تاریخ انتشار
شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۴۲۲۳۰۵
یادداشت ارسالی:

کاش قوم لر اقدام به نخبه کشی نمی‌کرد

۱۹
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کاش قوم لر اقدام به نخبه کشی نمی‌کرد
کبنا ؛متن ارسالی: این همه تلاش جهت حذف جناب آقای تاجگردون به عنوان  سرمایه‌ای بزرگ و نمادین در عرصه ملی چه منفعتی را به جیب رجال سیاسی مخالف ایشان سرازیر خواهد نمود که این چنین گروه رقیب را یکپارچه نموده تا  نسبت به حذف ایشان از مجلس شورای اسلامی کوتاهی ننمایند. کاش این هجمه  وغوغاسالاری ویکپارچگی درجهت توسعه وپیشرفت استان شکل می‌گرفت. کجایند آن مردان روز بزم ونبرد که جهت حفظ کیان و حرمت قوم لر یکپارچه دست به اسلحه می‌شدند وحرمت وناموس قوم لر را ازگزند متجاوزان حفظ و حراست می‌نمودند. تاریخ درس عبرتی است برای ما تا آن راچراغ راه خویش قرار دهیم تا ازمحرومیتی که سالیان سال بر گرده ما روا رفته، جلوگیری نماییم.
در خاطرات ما همیشه باقی خواهد ماند بزرگان و سیاسیونی از تبار این استان که بواسطه  زد بندهای پشت پرده مافیای قدرت از فضای سیاسی کشور حذف شدند وما بی تفاوت از کنار آنها گذشتیم. از ماست که برماست خودمان به دست خودمان زمینه حذف آنها رافراهم نمودیم چون در وادی حمایت از آنان تمام قد نایستادیم وحمایت نکردیم وحذف آنان را برای اصحاب قدرت، کم هزینه نمودیم.
کاش ما درآن موقع قلم بدست ازبزرگانمان دفاع می‌کردیم وتمام قد درفضای مجازی وتریبون های که دراختیار داشتیم از فرزندانمان که پله‌های ترقی را با مشقت‌های طاقت فرسا، پشت سرگذاشته و به منسبی در سطح کشور رسیده‌اند، حمایت می‌کردیم، تا این چنین در حسرت آن روزهای از دست رفته، حالا غبطه نخوریم و اسیر مافیای قدرت پشت پرده نشویم. حداقل اگر کار ساز نمی‌شدیم به همین راحتی در عصری که بنام عصر اطلاعات خوانده می‌شود و افکار عمومی بشدت از آن متأثر است، قافیه را به رقیب نمی‌باختیم.
مردم همیشه درصحنه استان کهگیلویه  و بویراحمد در عرصه جنگ تحمیلی و فضاهای انتخاباتی همیشه مدافع نظام جمهوری اسلامی درایران بوده‌اند وخواهند بود ودراین راه رشادت‌های غیرقابل وصفی از خویش بجا گذاشته‌اند. دراین طریق حامی فزرندان منتخب خویش باشید و دست از حمایت آنان برندارید. چون دست بردست گذاشتن وحصرت خوردن درآینده چیزی نصیب ما نخواهد کرد، جز پشیمانی، آه و حسرت.
نظام برنامه ریزی و توسعه کشور سالیان متمادی است توسط سازمان برنامه و بودجه کشور، برنامه‌های توسعه، اسناد آمایش سرزمین، چشم انداز توسعه... را تدوین می‌نماید. حال که مردی از خطه استان کهگیلویه وبویراحمد تجربیات گرانقدری اندوخته ودر سیر تکامل آن، تجربیات ارزشمند علمی و تجربی را فرا گرفته و او را به حدی از توانایی رسانده که بدون اغراق باید بگویم جناب آقای تاجگردون در حال حاضر یکی از مطرح‌ترین صاحب نظران توسعه اقتصادی درسطح کشور است. حال با این سطح تخصص راضی به محروم کردن کشور دراستفاده از همچو نیروی انسانی صاحب تخصص هستید، که در مجلس شورای اسلامی نباشد.
