کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی :

رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور درگذشت پدر شهدای ثلاث خرسندیان را تسلیت گفت

23 فروردين 1403 ساعت 21:13

سردار صیدال فعال، رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور با صدور پیامی درگذشت حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.


به گزارش " کِبنـا " سردار صیدال فعال، رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی و اطلاعات وزارت کشور با صدور پیامی درگذشت حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت.
متن پیام سردار فعال به شرح زیر است :
إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ 
خوشا آنانکه پادر وادی حق
نهادند وُ نلغزیدند و رفتند
سلام بر شهداء و درود به روح پاکِ پدر و مادران شهداء همانانکه هرآنچه داشته در طبق اخلاص گزاشتند و تقدیم امنیت و شرف انقلاب کردند. 
درگذشت بزرگمردی از ایل و تبارمان، زنده نام حاج امرالله خرسندیان پدر شهیدان گرانقدر والامقام چیتابی، الله کرم، الله کَـس ، حجت الاسلام شیخ محمد خرسندیان، و جانباز شجاع جنگ تحمیلی مرحوم حاج مهدی خرسندیان رحمت الله علیه أُسوَهٔ شجاعت ، ولایتمداری و مردمداری ، آن مرد با تقوا که پس از سالها صبر و شکیبایی به دیدار فرزندان شهیدش شتافت، موجب تأثر و تألم فراوان شد.
از خداوند متعال برای آن فقید سعید که با تربیت فرزندانی انقلابی، شجاع و رشید، نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سخت ترین شرایط یاری کردند، و مایه فخر و مباهات و آبروی ایل و دیارم چیتاب بودند، عُلُوِ دَرجات و برای بازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل خواستارم
ان‌شاءالله با امام شهدا و شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس محشور گردند و شفیع ما در روز محشر کُبری باشند

والعاقبه للشهاده
صیدال فعال
رئیس مرکز فوریت‌های امنیتی
و اطلاعات وزارت کشور 


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭ 

خبرنگار : اسماعیل رسام


کد مطلب: 474747

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474747/رئیس-مرکز-فوریت-های-امنیتی-اطلاعات-وزارت-کشور-درگذشت-پدر-شهدای-ثلاث-خرسندیان-تسلیت-گفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1