کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم| بارش شدید برف در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد / نبرد مأمور راهداری با یخ‌زدگی جاده با «بیل»

22 اسفند 1402 ساعت 17:21

حمیدرضا پیمانجو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌ها در مناطق سردسیر و در گردنه‌ها به‌صورت برف بوده است.


حمیدرضا پیمانجو، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بارش‌ها در مناطق سردسیر و در گردنه‌ها به‌صورت برف بوده است.
وی افزود: راهداران با کلیه تجهیزات و امکانات در کلیه راهدارخانه‌ها و محور‌ها به صورت آماده باش بودند و عملیات برف روبی و باز گشایی‌ها را انجام دادند. ترافیک در کلیه‌ی محور‌ها برقرار و روان است. از همشریان و هم استانی‌های عزیز تقاضا داریم قبل از شروع مسافرت با سامانه گویای ۱۴۱ ما تماس بگیرند و از وضعیت محور‌ها و شرایط جوی استان کهگیلویه و بویراحمد اطمینان و اطلاع پیدا کنند.
پیمانجور در ادامه گفت: همچنین تقدیر و تشکر داریم از مجموعه مدیریت بحران استان آقای نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد که در تمام این مدت به صورت شبانه روزی کنار ما بودند و کمک کردند.
نیکروز مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: به اتفاق مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بازدیدی را از محور‌های مواصلاتی استان داشتیم. شاهد عملیات برف روبی، نمک پاشی و بازگشایی محور‌ها توسط راهداران بودیم. با تلاش راهداران استان کهگیلویه و بویراحمد و نظارت پیمانجو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در حال حاضر همه راه‌های مواصلاتی باز است و راهداران عزیز و زحمت کش به صورت شبانه روزی در حال بازگشایی معابر و جاده‌ها هستند.

  
عملیات برف روبی در محور گلال به شهدالی (لوداب)
*****************

  
سختی و فشردگی عملیات راهداری در زمستان ۱۴۰۳
***************

    
تردد به صورت روان در همه محورهای مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد برقرار است


کد مطلب: 473733

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/report/473733/فیلم-بارش-شدید-برف-مناطق-مختلف-کهگیلویه-بویراحمد-نبرد-مأمور-راهداری-یخ-زدگی-جاده-بیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1