اگر به یاری دست دوستی ایشان رانمی فشارید حداقل به براری ایشان راحمایت کنید. روی سخنم با هم استانی‌های عزیز است که شمشیر از رو بسته‌اند وخواهان قلع وقمع ایشان از مجلس هستند. روی سخنم با هم استانی‌های حامی جناب آقای تاجگرون است، قلم از نیام بکشید و در حمایت از فرزند نامدار خویش درعرصه‌ی برنامه ریزی و توسعه کشور قلم بزنید. تا فرصت هست، بنگاریم و بنویسیم واطلاع رسانی کنیم وبه جامعه این واقعیت را بازگو کنیم که حذف فرزندان ما از عرصه سیاست وحاشیه نشین نمودن آنها برای مخالفان، به همین سادگی که فکر می‌کنند، نیست. منافع ملی قابل معامله نیست و آن را فدای تسویه حساب‌های شخصی نکنید.
----------------------------
مهران یوسفی
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر شما
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
احسن جناب یوسفی . برادر کشی در استان ما رسمی دیرینه داره خصوصا از زمانی که عده ای منفعت طلب در پی منافع خود هستند . امروزه لیستی از شاغلان بیرون آمده که تاجگردون آنها را به کار گرفته کاش چنین بود کاش اصلا چند برابر بود . کسانی در لیست هستند که بالاتر از 15 سال سابقه کار دارند . اف بر کسانی که به خاطر منافع خود به انواع حیله ها دست میزنند
یوسف
Iran, Islamic Republic of
عزیز وقتی حتی یک نفر از اصلاح طلبان استان و کشور که جای خود دارد ازش حمایت نمی کنند

خود باید متوجه بشی که
تاج به هیچی. نداشت و ندارد
اگه به شما چیزی رسید واسش بنویس و شربه بخووووووووووووون


بترس از دو ماه دیگه ده دادگاهی بشه و فاش بشه که چه انجام داده
احمد
Iran, Islamic Republic of
هر چند که حذف تاجگردون کاملا سیاسی و باند بازیست اماهم خود از همین باندبازان برجسته بود که دوران باند بازی رو به اتمام است
جوانان پرشور گچساران وبویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد اینقدر مردم را تحریک نکنین مردم مومن وانقلابی تابع قانون هستند
جوانان پرشور گچساران وبویراحمد
Iran, Islamic Republic of
بویر احمد اینقدر مردم را تحریک نکنین مردم مومن وانقلابی تابع قانون هستند
Iran, Islamic Republic of
سایت ها و فضای رسانه اونقدر ابتدایی شده که هر کی از راه رسیده یه مطلب ب اسم خودش زده تو سایت و وقت مردم رو تلف کرده...
واقعا جای تاسف هست...
ماکان
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا
وقتی برادرتون رو میخوان بکشن و سر زیر برف کردین
قوم لر به غیرت و وفاداری معروفه برادر کشی تو سینه ما جایی نداره
یه عده میخوان لر ضعیف باشه
شما میخواین ایرانی خار و خفیف باشه بنازم به غیرتتون
حالا هی شما بگین این خورده اون برده
داداش کجای داستانی تو
تاجگردون هر کی هست حداقل یه آب باریکه واسه این استان محروم باز کرده
شما چیکار کردین که فقط خاله زنک بازی در میارین
بعد نمایندگانی ازاستان همدست شدند با تهرانی ها تا همشهری خودشان را ازصحنه دورکنند هدف عدالت نیست جناح بندی سیاسی که عامل بدبختی ما هم همین سیاست زده های جناحی هستند از چپ وراست
Iran, Islamic Republic of
من میدونی چه رو پیش بینی میکنم....تاج نه تنها اعتبار نامه اش تایید نمیشه....احتمالش زیاده که بعد از عدم تایید اعتبارنامه اش دادگاهی هم بشه....تاج فقط برای خودش و خانوادش کار تراشی کرد و تمام....حالا این وسط یه کمی هم به ظاهر شهر هم رسید....اما اگر تاج از دل جوون فعالیت میکرد و اهداف خودش پیش نمیبرد گچساران الان گلستان بود چون تاج قدرت لابی گری بالایی داشت اما اگر ۹۰ درصد برای خودش و خانوادش قدم برمیداشت ۱۰ درصد برای شهر....قدرت لابی گریش بیشنر برای خانوادش بود‌‌‌‌....ولی در عین همه کارهای که کرده در حال حاضر بهارین نماینده واسه گچساران هست چون بهتر از خودش کسی نیست.‌..هرچقدر هم خلاف کنه این وسط مسطا یه کارایی هم برای شهر میکنه همه هم میدونن تاج فقط برای خودش و خانوادش هست
ع۰م
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تنهانخبه کش استان هست الان که خدافرصتی داده بایدمثل خودش باهاش برخوردکرد
ح
Iran, Islamic Republic of
فرزند کهگلویه وبویر احمد نیست .فرزند گچسارانه .اجازه نمی داد یه نفر دهدشتی وارد اتاق ش بشه ..
