تاریخ انتشار
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۴۲۵۹۴۳
یادداشت | طبیب زاده

آقای موحد وضعیت توربین نیروگاه پادوک را مشخص کنید

آقای هاشمی پور توربین نیروگاه سیکل ترکیبی کجاست؟
۳
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
سرنوشت مبهم توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک / هاشمی‌پور و‌موحد پاسخ دهید
کبنا ؛متن ارسالی؛ آقای عدل هاشمی پور توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک کجاست؟
حاج آقا موحد وضعیت توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک را مشخص کنید؟ 
12 مرداد 97 بود که سایت‌های خبری استان خبر بازدید عدل هاشمی پور نماینده سابق کهگیلویه بزرگ از کارخانه آنسالدو یعنی جای که توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک ساخته می‌شود را منتشر کرده‌اند و به نقل از عدل هاشمی پور نوشته‌اند "ساخت توربین هم اکنون در مرحله 40 درصد است و در جلسه با آقای زامپینی، رئیس شرکت کارخانه سازنده (آنسالدو) ضمن تشکر و اعلام رضایت بر روند ساخت، اتمام و تحویل آن مطابق برنامه زمانبندی مورد توافق و تأکید قرار گرفت و مطابق توافق و هماهنگی انجام شده تجهیزات و امکانات اولیه در نیمه اول سال 98 جهت نصب در محل نیروگاه (پادوک) وارد ایران می‌شود و به فضل الهی توربین ظرف 18 تا 20 ماه آینده، تکمیل و نصب خواهد شد و تحریم‌ها هیچگونه اثری بر این نخواهد داشت"
حال اینکه نیروگاه در چه مرحله‌ای از پیشرفت است و چند درصد پیشرفت دارد و چه زمانی تکمیل می‌شود و چه اقداماتی بر روی آن انجام شده است و اینکه  یک درصد وعده‌های عدل هاشمی پور هم نیز اجرایی نشده است مورد بحث ما نیست و مسئله‌ی مهم و ارجح مشخص شدن آخرین وضعیت توربین نیروگاه است که باید در این باره برای افکار عمومی شفاف سازی بشود که آیا طبق وعده آقای هاشمی پور مراحل ساخت توربین مورد نظر در ایتالیا به اتمام رسیده است؟ 
اگر جواب مثبت است پس چرا از مرداد 97  تا خرداد 99 پایان دوره نمایندگی آقای هاشمی پور خبر ورود توربین به کشور اعلام نشد و چرا این توربین در محل نیروگاه نصب نگردیده است و مهمتر اینکه اکنون این توربین در چه محلی نگهداری می‌شود و کجاست؟ 
اگر جواب منفی است از حاج آقا موحد انتظار می‌رود بررسی فرمایند آیا اصلاً ساخت چنین توربینی در کشور ایتالیا وجود خارجی داشت یا خیر؟ 
اگر وجود دارد مشخص شود چرا بعد از 24 ماه بازدید عدل هاشمی پور از آن در ایتالیا هنوز مراحل ساخت توربینی که 40 درصد هم پیشرفت داشته به اتمام نرسیده است و هزینه کرد آن هم برای افکار عمومی مشخص بشود.
و اگر هم ساخت چنین توربینی اصلاً وجود خارجی ندارد  ازحاج آقا موحد با توجه به جایگاه مهم و ارزشمند خود در مجلس یعنی نائب رئیسی کمیسیون قضایی انتظار می‌رود این مهم یعنی *صحت سقم ساخت توربین نیروگاه سیکل ترکیبی پادوک و هزینه کَرد و مسائل مالی مربوط به آن در رئوس برنامه‌های کاری این کمیسیون قرار دهد کهان شاء الله حقی از بیت المال مسلمین ضایع نشده باشد. 
----------------------------------------------------
طبیب زاده پنجم مهرماه نود هفت
نام شما

آدرس ايميل شما

امیری
Iran, Islamic Republic of
برادر محترم توربین کجا بود توربین هم مث بقیه آماده باش ها فقط حرف و وعده سرخرمن بود
سوق
Iran, Islamic Republic of
وقتی دیگر دنبال نشد همانجا مانده یا جای دیگر وصل شد
بوقی
Iran, Islamic Republic of
از موحد بپرس چرا نرفتی سراغش تا در کرمانشاه وصل شد
نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

نفوذ سرمایه‌داری در برخی روحانیون و مداحان

 یکی از دغدغه‌های موجود در قشر مذهبی جامعه، روایت‌های بعضا نادرست از مسائل دینی است. ...
زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله سی‌سخت و پهنه گسله کازرون

زلزله در زمانی رخ داده است که دمای هوا در شهر سی‌سخت در شب به حدود هفت درجه زیر صفر و ...
انجماد معاملات در بورس نامتقارن

انجماد معاملات در بورس نامتقارن

بورس‌بازان برای هفتمین روز کاری با دامنه نوسان نامتقارن دست‌وپنجه نرم کردند. جدالی که ...
1