورد، اکثراً خوب عمل کردند. از زمانی که ایشان اصطلاح کت و شلوار را برای اصلاح طلبان به کار برد و به پیروی از ایشان تیم رسانه‌ای نزدیک به او علیه ما حرف زدند و نوشتند ما سکوت کردیم. ما تا الان علیه هیچ اصلاح طلبی موضعی نگرفتیم. نمی‌شود، توانمندی‌های تاجگردون را نادیده گرفت.


سید ضیاء رضا توفیقی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در دوره دوازدهم ریاست جمهوری از پایگاه خبری کبنانیوز بازدید کرد.
به گزارش کبنا، او در این بازدید به سئوالات خبرنگار کبنا پاسخ داد و در خصوص سئوالی مبنی بر اینکه ساز و کار مجمع اصلاح طلبان جهت معرفی کاندیدای نهایی این جریان چیست؟ اظهار کرد: اصلاح طلبان با نظر شورای سیاستگذاری که در کشور و مرکز استان‌ها تشکیل شده و در شهرستان‌ها هم تشکیل خواهد شد.  گزینه نهایی اصلاح طلبان بعد از بررسی داوطلبان که طبق یک ساز و کار خاص و از قبل طراحی شده، انجام می‌گیرد. معرفی خواهد شد. و در نهایت با رأی جمعی شورای سیاستگذاری هر شهرستان تصمیم گیری و طرح سرا نیز برای بررسی پایگاه رأی افراد اجرا خواهد شد.
رضاتوفیقی همچنین در پاسخ به سئوالی در رابطه با شیخوخیت در جریان اصلاح طلب، گفت: یک نکته قانونی وجود دارد که هر کسی می‌تواند، کاندیدا بشود. شیخوخیت در جریان اصلاح طلب چندان معنا ندارد.
او این را هم گفت: من اختلافات چندانی در بین اصلاح طلبان حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا سراغ ندارم.
رضاتوفیقی در پاسخ به این سئوال که آیا امکان دارد که یک بار دیگر اصلاح طلبان به غلام محمد زارعی نماینده فعلی بویراحمد رأی بدهند،گفت: شورای سیاستگذاری تصمیم می‌گیرد که کاندیدای نهایی آنها چه کسانی هستند. و من نمی‌توانم به این سئوال پاسخ بدهم. بالاخره شورای هماهنگی اصلاح طلبان و شورای سیاستگذاری در این رابطه تصمیم گیری می‌کند و شاخص‌هایی برای کاندیدای نهایی اصلاح طلبان تعریف شده که بر اساس آن شاخص‌ها کاندیداها مشخص می‌شوند. مردمی بودن، دارای سابقه اصلاح طلبی و ...
رضاتوفیقی در باره دوران فرمانداری خود در کهگیلویه و تلاشش برای جذب اعتبارات سخن گفت.
او به عملکرد سیاسی تاجگردون گریزی زد و گفت: آقای تاجگردون از جریان اصلاح طلبی برخاست و خاستگاه او آن جاست. الان هم نمی‌گوییم که ایشان اصلاح طلب نیست. مدیرانی که آورد، اکثراً خوب عمل کردند. از زمانی که ایشان اصطلاح کت و شلوار را برای اصلاح طلبان به کار برد و به پیروی از ایشان تیم رسانه‌ای نزدیک به او علیه ما حرف زدند و نوشتند ما سکوت کردیم. ما تا الان علیه هیچ اصلاح طلبی موضعی نگرفتیم. نمی‌شود، توانمندی‌های تاجگردون را نادیده گرفت.
رضا توفیقی همچنین نظرش را در باره کاندیداتوری کامرانی داد و به اصلاح طلبان توصیه کرد که اهداف‌شان را گم نکنند. نباید مردم را فراموش و کنار بگذاریم. نباید روی به قدرت بیاوریم که به نحوی پشت به مردم کنیم.
متن کامل این گفت‌وگو را در فیلم بالا ببیند.
 


کد مطلب: 414737

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/video/414737/صحبت-های-رضا-توفیقی-باره-کاندیدای-نهایی-اصلاح-طلبان-سکوت-شان-مقابل-تاجگردون-رأی-دو-اصلاح-طلبان-زارعی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1