Iran, Islamic Republic of
نخبه کشی چیه لراچیکارش داشتن ایشون ....کرده بایدردبشه مجلس الکی نیست که بیت المال
Iran, Islamic Republic of
نخبه کشی چیه واقعامبخاین چنین آدمی تومجلس باشه وااای برشماا
Iran, Islamic Republic of
سلام وقتی یک نفر در طول سه سال 12 شرکت خدماتی وابسته به دانشگاه پزشکی استان را بهش میدهند وبقیه جوانان وشرکت دارها محروم میشود وای مناقصه ها را به وابسته خود ومعاون پشتیبانی دانشگاه میدهد وسالانه سود این این شرکت ها که متعلق به بک نفر است حدود میلیاردها میباشد ! شما می گوید انصاف کجاست یکی بخورد تا دو چشمش کو ر بشود وبقیه دربدر حتی حاضرند دستشویی پاک کنند بدای ماهی 1 میلیون تونان با مدرک کارشناسی این حق است ؟ عدالت است ؟ غیرت است یا خیانت پس ماندن چنین افرادی بقیه که وابسته بهش نیستن متضرر میشون
روزگاری
Iran, Islamic Republic of
مگه قوم عظیم لر کم نخبه داره که به این دکتر میگن نخبه. بعد از اون ایشون رو نکشتن فقط میخوان جلوی شو بگیرن که البته واسه ایشون از مرگ بدتره.
کاووس
Iran, Islamic Republic of
نویسنده این یادداشت مینویسد که تاجگردون یکی از مطرح ترین صاحب نظران توسعه اقتصادی در سطح کشور است. شما یا خوابی و یا اینکه خودت را زدی به خواب. برادر عزیز کدام اقتصاد و کدام توسعه. تو مملکتی که شب میخوابی و صبح که بلند میشی قیمت همه چیز از یک سوزن گرفته تا خانه چندین برابر شده که به عقل هیچ بنی بشری نمیگنجد. ترا خدا اگه قصد حمایت دارید از جناب تاجگردون روی جنبه های دیگه مثل راه سازی و بهبود زیرساختارها در استان ک و ب مانور بده. به خدا قسم وقتی جهت حمایت از این بنده خدا روی اقتصاد مانور میدی کار را خراب میکنی. تمام کسانی که در حوزه اقتصادی کار کردند و یا در حال انجام کار هستند متاسفانه همه دچار اشکال هستند یا سواد اقتصادی کافی ندارند و یا مسائل دیگه ای مطرح است که روزگار مردم سیاه شده. آخه انصاف هم چیز خوبیه.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
خدایی تا به حال چند مقاله اقتصادی از اقای به اصطلاح معمار اقتصاد در فضای مجازی و یا جراید دیده اید...تاجگردون نخبه هست اما در نخبه کشی!!!
تابش
Iran, Islamic Republic of
حذف تاجگردون ازمجلس بزرگترین خیانت به مردم محروم گچساران وباشت است ونخبه کشی دراستان ما بسیارزشت وناپسنداست وبه نفع هیچ گروهی نیست واین دردنیا برای همه اتفاق می افتد ولذتی که درعفواست درانتقام نیست
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1