تاریخ انتشار
جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۲۱۹۷۸
با ارسال متنی مطرح شد

فعال سیاسی اصلاح‌‎طلب گچساران: مخالف جدی رد اعتبارنامه تاجگردون هستم به چند دلیل

۴۲
۴
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
فعال سیاسی اصلاح‌‎طلب گچساران: مخالف جدی رد اعتبارنامه تاجگردون هستم به چند دلیل
کبنا ؛تمایلی برای ورود به ماجرای رد یا تأیید اعتبارنامه جناب آقای تاجگردون در مجلس شورای اسلامی نداشتم.
مرقومه قبلی هم مطالبه مردمی بود و به عنوان یک عضو از جامعه کوچک گچساران و باشت در جهت شفافیت، نظر دو تن از رقبای اصولگرای تاجگردون در انتخابات دوم اسفند نود و هشت پیرامون یک بند از بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد را در قالب یک سؤال جویا شده بودم که جناب آقای حسینی لطف کردند و پاسخ دادند.
کاری به محتوای پاسخ ندارم و محل بحث نیست، اما همین که باب گفتگو را باز گذاشتند، جای تقدیر دارد، چون بر اساس گفته حضرت علی (ع): (در تضارب آرا است که حق مشخص می‌شود)
اما حال این پست را به اشتراک گذاشتم تا به شبهه‌ای که برای بعضی از دوستان عزیزم در سطح استان پیش آمده است و مکرر سؤال می‌پرسند که خوشحالی از رد اعتبارنامه تاجگردون؟ پاسخ بدهم.
 
علیرغم اتهامات زیادی که در ارتباط با فساد، رانت خواری و.... به آقای تاجگردون زده شده و می‌شود، که خود جای سؤال است که آیا این اتهامات صحت دارد یا خیر؟
که اگر صحت دارد، وای بر ما که در کشوری زندگی می‌کنیم که محمود صادقی به خاطر چند نطق در مجلس شورای اسلامی، محکوم به زندان می‌شود و شخصی با این همه اتهام ریز و درشت، نه تنها آزاد است، بلکه به راحتی از سد محکم شورای محترم نگهبان هم می‌گذرد و با رأی مردم، مجدد به عنوان نماینده مردم انتخاب می‌شود!
اگر هم این اتهامات صحت ندارد که باز وای بر ما که ادعای مسلمانی داریم و اینطور به برادر مسلمان خود اتهام می‌زنیم.
البته این اتهامات را انشالله در اولین فرصت که فضای احساسی حال حاضر که پیرامون اعتبار نامه جناب آقای تاجگردون شکل گرفته است، فروکش کرد، از آقای تاجگردون مطالبه خواهیم کرد و امیدواریم که ایشان یک مرتبه برای همیشه شفاف به این اتهامات پاسخ بدهد.
علی‌ای الحال به عنوان انسانی که طی چند سال گذشته منتقد جدی عملکرد آقای تاجگردون بوده، هستم و باز هم انشالله بعد از تأیید اعتبارنامه‌اش، قطعاً انتقاد خواهم کرد و به خاطر انتقاداتم، در طی سال‌های گذشته، چه مشکلات و دردسرهایی که برایم به وجود نیامد و از طرف دیگر حامی هر کسی بوده و هستم که به صورت عادلانه به مبارزه با فساد و رانت خواری بپردازد و پای فاسدان و رانت خواران را از گلوی مردم مظلوم ایران بردارد، شفاف نظرم را بیان می‌کنم، به این امید که شبهه دوستان در این زمینه برطرف شود.
 دوستان عزیز حقیر نه تنها مخالف جدی رد اعتبارنامه آقای تاجگردون در شرایط فعلی هستم، بلکه اگر کاری برای تأیید اعتبارنامه ایشان از دستم بربیاید، قطعاً کوتاهی نخواهم کرد.
به چند دلیل که مختصر اشاره می‌کنم:
1: نه از نظر شرعی و نه از نظر انسانی درست نیست که انسانی از زمین خوردن و ناراحتی برادر دینی خودش (حتی اگر دشمن خونی‌اش باشد)، ابراز خوشحالی کند و یا به فکر زمین زدن برادر خویش باشد.
