کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

۵۳ مصدوم در ۳۶ حادثه رانندگی در کهگیلویه وبویراحمد

20 فروردين 1403 ساعت 12:06

سرپرست اورژانس۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث رانندگی ۱۹ اسفند ۵۳ مصدوم بر جای گذاشت.


سرپرست اورژانس۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: حوادث رانندگی ۱۹ اسفند ۵۳ مصدوم بر جای گذاشت.
به گزارش کبنا، محمد امین نیکویی‌نژاد گفت: وقوع سه حادثه رانندگی روز ۱۹ فروردین در شهرستان بویراحمد ۱۹ مصدوم بر جای گذاشت.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تصادف اول ساعت ۱۲: ۵۴ براثر تصادف سمند و کامیون در جاده اصفهان قبل از زندان مرکزی نرسیده به کلانتری۱۳ پنج نفر مصدوم شدند، کارشناسان اورژانس۱۱۵ با اعزام به این ماموریت پس از انجام اقدامات اولیه ۵ مصدوم این حادثه را به بیمارستان شهید دکترجلیل یاسوج انتقال دادند.
وی خاطر نشان کرد: در حادثه دوم ساعت ۱۷:۵۵ برخورد خودروی پراید و پژو پارس در منطقه دلی بجک علیا ۶ نفر را مصدوم کرد. در این ماموریت کارشناسان اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات اولیه تمامی مصدومان را به بیمارستان شهید دکترجلیل یاسوج انتقال دادند.

نیکویی نژاد ادامه داد: در تصادف سوم که ساعت ۱۸:۲۴ به وقوع پیوست ۸ نفر به دنبال تصادف دو دستگاه پژو با یکدیگر در جاده اصفهان پل مهریان مصدوم شدند. کارشناسان اورژانس ۱۱۵ با اعزام به این عملیات ۸ مصدوم این حادثه را پس از اقدامات اولیه پزشکی به بیمارستان شهید دکتر جلیل یاسوج انتقال دادند.
وی تصریح کرد: در این ۳ماموریت ۱۶ کارشناس فوریت پزشکی از اورژانس ۱۱۵ از ۸ پایگاه اورژانس با بکارگیری ۸ دستگاه آمبولانس و با همکاری عوامل هلال احمر و آتش نشانی به مردمِ حادثه دیده امدادرسانی کردند.
سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در روز ۱۹ فروردین ۳۶ حادثه ترافیکی در سطح استان ۵۳ مصدوم برجای گذاشته است.


کد مطلب: 474632

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474632/۵۳-مصدوم-۳۶-حادثه-رانندگی-کهگیلویه-وبویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1