تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۲۵۲۵۰
یادداشتی از صادق حیدریان؛

«قاضی زاده» کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری

۱۰
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
«قاضی زاده» کاندیدای اصلح برای ریاست جمهوری
کبنا ؛دکتر سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی قطعا انتخابی اصلح برای حل و فصل کردن این وضعیت اسفناک مدیریتی است.
بِسْمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم
«كَبُرَ مَقْتًا عِنْدَ اللَّهِ أَنْ تَقُولُوا مَا لَا تَفْعَلُونَ»
این عمل که سخن بگویید و خلاف آن کنید بسیار سخت خدا را به خشم و غضب می‌آورد. سوره صف آیه ۳
در معیارهاى گزینش اصلح در فرمان امام على(علیه السلام) به مالك اشتر می بینیم که این امام بزرگوار ویژگی های مهمی را برمی شمرند که شامل معیارهای مثبت و منفی می باشند و این ویژگی ها عبارت اند از: معیارهای مثبت: قدرت تفكر و نفوذ اجتماعى؛ صراحت بیشتر در اظهار حق؛ ورع و صدق و راستى؛ نیكوكارى، جامعیت در صفات پسندیده اخلاقى؛ خوش سابقه‏ تر بودن نزد مردم؛ شهرت به امانتداری.
معیارهاى منفى: سابقه مسئولیت در دستگاه طاغوت، گناه و معصیت؛ سركشى و عدم ظرفیت روحى؛ كوتاهى در امور ذیل به سبب غفلت و فراموشى؛ سست بستن قراردادها؛ ناتوانى در حل و فصل قراردادهاى مسأله‏ دار؛ جهل نسبت به جایگاه و مرتبه خویش و دیگران؛ ظاهرسازى و تظاهر به خوش خدمتى؛
با غور کردن در این صفات قطعا می توان وضعیت مدیریتی یک مدیر را بررسی و آینده مدیریت او را تحلیل کرد.
ما ملت ولایتی و محب اهل بیت عصمت و طهارت باید با تأسی از سخنان ائمه اطهار و بزرگان دین انتخاب ها و فعل سیاسی، اجتماعی خود را تنظیم و مدیریت کرده تا از این راستا خیر دنیا و آخرت خویش را تضمین کنیم. 
در آستانه رخداد مهم و تأثیرگذاری قرار گرفته ایم که انتخاب ما می تواند وضعیت زندگی و معیشت ما را در آینده مشخص و معین سازد.
وضعیت این روزهای ایران چنان پیچیده و بغرنج می نماید و چنان وضعیت معلوم و قابل لمس است که تنها دم مسیحای تازه ای می تواند این کالبد رنگ و رو رفته را جلا داده و جان تازه ای در این کالبد بیمار و رنجور بدمد.
مشکلات اقتصادی و معیشتی عمیق از یک طرف و تصمیم گیری های سطحی و غیرمعقولانه و غیر تخصصی از طرف دیگر، در کنار دولتی با شخصیت ها و مدیرانی مذبذب و سیاست زده چنان عرصه را بر مردم تنگ کرده و فشار عدیده ای را بر آنها تحمیل کرده است که دیگر بار قطعا تن به این دوگانه ایدئالیسم افراط گرایانه اصولگرا- اصلاح طلب نخواهند داد. وضعیت این روزهای دولت و تصمیمات ابن الوقتی در کنار بحران کرونا مردم ایران را به سمت تصمیماتی پراگماتیستی سوق خواهد داد و در آینده مردم قطعا به سمت شخصیت های غیر افراطی، آرام، عقل اندیش و عمل گرا پاک دست و شفاف سوق داده خواهند شد.
وضعیت اسفناک تصمیم سازی و تصمیم گیری دولتی که با حمایت اصلاح طلبان بر سر کار آمده است، باعث گردیده تا بدنه اجتماعی مورد حمایت اصلاح طلبان به شدت ریزش کرده و حمایت طبقه متوسط را که همیشه حامی این طیف سیاسی بودند، از دست دهند.
در این کارزار که از یمین و یسار مشکلات به سمت مردم ایران گسیل داده شده است تنها افرادی شفاف، صدیق، عمل گرا و امتحان پس داده می تواند این اعتماد از دست رفته را ترمیم و آب رفته از جوی را به جوی برگردانند.
در بین چهره های اصلاح طلب و اصولگرایی که در گمانه زنی های رسانه ای برای انتخابات آتی ریاست جمهوری بعنوان کاندیدا مطرح هستند تنها گزینه ای که می تواند این امید از دست رفته را زنده کرده و به این وضعیت اسفناک سر و سامان دهد، جناب دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ست.