2:، اگر تاریخ منطقه را واکاوی کنیم، برچسبی آزاردهنده بر پیشانی این منطقه چسبیده است به نام برادر کشی و خودزنی، که البته یکی از آخرین قربانی‌ها خودم بودم و این را هم می دانم که دیگرانی هستند که نان و نامشان در این است که پایشان بر گلوی فرزندان منطقه باشد و اجازه رشد به آن‌ها نمی‌دهند و تنها به حذف آنها فکر می‌کنند.
اما وقت آن است که این لکه ننگ از پیشانی ما برداشته شود و چه فرصتی بهتر از این که همه دست به دست هم دهیم و علیرغم همه انتقادات ریز و درشتی که به آقای تاجگردون وارد است، اگر کاری از دست ما برای تأیید اعتبارنامه ایشان بر نمی‌آید، حداقل به رد اعتبارنامه ایشان کمک نکنیم، که اگر دنبال پرونده سازی برای حذف ایشان بودیم و یا حتی از زمین خوردن ایشان ابراز خوشحالی کردیم، قطعاً هم باید به مردم منطقه پاسخگو باشیم و هم به تاریخ..
3: در شرایط فعلی، چنانچه اعتبارنامه تاجگردون رد شود، کمترین ضرر متوجه ایشان است و این مردم گچساران و باشت هستند که مطالباتشان بر زمین می‌ماند و تا زمان انتخابات میان دوره‌ای بدون نماینده هستند و متضرر می‌شوند.
پس چه بهتر حالا که شورای نگهبان تاجگردون را تأیید و مردم هم ایشان را انتخاب کرده‌اند، اعتبار نامه ایشان تأیید شود تا مردم بیشتر از این متضرر نشوند و بعد از پایان دوره نمایندگی ایشان، اگر واقعاً اتهامی به ایشان وارد است، قوه محترم قضائیه به اتهامات ایشان رسیدگی کند.
4: ذاتاً دموکراتم و سال‌هاست برای نهادینه سازی دموکراسی خواهی تلاش می‌کنم و به رأی اکثریت در هر شرایطی، ولو به ضررم باشد، احترام می‌گذارم و طبیعتاً باید به رأی مردم گچساران و باشت هم احترام بگذارم.
 پس چه دلیلی دارد که به دنبال لطمه زدن به فرایند مردم‌سالاری و دموکراسی خواهی باشم و رأی نزدیک به چهل هزار نفر را نادیده بگیرم؟
 
ارادتمند
ایمان محمدپورفتح
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
درود کاش بقیه هم مثل من و شما فکر می کردند
Russian Federation
به این آقای فعال بگید تو کی هستی که مخالف باشی خوش تیپ!!!
خطیر
Iran, Islamic Republic of
بنظرم اگه تومخالف نباشی جای تعجب داردبه چنددلیل یک منافع دوموقعیت وسه هزینه های که ملیلردی شد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت غیرت یعنی این.
ودرچ
Iran, Islamic Republic of
چشم
Iran, Islamic Republic of
اگر اتهام اقای تاجگردون اثبات شود بلافاصله باید از تمامی عناوین دولتی کنار گذاشته شود و در قوه قضاییه پاسخگوی اعمال خویش باشد. مگر می شود شخص فساد ( در صورت اثبات فساد) در مسند قدرت باشد و بگویم 4سال دیگر بیاید بررسی کنید؟؟!!!!!!!!!!
به حال کبنا نیوز باید تاسف خورد با انتشار چنین یاداشت هایی از اشخاصی
Iran, Islamic Republic of
لایک....
امیر
Iran, Islamic Republic of
کدخدایی،،پشتشه
علی
Iran, Islamic Republic of
کرو والا تو انگاری دبیر شورای نگهبانی..خخخخخ
Iran, Islamic Republic of
خیلی باحالی🤗
United States
به رای مجلس باید احترام بگذارید.
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر مدیر محترم رسانه کبنا نیوز که دارد مطلبه مردم را پیگیری می کنند .....
Iran, Islamic Republic of
فقط زنده باد تاجگردون عزیر ماحدود ۹۷درصدملت ایران تازمانیکه زنده ایم از آقای تاجگردون غیرتمند حمایت می کنیم خواه بقیه ۳ درصدی ها.خوششان بیاید ونیاید ماجز ۹۷ درصدی عاشقان سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی هستیم ومتنفر هستیم از کسانی جانماز آب می کشند وبنام دین سر دین رامی برند درود بر روح پاک حاج قاسم سلیمانی بی ادعا وپاکباز که اصلا برای مال دنیا ومقامش ارزش قائل نبود وفقط خدمتگزار محض بود
Iran, Islamic Republic of
دوست گلم مطمئن هستی ک آرای گچساران و باشت و حومه ۹۷درصد از کل کشور هستند ک دارن جناب آقای دکتر تاجگردون رو حمایت میکنند.یه وقت با این آمار دقیق و محاسباتی ک شما دارین کار دست خودت ندی؟!....
