تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب : ۴۶۶۹۹۱
کبنا گزارش می‌دهد

سرنوشت تلخ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران/ افشاریان دو دستی تیم را به خوزستان داد / سیدناصر حسینی‌پور: ناجوانمردی است ( + فیلم )

۲
۳
سرنوشت تلخ تیم فوتبال نفت و گاز گچساران/ افشاریان دو دستی تیم را به خوزستان داد / سیدناصر حسینی‌پور: ناجوانمردی است ( + فیلم )
کبنا ؛سال‌ها است که جوانان، کوچک و بزرگ شهرستان گچساران با خاطرات بازی‌های تیم نفت و گاز دل خوش‌اند. بازی‌های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ورزشگاه تختی این شهر شور و هیجان خاصی را ایجاد می‌کرد، تا جایی که هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران رفته رفته با جدیت زیاد بازی‌های این تیم را دنبال می‌کردند. اکنون بعد از سال‌ها و همزمان با اینکه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته یک کشور صعود کرد، سر و کله عده‌ای پیدا شد و بیان کردند که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران متعلق به استان خوزستان است نه شهرستان گچساران و استان کهگیلویه و بویراحمد. خداداد افشاریان که به واسطه فوتبال و نام کهگیلویه و بویراحمد به فدارسیون فوتبال رفت و آنجا برای خود نام و شُهرتی دست و پا کرده است، اخیراً گفته تیم فوتبال نفت و گاز گچساران متعلق به خوزستان است. اینکه چه اتفاقی افتاده و چه غفلتی صورت گرفته که همه چیز به کام خوزستان است، معلوم نیست. با سرمایه شرکت نفت و گاز گچساران تیم فوتبالی به «دسته یک» راه می‌یابد و بعد همه می‌گویند؛ این تیم متعلق به کس دیگری است. نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت هم در این خصوص گفت: فرزندی با همت و تلاش و سرمایه شرکت نفت و گاز گچساران بزرگ و چابک شده و الان می‌خواهند، آن را از دامن خانواده جدا کنند.
به گزارش کبنا، جدایی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از جوانان و مردم این شهر به شدت در کام آنها تلخ است و مسوولان شرکت نفت و گاز گچساران نباید اجازه بدهند که همچنین اتفاقی بیفتد.
فارس در گزارشی به این موضوع پرداخت و نوشت: اظهار نظر‌های متناقض و از سوی دیگر عدم پیگیری مسوولان مربوطه استانی و بی‌توجهی آن‌ها باعث شده که هواداران پرشور فوتبال در گچساران سردرگم باشند و تکلیف تیم خودشان را ندانند.
این روز‌ها یکی از حاشیه‌های بزرگ در استان کهگیلویه و بویراحمد که سوژه رسانه‌ها نیز شده بحث مالکیت تیم فوتبال نفت و گاز گچساران است که استان خوزستان مالکیت آن را از آن خود می‌داند.
در این بین مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارات ضد و نقیض و متناقضی در خصوص این تیم داشتند برای مثال در جایی رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان می‌کند که مالکیت آن در اختیار استان خوزستان است اما در ادامه وقتی که فشار افکار عمومی را می‌بینند اعلام می‌کنند که این تیم متعلق به کهگیلویه و بویراحمد و شهر نفتخیز گچساران است.
البته عده‌ای بر این اعتقادند که افشاریان به دلیل حضور در رأس کمیته داوران فدراسیون فوتبال به دلیل تعارض منافعی که تیمی از استان در لیگ یک فوتبال کشور حضور دارد و خودش نیز رئیس کمیته داوران فدراسوین فوتبال است چنین موضوعی را مطرح می‌کند و در ادامه وقتی می‌بیند که امکان انتقال مالکینت تیم وجود ندارد به خونخواهی از تیم نفت بر میخیزد.
همین اظهار نظر‌های متناقض و از سوی دیگر عدم پیگیری مسئولان استانی و بی‌توجهی آن ها  باعث شده که هواداران پرشور فوتبال در گچساران سردرگم باشند و تکلیف تیم خودشان را ندانند.
عبدالکاظم طالقانی_ رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان_ نیز به صراحت اعلام کرده که این تیم در مالکیت خوزستان بوده اما به احترام مردم گچساران در شهر نفتی گچساران دیدار‌های خود را برگزار می‌کند.
هرچند نام تیم نفت و گاز گچساران بر روی آن گذاشته شده و این تیم بازی‌های خود را در شهر نفتی گچساران برگزار می‌کند اما دغدغه فکری هواداران تیم بسیار زیاد شده و نمی‌دانند که آینده آن چگونه خواهد شد.
در همین خصوص سید ناصر حسینی‌پور_ نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی_ در صفحه شخصی خود به نوعی از همکارانش در استان خوزستان انتقاد می‌کند و می‌نویسد: در شهریور سال ۱۴۰۱ رسماً امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان ملی مناطق نفت خیز جنوب گچساران در لیگ دست دوم کشور منتقل شد و انتقال امتیاز تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه ورزشی نفت و گاز گچساران در لیگ دست سوم کشور به باشگاه ورزشی نفت اهواز در کمیسیون ماده ۵ مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
در ادامه آمده است: بنده معتقدم شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران باید این حجم از توان و هزینه و تلاش خود را روی همان تیم دسته سوم خود یعنی فرزند خودشان سرمایه‌گذاری و برای صعود به دسته دوم تلاش می‌کردند و البته تلاشی بیشتر برای راهیابی به دسته یک.
به هر حال این فرزند که سایه پدر را از دست داده بود با هزینه نفت گچساران و همت شبانه روزی این عزیزان قد کشید و بزرگ شد و به لیگ دسته یک صعود کرد و اکنون که بسیار چابک شده است می‌خواهند آن را از دامان خانواده جدا کنند که در ورزش نهایت ناجوانمردی است
حسینی‌پور نوشته است: کاش آقایان مجموعه امور ورزش خوزستان همکار عزیزم جناب آقای دکتر سید محمد مولوی نماینده محترم آبادان را از مجوز شماره... مورخ..... اداره کل امور ورزش استان خوزستان مبنی بر رعایت ضوابط و دستورالعمل انتقال امتیاز تیم مذکور در کمیته ماده ۵ مطلع می‌کردند.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام قید تیم روزده حساب کنید چون نه نماینده ای داریم که از حقمون دفاع کنه فقط بلد بگه نیروی غیر بومی پتروشیمی یا بگه مدیر عامل شرکت نفت گچساران عوض شه یا بگه دولت ومجلس قبلی یا هم میخواد منت بذاره بگه من جانبازم وپام رو از دست دادم خدایا زودتر دوره اش تمام شه بره
احسان
Iran, Islamic Republic of
جناب ///معامله گر خوبی بوده و هست . به اسم کهگیلویه و بویراحمد به کام خوزستان...
گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

گزارش یک پرونده ناتمام؛ کنکور و پذیرش رتبه‌های بالا در رشته پزشکی

با برگزاری هر دوره کنکور برخی موارد همواره به عنوان بحث‌های حاشیه این آزمون بزرگ مطرح ...
(ویدئو) بوفالوهای پلیس

(ویدئو) بوفالوهای پلیس

برخی از افسران کهنه کار پلیس می‌گویند که بوفالوها می‌توانند بوی یک جنایتکار را از فاصله ...
شفافیت ناکام

شفافیت ناکام

طرح شفافیت، از‌جمله طرح‌های بازمانده از مجلس دهم است که قصه پرغصه‌ای دارد. برای بررسی ...
1