کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لحظاتی پیش؛

جسد خانم 45 ساله غرق شده در رودخانه گنجگان پیدا شد + عکس

9 فروردين 1403 ساعت 13:13

بعد از تلاش فراوان نیروهای تیپ 48 فتح، هلال‌احمر، آتش‌نشانی یاسوج و گروه‌های مردمی، جسد خانم 45 ساله که روز گذشته در رودخانه حدفاصل مله‌شوره -گنجگان غرق شده بود، پیدا شد.


بعد از تلاش فراوان نیروهای تیپ 48 فتح، هلال‌احمر، آتش‌نشانی یاسوج و گروه‌های مردمی، جسد خانم 45 ساله که روز گذشته در رودخانه حدفاصل مله‌شوره -گنجگان غرق شده بود، پیدا شد.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج در این باره گفت: جسد خانم 45 ساله که روز گذشته به رودخانه حدفاصل مله‌شوره - گنجگان مسیر یاسوج - شیراز افتاده بود و دچار غرق‌شدگی شد، لحظاتی پیش پیدا شد.
وی افزود: نیروهای تیپ 48 فتح، هلال‌احمر و آتش‌نشانی یاسوج و گروه‌های مردمی در این عملیات زحمات زیادی را متقبل شدند.
رستمی افزود: از ساعت ۶ عصر روز گذشته جستجو برای پیدا کردن این خانم آغاز شد.
مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج تصریح کرد: چهار تیم امدادی برای جستجوی این خانم غرق شده در رودخانه بویراحمد حوالی حدفاصل مله شوره - گنجگان مسیر یاسوج به سمت شیراز اعزام شده بودند و نیرو‌های مردمی هم بسیار پای کار بودند.
رستمی از مردم و سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به نیرو‌های امدادی در عملیات جستجو قدردانی کرد.
به گزارش کبنا، بر اثر بارندگی‌های اخیر رودخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد طغیان کرده و به مردم توصیه می‌شوند که به هیچ‌وجه در مسیر این رودخانه‌ها قرار نگیرند. همچنین از شناکردن خودداری کنند.
همچنین گفته شد که نیروهای هلال‌احمر و آتش‌نشانی یاسوج از شب گذشته فعالیت چشمگیری برای پیدا شدن جسد این خانم غرق‌شده انجام دادند.




فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز بیان کرد: هشتم فروردین خانم ۴۵ ساله که برای تفریح کنار رودخانه منطقه «گورگو» حدفاصل مله‌شوره - گنجگان حوالی جاده یاسوج - شیراز رفته بود که به داخل رودخانه سقوط می‌کند و غرق می‌شود.
سردار حسن حکمتیان افزود: از روز گذشته نیرو‌های آتش‌نشانی، هلال احمر و گروه‌های مردمی همه پای کار آمده بودند و از تیپ ۴۸ فتح نیز درخواست کمک شد که رزمندگان و بسیجیان مردمی این یگان به همراه تجهیزات کامل وارد میدان شدند و پس از ساعت‌ها تلاش و جستجو جسد این خانم را از رودخانه بیرون کشیدند.
وی افزود: این خانم ۴۵ ساله اهل استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد می‌باشد که متأسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد.


کد مطلب: 474273

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474273/جسد-خانم-45-ساله-غرق-شده-رودخانه-گنجگان-پیدا-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1