کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

استاندار: امسال از سرمایه‌گذاران به خوبی استقبال و با جدیت حمایت می‌کنیم

25 فروردين 1403 ساعت 15:51

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: آمادگی داریم امسال از سرمایه‌گذاران به خوبی استقبال و با جدیت حمایت کنیم.


استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: آمادگی داریم امسال از سرمایه‌گذاران به خوبی استقبال و با جدیت حمایت کنیم.
به گزارش کبنا، سیدعلی احمدزاده جمعه شب در برنامه گفتگو با شبکه دنا تأکید کرد از کسانی که متقاضی سرمایه‌گذاری در استان هستند استقبال می‌کنیم و زمینه حضور آن‌ها و سرمایه‌گذاری در هر بخشی را که بخواهند فراهم می‌کنیم تا گام اساسی در جهت تحقق شعار سال برداریم.
استاندار اظهار داشت: مقام معظم رهبری چند سالی است که بر روی موضوع اقتصادی و جهش تولید تأکید دارند که برای جهش تولید نیازمند کار همه جانبه در صنایع بزرگ و پایین دستی، زنجیره‌های تولید و مشاغل خرد هستیم.
استاندار افزود: در سفر دور دوم دولت به استان مبلغ ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است که این مبلغ شامل سرمایه‌گذاری‌های بزرگ نمی‌شود.
وی اظهار داشت: کسانی که متقاضی ایجاد اشتغال به صورت خانگی و یا واحد‌های کوچک تولیدی و صنعتی هستند می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند و زمینه اشتغال افراد بیکار و جویای کار را فراهم کنند.
احمدزاده بیان کرد: گاز مختار، پتروپالایشگاه گچساران و پتروشیمی چرام از جمله طرح‌های بزرگ حوزه اقتصادی استان هستند که می‌توانند اشتغالزایی خوبی برای استان فراهم کنند اما شامل ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر رئیس جمهور نمی‌شوند و دولت جداگانه برای این صنایع بزرگ برنامه دارد.
وی با بیان اینکه تیم اقتصادی استان برای تحقق شعار سال پای کار هستند، گفت: دولت خدمتگزار تسهیل‌گر سرمایه‌گذاری در استان است و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کند.
استاندار بیان کرد: دولت سیزدهم سال گذشته موضوع مردمی‌سازی را مطرح و بر آن تأکید داشتند که در همین خصوص کمیته‌ها و کارگروه‌هایی با هدف مردمی‌سازی دولت تشکیل شده است.

 


کد مطلب: 474791

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474791/استاندار-امسال-سرمایه-گذاران-خوبی-استقبال-جدیت-حمایت-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1