کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

آقای هوشنگ صیدالی آزاده باشید

سیدمحمد قاضی نیا

8 آذر 1399 ساعت 17:54

هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در جلسه ستاد بحران این شرکت گفته که از هیچ کس واهمه ندارم و ما یک شرکت خدماتی هستیم، نه سیاسی. و برای مردم حرمت قائل هستم و هیچ امکاناتی را در این شهر بر مردم قطع نکرده‌ام.


هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران در جلسه ستاد بحران این شرکت گفته که از هیچ کس واهمه ندارم و ما یک شرکت خدماتی هستیم، نه سیاسی. و برای مردم حرمت قائل هستم و هیچ امکاناتی را در این شهر بر مردم قطع نکرده‌ام.
  

فیلم صحبت‌های هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران

سید محمد قاضی نیا مدرس دانشگاه در مطلبی به اظهارات هوشنگ صیدالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران واکنش نشان داد و نوشت:
«جناب آقای صیدالی
باسلام
لم تقولون ما لا تفلون.
چرا چیزی را می‌گویید که به آن عمل نمی‌کنید؟!
 بالاخره سکوت را شکستی و از لاک دفاعی بیرون آمدید و در مقابل هزاران نقد و اعتراض که بر شما وارد بود واکنشی نشان دادید که کاش نشان نمی‌دادید. چون اینگونه پرخاشگرانه و عصبانی و این همه صحبت‌های غیرواقعی ماهیت سیاسی شما را روشن تر کرد.
 فرمودید: ما را وارد سیاست نکنید!! عجبا شما که شیرجه وارد سیاست شده‌اید و همه چیزتان را با سیاست آنهم از نوع نکوهیده‌اش، گره زده‌اید. اسناد و مدارک زیاد هست ولی فقط بعنوان نمونه دو مورد را عرض می‌کنم: هیچ می‌دانید که شما اولین و شاید آخرین مدیر عاملی هستید که در صف اول میتینگ انتخاباتی کاندیدای مورد نظرتان نشسته‌اید و دستتان را هم به علامت پیروزی بالا برده‌اید؟ (عکس ۱)

      https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428011-2.jpg

فرموده‌اید: نفت را به حاشیه نبرید. یادتان هست بر خلاف عرف و بر خلاف آزادی همه مدیران و روسای ادارات نفت را به خط کردید تا همراه شما و در یک صندوق و به کاندیدای مورد نظرتان رأی دهند تا خوش خدمتی را به اوج برسانید؟ (عکس ۲) خیلی حرفها و اسناد هست ولی در این مجال نمی‌گنجد فقط بدانید که اصلاً شما نه تنها نفت را وارد حاشیه کردید بلکه کاری کردید که نفتی‌هایی که دنبال اصل و متن هستند و در حاشیه‌ای که شما ایجاد کرده‌اید نیستند، جایی در سیستم شما ندارند.

      https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428011-3.jpg

 فرموده‌اید: من از کسی نمی‌ترسم. آیا می‌دانید که همه می‌دانند که بدون اجازه خواهر، برادر، لیدرها، مسئول دفتر و خود نماینده سابق اجازه هیچ اقدامی را به خود نمی‌دهید؟ و این اوج ترس نیست؟ آیا می دانید کارکنان نفت برای خواسته قانونیشان باید مطیع جریان حاکم باشند و سر خم کنند و از مسئول دفتر یا خواهر فلانی نامه بیاورند یا سفارش شوند یا زنگ بزنند و به نوعی اجازه دهند؟ آیا اینکه علناً به برخی همکاران می گویید من دوست دارم از شما استفاده کنم ولی فلانی قبول نمی‌کند، آخر ترس و حتی اعتراف به ترسو بودن نیست؟
 فرموده‌اید: کسانی که اطلاعات ندارند مطالبی می گویند، بفرمائید خودتان که مطلعید و داعیه این را دارید که در خدمت مردمید، کی حقایق را گفته‌اید و کی اطلاع رسانی کرده‌اید؟ بعنوان نمونه چرا در خصوص نامه کمک چهار میلیاردی سال گذشته به ورزش که کاندیدای مورد نظرتان نهایت بهره‌برداری برای تبلیغات و گرفتن رأی جوانان را از آن کرد ولی یک ریال پول بابت آن نامه به ورزش تزریق نشد و باعث نابودی ورزش شد و برای پوشش آن مجبور شدید بودجه سال ۹۹ را خرج ۹۸ کنید و دوباره با یک  صحبت غیرواقعی امسال هم بحث یک نامه جدید را پیش کشیدید، به مردم تا امروز حقیقت را نگفته‌اید که شما و آن کاندیدا چه حرفی به آنها گفته‌اید؟

        https://cdn.kebnanews.ir/images/docs/files/000428/nf00428011-1.jpg

فرموده‌اید در مقابل قانون گردنتان از مو باریکتر است. آیا دخالتتان در آن حد در انتخابات قانونی بود؟ آیا نابودی شایسته سالاری و دادن حق و حقوق سایرین به نزدیکان نماینده مانند رئیس دفتر مدیر عامل، مدیر مهندسی و ساختمان، مدیران اسبق و سابق و معذول منابع انسانی، رئیس امور حقوقی و قرار دادها، رئیس ترابری، رئیس اداره آموزش، رئیس روابط عمومی و ... مطابق قوانین و اصول شایسته سالاری و رعایت حقوق دیگران بود؟ آیا در خصوص واگذاری امتیاز خودروهای استیجاری توجهی به این شعارهایی که داده‌اید داشتید؟ آیا در جذب نیروی پیمانکاری که حق همین مردمی است که اظهار خدمتگزاری به آن‌ها می‌کنید، ذره‌ای انصاف، عدالت و قانون را اعمال کردید؟ چرا اجازه دادید فرزندان مسئولین نفت که فامیل نماینده هستند بدون یک روز سابقه کاری جایگزین برخی افراد با سابقه و مظلوم حراست شوند؟ اصلاً در این چهار سال یک آزمون برگزار کردید؟ جرأت اظهار نظر و شفاف سازی در موارد فوق و لااقل اعلام اسامی کسانی که در دوره شما جذب شده‌اند با اطلاعات کامل و نحوه جذبشان را دارید؟
پس لطفاً به فرموده سالار شهیدان، اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.»


کد مطلب: 428011

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/note/428011/آقای-هوشنگ-صیدالی-آزاده-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1