کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

وضعیت تند منتظریان بعد از تأیید صحت انتخابات مجلس + عکس

7 فروردين 1403 ساعت 17:58

نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در فضای مجازی (وضعیت واتس‌آپ) خود نوشت: بعضی‌ها هم که خودشان یک طرف خیانت و فساد بودند به سلامت آن هم دم می‌زنند ملت را چه فرض کرده‌اید، پاسخ شهدا را چه می‌دهید.


در حالی که شورای نگهبان صحت سلامت انتخابات را در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد، به‌ویژه حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون تایید کرده است، اما نادر منتظریان، نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در فضای مجازی (وضعیت واتس‌آپ) خود اینگونه نوشت: بعضی‌ها هم که خودشان یک طرف خیانت و فساد بودند به سلامت آن هم دم می‌زنند ملت را چه فرض کرده‌اید، پاسخ شهدا را چه می‌دهید.
به گزارش کبنا، پیام‌های منتظریان به شرح زیر است.
کرسی‌های این مملکت حاصل خون صد‌ها هزار شهید است، امروز متأسفانه برای دستیابی به این کرسی‌ها رقابت در ایجاد فساد است. هر کس توان ایجاد فساد بیشتر را داشت موفق‌تر است، به افتخار کسب این امتیاز با پُررویی تمام جشن هم می‌گیرند.
بعضی‌ها هم که خودشان یک طرف خیانت و فساد بودند به سلامت آن هم دم می‌زنند ملت را چه فرض کرده‌اید، پاسخ شهدا را چه می‌دهید.




او در ادامه نوشت: فساد را نمی‌شود با فساد شست عامل اصلی که مملکت به این روز کشیده شده و مردم مخصوصاً جوانان در رنج به سر می‌برند و هر روز نارضایتی آن‌ها بیشتر می‌شود، فساد و تبعیض است.
این سرزمین، سر زمین شهیدان است! آنهائیکه حق‌الناس را با فساد علنی غصب کرده‌اند، افتخار ندارند، دور یا زود رسوا خواهند شد! چون رسم مملکت شهیدان بر این است.


 


کد مطلب: 474205

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/474205/وضعیت-تند-منتظریان-بعد-تأیید-صحت-انتخابات-مجلس-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1