تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۵۷
کد مطلب : ۴۳۱۶۲۸
مراسم تودیع و معارفه فرمانداری شهرستان بویراحمد برگزار شد

کناری: فرصتی نبود که از عزیزان برای حضور در مراسم تودیع دعوت کنیم، عذرخواهی می‌کنم / فرمانداری بویراحمد در تمام آزمون‌ها سربلند شد / پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی است ( + فیلم کامل صحبت‌های کناری )

۱۰
۰
کناری: فرصتی نبود که از عزیزان برای حضور در مراسم تودیع دعوت کنیم،  عذرخواهی می‌کنم / فرمانداری بویراحمد در تمام آزمون‌ها سربلند شد / پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقی است ( + فیلم کامل صحبت‌های کناری )
کبنا ؛مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان بویراحمد با حضور احد جمالی معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، ظهر امروز (پنجشنبه 13 اسفند ماه 99) با حضور احد جمالی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان بویراحمد برگزار شد.
   
 فیلم کامل صحبت‌های شاهرخ کناری فرماندار سابق شهرستان بویراحمد

بنا بر این گزارش، مجید احمدی مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حفظ سمت و با حکم حسین کلانتری  استاندار این استان به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بویراحمد منصوب و جایگزین شاهرخ کناری شد.
شاهرخ کناری فرماندار سابق شهرستان بویراحمد در این نشست به تشریح برخی از اقدامات خود پرداخت و اظهار داشت: به عنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی ایران در هر کسوت و مقامی آماده خدمت هستیم.
وی در ادامه از معتمدین، اعضای شورای اداری، مسئولان، فرهیختگان و... عذرخواهی کرد و گفت: امروز ساعت 10 و 30 دقیقه خدمت آقای جمالی بودم، و فرصتی نبود که از عزیزان برای حضور در این نشست دعوت کنیم، لذا عذرخواهی می‌شود.
کناری گفت: در حوزه عمرانی با همه مشکلات و تنگناهای اقتصادی که کشور داشت، به لطف الهی از سال 96 تاکنون بیش از 2500 میلیارد تومان پروژه در شهرستان بویراحمد در ایام الله بهمن ماه، هفته دولت و... افتتاح و کلنگ‌زنی شد. در جذب اعتبارات بازآفرینی شهری مقام دوم کشور را کسب کردیم.
وی افزود: در موضوعات امنیتی و سیاسی شرایط بسیار خوبی در این چند سال تجربه کردیم. حادثه دلخراش سقوط هواپیما را در سال 96 داشتیم که خوب مدیریت شد. این حادثه بخشی از تاریخ شهرستان و استان کهگیلویه و بویراحمد شد.
کناری گفت: در اعتصاب کامیون داران یکی از استان‌ها و شهرستان‌ها بودیم، با همکاری همه نهادها و دستگاه‌ها یک ساعت کمبود سوخت نداشتیم، و حتی شهرستان‌های همجوار را تأمین سوخت کردم، آنهم بودن کوچکترین مشکلات امنیتی.
وی افزود: در موضوع افزایش قیمت بنزین، بر خلاف برخی استان‌ها، در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد، سنگی به شیشه پرت نشد.

  

