کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

پیرمرد روستایی در کهگیلویه: پس از چندین بار مراجعه به فرمانداری مشکل ما رفع نشده/ هیچ امکاناتی به ما نداده‌اند

19 فروردين 1403 ساعت 15:04

پیرمرد روستایی در یکی از روستا‌های تنگ پیرزال گفت: چند سال است که پیگیر جاده و جدول این روستا هستیم؛ اما هنوز مشکل ما رفع نشده است.


پیرمرد روستایی در یکی از روستا‌های تنگ پیرزال گفت: چند سال است که پیگیر جاده و جدول این روستا هستیم؛ اما هنوز مشکل ما رفع نشده است.
   

فیلم| صحبت‌های مرد روستایی در خصوص وضعیت بد جاده

به گزارش کبنا، کلیپی از یک مرد روستایی در فضای مجازی پخش شد که از وضعیت جاده یکی از روستای تنگ پیر زال گلایه می‌کرد. صرفاً برای اطلاع مسئولان آن را منتشر کردیم.
پیرمرد روستایی در یکی از روستا‌های تنگ پیرزال با اشاره به وضعیت نامناسب راه روستایی، اظهار کرد: چند سال است که پیگیر جاده و جدول این روستا هستیم؛ اما هنوز مشکل ما رفع نشده است.
وی افزود: چندین بار به فرمانداری دهدشت و بخشداری و حتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کرده‌ایم؛ اما هیچ رسیدگی نکرده‌اند.
این پیرمرد ادامه داد:‌ امید است در سال جدید برای ما کاری انجام دهند ما هم شیعه و مسلمان هستیم.
وی تأکید کرد: دلمان می‌خواهد جاده‌هایمان درست شود چندین روستا بالادست ما در حال زیرسازی هستند؛ ولی ما اولین روستای تنگ پیرزال هستیم که هیچ امکاناتی به ما نداده‌اند.
این پیرمرد روستایی تأکید کرد: مجبوریم اگر امکانات به ما ندهند به شهر پناه ببریم.


کد مطلب: 474609

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474609/پیرمرد-روستایی-کهگیلویه-چندین-بار-مراجعه-فرمانداری-مشکل-رفع-نشده-هیچ-امکاناتی-نداده-اند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1