Iran, Islamic Republic of
لطفا سردار قاسم سلیمانی رو وارد این ماجرا نکنید
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تاسف دارد که افرادی اینچنین حق و حقیقت را فدای منافع شخصی خود میکنند.. امثال شما با بیان چنین حرفهایی مانع اجرای عدالت در این منطقه محروم هستین....!!
Iran, Islamic Republic of
کم گفتی باید می گفتی 99.99999999درصد
Iran, Islamic Republic of
حرف خوبی زدی برادر ولی بعید میدانم عادلی گیر بیاد
Iran, Islamic Republic of
من هیجوقت رای ندادم ونمیدم..کسی که حق مردم بایدتاوان پس بده بیت للمال خوردن نداره برادرگرامی هستن کسانی که به نون شل محتاجن بایدبافسادمبارزه کرد
رضا
United States
اینهم اولا حرف هاش و دلیلهاش اصلا پایه و اساس منطقی نداشت،میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره و خودش رو مطرح کنه
Iran, Islamic Republic of
ایشان درست میگه اگرواقعااتهامی ب ایشون وارده چراب قوه قضاییه نمیبرندولی اینکه بعددوره چهارساله اش دیره.دوماشورای نگهبان حسن روحانی ایشون تاییدکردمن ازاقای قاضی سراج شنیدم پس شورای .
جلال
Iran, Islamic Republic of
اگربه اندازه صحبت کنی جهان گلستان مبشود
یوسف ازاد
Iran, Islamic Republic of
من به شخصیت اقای فتح احترام میزام وبعنوان یک اصولگرا معتقدم کی این فساد رانت ودروغ در حکومت اسلامی بپایان میرسد وای بر ما که همه دزد ودروغگو باشیم وای بر این سرزمین خون تمام شهدا گلوی همه رانت خوران ودروغگو ها را خفه میکند.
کهربا
Iran, Islamic Republic of
برای خودش تو استان امپراطوری راه انداخته بود هر مناقصه ی بزرگی که برگزار میشد پیمانکارش رو ایشون معرفی میکرد نمونه بارزش ابرسانی به دشت مور بود که از برنده گرفت داد به اقای خادمی تمام مدیر هارو خودش تو استان معرفی میکرد هیچ کس حتی جرات کوچکترین مخالفت به ایشون رو نداشت ادم بسیار قوی بود ولی قوی نبود اصلاح طلب دیکتاتور که اصلاح طلب نیست حالا هم به قول خودش این دنیا هم خودش گوشه ای از جهان اخرته تو این هشت سال به مردم کرده باید پس بده
Iran, Islamic Republic of
احسنت
احمد
Iran, Islamic Republic of
آقای ایمان محمد پور فتح که نمیشناسمت .نوشته ای مایل به ورود به بحث رد ویا تائید صلاحیت تاجگردون نبوده ای اما مخالف سرسخت رد صلاحیت ایشان هستید به چند دلیل .بنده از لابلای نوشته شما تنها دو دلیل ضعیف وبلکه ضعیف تر را بیشتر پیدا نکردم .اول..برادر کشی و خود زنی بر پیشانی منطقه شما حک شده .دوم..مردم از نداشتن نماینده تا انتخابات میاندوره ای متضرر می‌شوند .برادر اصلاح طلب .اولٱبرادر کشی خود زنی در منطقه شما آنگونه که نوشته آید نیست و مردم فهیم منطقه شما هم مخالف آن هستند .ربطی هم به وجود نماینده قبل وحال وبعد هم نخواهد داشت دوم مردم بر اساس تائید شورای محترم نگهبان به تاجگردون رای داده اند پس مردم هم گناهی ندارند .حال با این اوصاف ..من هم به چندین دلیل مستند مخالف تائید صلاحیت ایشان هستم .1.اگراسناد و مدارک که هم اکنون در دست است و بنده و صدها هزار نفر مثل من آنرا دیدند واگردستگاه های نظارتی اعم از مجلس و دیگران و حتی شورای محترم نگهبان .وظایف خود را همانگونه که در رد صلاحیت 70نفر از نمایندگان دوره دهم انجام دادند .بدینسان می‌رسید .حتما رد صلاحیت میشد.2 .فرض بفرمایید .شورای نگهبان بنا به دلایلی تاجگردون را تائید صلاحیت کرده .وتاجگردون با اینهمه هزینه و شرکتهای متعدد فامیلی رقبای خود را از گردونه خارج کرده .