فرماندار سابق شهرستان بویراحمد به موضوع زلزله 5.2 ریشتر یاسوج و 5.6 ریشتر سی سخت گریزی زد و گفت: باید با مردم شهر سی‌سخت همدردی کرد. در آن موقع یعنی زلزله 5.2 ریشتری، ما فقط در روستای گنجه‌ای کهنه ما 120 واحد مسکونی احداثی داشتیم. 220 میلیارد تومان از محل اعتبارات حوادث (زلزله سال قبل) به شهرستان بویراحمد دادند.
کناری به سیل سال گذشته اشاره کرد و گفت: شهرستان بویراحمد و رشت بیشترین بارندگی را در کشور داشتند، در یاسوج 1400 میلی متر بارندگی وجود داشت. که با همت اعضای همه دستگاه‌ها، مدیران، ستاد بحران استان و شهرستان، دهیاران و شوراها و... خسارت وارد شد، اما کم بود.
وی گفت: در انتخابات سال 98، بهترین عملکرد را داشتیم که از فردای انتخابات یک نفر از کاندیداهاف شکوائیه‌ای به شورای نگهبان ارسال نکردند. خونی از دماغ کسی نریخت. انتخابات با سربلندی انجام گرفت.
کناری گفت: در موضوع کرونا، که دنیا را زمین گیر کرده است. استان کهگیلویه و بویراحمد کمترین مرگ و میر را دارد. شهرستان بویراحمد که جمعیت شناور آن 50 درصد جمعیت استان است. با همه تلاش ستاد کرونا و همکاران بنده در فرمانداری، بخشداری و ... داشته، وضعیت شهرستان بویراحمد، وضعیت زرد است.
فرماندار سابق بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های به عملکرد خود در حوزه اجتماعی پرداخت و گفت: سرانه ورزشی و بهداشتی و درمان در شهرستان بویراحمد نزدیک به میانگین کشوری و در بعضی از موارد بالاتر از میانگین کشوری است. در هیچ یک از روستاهای بالای 10 خانوار، ما مشکل آب، برق و گاز نداریم.
وی از فرمانداران قبل تشکر کرد و ادامه داد: فرمانداری بویراحمد با تلاشی که همه همکاران من از جمله؛ بخشداران، دهیاران، شوراها، مدیران شهرستان، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی داشتند، در همه آزمون‌ها سربلند بیرون آمد.
کناری گفت: هفته گذشته رئیس سازمان تبلیغات کشور، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مدیرکل آموزش و پژوهش وزارت کشور به صورت مکتوب از فرمانداری شهرستان بویراحمد قدردانی کردند. در بحث نهضت سواد آموزی فرمانداری بویراحمد مورد تجلیل قرار گرفت. در سال‌های 97 و 98 جزو فرمانداری‌های برتر بودیم. 
وی از نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری، از مردم شریف نجیب و ولایتمدار بویراحمد و مارگون تشکر کرد و گفت: از صبر و نجات مردم تشکر می‌کنم. از فرمانده سپاه فتح استان، فرمانده تیپ 48 فتح، نیروی انتظامی،  اعضای شورای تأمین، دهیاران، بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی و همه کسانی که مرا در اینه امر یاری کردند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کنم.
فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت: با این مردم هم خوشحالم بودیم و کنار آنها بودیم. از سال 96 تا امروز با جرأت می‌توانم بگویم، که در سال به جزو مأموریت برای دو روز مرخصی نرفتم. آنچه توانستم، انجام دادم و آنچه انجام نشد، مردم بر منت بگذارند و ببخشند. در پایان؛ خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی ما رستگار. به پایان آمد این دفتر، اما حکایت همچنان باقی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوجم
Iran, Islamic Republic of
دکتر کناری مدیر توانمند فرماندار لایق و بزرگی دوست داشتنی هست حیف ک دیگه فرماندارمون نیستی اما انشاالله هرجا هستی موفق باشی
سید
Iran, Islamic Republic of
باید خیلی زودتر میرفتی
Iran, Islamic Republic of
کناری دوستت داریم هرجا که باشی
Iran, Islamic Republic of
درسته آقای کناری جبرئیل که امدبالای سر فرصت هم نمی دهد
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
فک کردی همیشه رئیسی گهی پشت به زین و گهی زین به پشت
Iran, Islamic Republic of
لطفا بنویسید چندتا از برادراشو گذاشت سرکار - از کارهای خلاف قانون در این شرایط سخت مردم بنویسید
علی
Iran, Islamic Republic of
افرین خوب گفتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر کناری
امان
Iran, Islamic Republic of
اقای کناری خسته نباشید خوب از دوران خدمتت استفاده کردی برادرانش یکی در امور ما لیاتی یکی دیگر در برق و یکی در امور اقتصادی مشغول کرد
سفره انقلاب
Iran, Islamic Republic of
کاش ما هم برادرمون فرماندار بود
بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

بدترین دشنام بین‌المللی کدام کلمه است؟

همه مردمان عالم، اجماع دارند بر این نکته که فرهنگ اهمیتی حیثیتی و حیاتی برای نوع بشر ...
رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

رییسی، رقیب احمدی‌نژاد؟

زیباکلام با اشاره به اینکه اصول‌گرایان به دنبال این هستند، که بتوانند نامزد خود را با ...
(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

(تصاویر) ابرخودروهای خیره کننده پلیس دبی

مدیر کل بخش حمل و نقل و نجات پلیس دبی گفته که افزایش سوپراسپرت‌های پرقدرت این بخش به ...
فایل های مرتبط
1