ایشان فردی ست که در این چند سالی که در بدنه تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بوده، چهره ای بسیار روشن، گویا، بسیار پاکدست، متخصص، مدبر و حلیم از خویش نشان داده که به باور رقیب و رفیق توانایی بسیار بالایی در مدیریت دارند.
شخصیتی علمی و متخصص کارآمد و متواضع با ویژگی های شخصیتی مناسب و قوی که به دلیل تجربیات ارزنده و حضور متمادی در مجلس شورای اسلامی و همسو بودن اکثریت مجلس فعلی با ایشان به راحتی و سلامت می تواند رستم گونه از این خوان هفتم، نظام مقدس جمهوری اسلامی عبور کرده و این کشتی مقدس را به ساحل امن برساند.
به یقین با توجه به شکست سنگین دولت روحانی در تحقق وعده های انتخاباتی و رویگردانی مردم از جریان اصلاح طلبی، چهره های اصلاح طلب مدعی حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی مورد استقبال قرار نگرفته و مردم از وعده های آنها روی گردان خواهند بود.
در این مسیر همراهی و هم رایی مجلس با دکتر قاضی زاده هاشمی و عقبه و تجربیات ارزنده ایشان می تواند اعتماد ملت بزرگ ایران را جلب کرده و ایشان را به پاستور ببرد.
با توجه به وضعیت این روزهای ایران و کشف فسادهای لجام گسیخته، قطعا ملت بزرگ ما از افراط گرایی ها دست کشیده و به سمت عقل اندیشی و پاکدستی پیش خواهند رفت.
ما مردم بزرگ ایران به پاس خدمات ارزنده و تجربیات این مرد بزرگ و همچنین پاکدستی و ضدیت با فساد ایشان را مورد حمایت خویش قرار دهیم تا از این راه، پاکدستی را در جامعه حمایت کرده و خون شهدای گرانقدرمان را پاس بداریم.
به امید سربلندی ملت ایران عزیز
------------------------
صادق حیدریان
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خواب دیدین خیر باشه.
ما در ساختارها دچار اشکالیم تغییر افراد چاره ی کار نیست جناب.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
همین مونده که یه جبهه پایداری بشه رییس جمهور
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در شرایط فعلی برای ریاست‌جمهوری باید فردی کارکشته‌تر وبه دور از افراط و تفریط سکان هدایت ریاست‌جمهوری را بدست بگیره، همسویی دولت و مجلس هم مشکلات خاص خودش را داره، بنظرم لاریجانی با توجه به سابقه مدریتی که داره واز مقبولیت نسبتاً خوبی که بین جریانه ها برخوردار است می تونه نیروی خوبی باشه
Iran, Islamic Republic of
یک سخن .بنده خدا قاضی زاده پرستیژش اصلا به ریاست جهموری میخوره.به جز شما کسی این اقا را اصلا شناختی داره ازش
Iran, Islamic Republic of
چون خوشگل است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دنا سرافراز
Iran, Islamic Republic of
به این نویسنده مقاله بگویید:
بیشتر مطالعه کنید
یه کم اوضاع و احوال داخلی را رصد کنند
احتمالن این مقاله را نوشته که فردا ببره به قاضی زاده نشان بده .....!!!!!؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر حسین دهقان متعادل و عملگرا می تونه گزینه مناسب برای پاستور باشه
Iran, Islamic Republic of
هرگز به مشهدی جماعت رای نمیدم، هر کی با مشهدی ها کار کرده باشه میدونه چطور آدمهایی ان
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب حيدریان بفرمایید در این مدت طولانی و ادوار مجلس که آقای قاضی زاده حضور داشته اند کدام قدم مثبت را برداشته؟
در فرمایشات اخیر هم ضعیفترین نظریه خودرا بیان نموده بگونه ای که نشان می دهد حتی قانون اساسی را نخوانده
می‌ فرماید مجلس نمی تواند عملکرد دولت را رصد کند و به رئیس جمهور نزدیک شود زیرا بحران سیاسی بوجودمی آید
در حالیکه اصل 89 قانون اساسی و عملکرد مجلس در دوره های گذشته خلاف این را ثابت نموده
برای فرد ضعیفی مثل ایشان جایگاه نمایندگی هم اضافه است
اسماعیل کارامور
Iran, Islamic Republic of
باید به مشغله فکری وکار های بیرون که چقد از دولت بهره منند شدند همه نامزدها
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1