برابر ائیننامه مجلس اعتبار نامه نماینده باید در مجلس بررسی و تائید شود آنهم نه تنها در کمیسیون بلکه بر اساس قانون اساسی باید در صحن مجلس ورای کلیه نمایندگان .3.مردم از نبود نماینده تا انتخابات بعد متضرر نخواهند شد چرا که استان دارای نمایندگان دیگری هم هست که می‌توانند جای خالی تاجگردون را پر کنندمضافا اگر مردم قبل از رای می‌دانستند که چگونه فتوشاپ هرگز به او رأی نمدادند .4.کار نماینده قانون گذاریست وباید قانون رفاه وعدم تبعیض. مسکن .کسب وکارو.معیشت وفرهنگ وامنیت مردم را تهیه و تصویب کند حال اگر نماینده ای دنبال رای آوری برای دوره های بعدی است و با رابطه با دستگاه های منطقه بودجه عمومی رااصرف حوزه انتخابی خود میکند جای تامل دارد .5.شما بفرمائید اینهمه شرکت ونفوذ تاجگردون حاصل چه چیز است .6 .فرض کنیم در مجلس تائید شد. .چگونه وجدان خودتان را راضی میکنید که تمام اسناد و مدارکی که بدست آمده تهمت است و اینهمه افتراست ..گریم که خلق را به طریقی فریفتی .....با دست انتقام طبیعت چه میکنی. اگر معتقد هستی و هستند .
امیر
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم
حسینی
Iran, Islamic Republic of
چقدر بهت داده
یا چه قولی بهت دادن

شما دشمن مردمین
مهدی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم این در مورد شخصیتها چیزی نگه بهتره
ع۷
Luxembourg
درود بر شما مطلب بسیار متین و مودبانه ای نوشتید اخسن
رسول
Romania
لطفاً با کلمات بازی نکنید و برای پیشبرد اهدافتان پشت واژه ها سنگر نگیرید
ایمان
Iran, Islamic Republic of
به قانون احترام بگذارید
Iran, Islamic Republic of
به قانون احترام گذاشتن اخراج قالیبات از مجلس هست
کهربا
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان اون دو کلمه رو که با نظر خودت از یه متن برداشتی کامل معنی متن رو عوض کرد کامل حذفش میکردی بهتر بود
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون برای کل استان هستن نه فقط مال گچساران
فقط مواقعی که احساس خطر میکنند به فکر مردم میفتن لطفا مردم را در شادیهایتان نیز سهیم کنید هر 4سالی یه انتخابات الان هم رد اعتبار نامه برگزاری دعای کمیل
شهدا ما شرمنده ایم
روزبه باشت.‌
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای ایمان محمد پور فتح..
تا جایی که ما اطلاع داریم شما یکی. اقای نماینده هستین..در ثانی شما از طرف ۲۰ درصد مردم گچساران و باشت مطلب مینویسین ‌‌.. حداقل ۶۵ درصد مردم از نماینده و کارهایش ناراضی هستند....
ج.ت.ا
Iran, Islamic Republic of
وقتی محتوی پرونده تاجگردون و امثال او را عده ای به شورای نگهبان نمیدن .به نظر من باید از ریشه با چنین کسانی برخورد جدی کرد یک بار با جدیت بهتر از هزار بار محاکمه علنی و با شعور مردم و فهم مردم بازی کردن است. کشور باید به نحو احسن شناسایی و برخورد جدی صورت گیرد.
Iran, Islamic Republic of
ببخشید چه کاری از دستت بر میاد مگه واقعا خیال کردی با دو تا پست کسی هستی خود بزرگ بینی تا چه حد اگر روزگاری کاره ای شوی وای به حال این مملکت که شما شده تئورسین
لتحی
Iran, Islamic Republic of
که جمع کن
دیالکتیک
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز قانون تعیین میکنه با چه کسی چطور برخورد بشه و قس
این حرفهای شما در فلسفه حقوق قابل طرح است نه در اجرای قانون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1